דרוש מידע לרוכשי רוטשילד באחיסמך (גני איילון)

מצב
הנושא נעול.

elis56

משתמש פעיל
היינו שם ביום חמישי בלילה, אמנם רוב הבניינים באמת נראים מוכנים פחות או יותר אבל מבחינת הפיתוח הסביבתי - זה ממש אתר בניה לכל דבר, לא נראה כמו לפני אכלוס.... איך אפשר להכשיר את המקום למגורים תוך חודש?
ואגב, אולי זה מורגש יותר בלילה - אבל היה באיזור ניחוחות לא מאד נעימים מהרפתות במושב כנראה... עוד מישהו שהיה שם לב או שבמקרה יצאו עם הפרות לטיול בדיוק ביום שהגענו......???
 

elis56

משתמש פעיל
מי שיש לו דירת 4 חדרים ומעוניין להחליף לדירת 3 חדרים + תוספת תשלום (או מי שיודע על מישהו כזה שלא נמצא בפורום...) שייצור קשר באישי.
 

דינאמי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ואגב, אולי זה מורגש יותר בלילה - אבל היה באיזור ניחוחות לא מאד נעימים מהרפתות במושב כנראה... עוד מישהו שהיה שם לב או שבמקרה יצאו עם הפרות לטיול בדיוק ביום שהגענו......???
היינו שם כמה פעמים, יש ריח אבל לא חזק, מתרגלים אליו במהירות
 

דינאמי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אם תחליטו שזה לא מתאים עבורכם נשמח להכנס במקומכם
רק רצינו לדעת סדר גודל של מחירים, שנדע למה להתכונן.

אם אמרו כאן שדירת 5 חדרים היא קצת יותר ממליון,
זה אומר שכרגע המחיר עלה בכ-65,000 ש"ח יותר ממה שדיברו מראש
 

מדמד

משתמש רשום
דירת 5 חדרים בקומה ב' עלתה לנו כ1960000 ש"ח

למיטב ידיעתי ההתיקרות היא 21,000*2
הסכום לא כולל ריביות לאגוז ועמלות לעו"ד
וכן את הפיקדון
 

חיים לב

משתמש צעיר
היינו רוצים להחליף...
לנו יש דירת 4 חד, לדירת 5 חד
יש לנו מיקום מצוין
אשמח באישי
תודה מראש
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  26  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה