לראשונה: פרסום פורץ לתוך הכתבה

רמיS

משתמש צעיר
השבוע, בפעם הראשונה קיבלתי פרסום שהאלמנט יוצא לתוך הכתבה.
אני חושב שזו הפעם הרשונה במגזר שלנו שמשרד פרסום עושה זאת.
בסגנון פרסום מאזדה 2 בעיתונות הכללית ששם המכונית יצאה מהמודעה והזיזה את הטקס בעיתון.
בערב אעלה את העמוד.
 

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
ראינו את זה בסופ"ש האחרון במודעות שדימיון עשו לכלי כסף חדד.
אהבתי!!
 

רמיS

משתמש צעיר
אם זה כבר פורסם בשבוע שעבר אז אין בעיה להעלות.
אני קיבלתי את זה רק השבוע.
זה נראה שמשרדי הפירסום מתחרים בגימיקים, מבולטון שעטפו את העיתונים, הפרסומות שנפתחות. מעניין מה הדבר הבא.
 

קבצים מצורפים

  • 22-45-5.jpg
    1.4 MB · צפיות: 9

yossi

משתמש חדש
זה כבר פורסם, ואפי' דובר ע"כ שהקמפיין יימשך לפחות 5 חודשים.
 

מיץ ענבים

משתמש רשום
דמיון, לא הנחשונים

עד כמה שזכור לי זה כבר היה בעבר עם סטארקיסט ע"י בולטון פוטנציאל, ומחלבות מולר ע"י מימד, ככה שלא הם יבאו את זה מהעיתונות הכללית למדיה החרדית
 

ירושלמי

משתמש צעיר
דמיון כן היו ראשונים, בכולופן בצורה כזו מודגשת.
ואם אני לא טועה זה מתפרסם בהמודיע כבר שבועיים.

לעצם העניין, זה חמוד אבל קצת מרגיז.
מעניין איך הגרפיקאים בעיתונים מסתדרים אם זה...
 

mc

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
בלי קשר לפרסומת עצמה:
זה מפריע מאד לקריאת הכתבה בעמוד. (כך בהמודיע, בכל אופן)
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
חבל שעשו זאת כך,
במקטע השני יש מרחק גדול בין האוביקט לטקסט
חוץ מזה שהזיזים באובייקט דקים ועדינים מידאי לגלישה כזו, עושים זאת על אובייקטים בעל צורות מגושמות יותר וזה נעים יותר לעין...
במקרה דנן היו צריכים לבחור את הקופסא האליפטית כמוצג מס 1 ולגלוש לידו בהנאה
 

שריטה

משתמש צעיר
מבחינתי,
הנושא היותר מרתק היא העלות המטורפת של הגימיק.
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
עלות,גימיק??
זה פקודה פשוטה של "גלישת טקסט" בעיצוב,
 

שריטה

משתמש צעיר
צודק,
אבל המדיות השונות מוצאות בזה הזדמנות לא רעה למקסם את עלויות שטחי הפרסום.
 

פוס

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י שריטה;164671:
מבחינתי,
הנושא היותר מרתק היא העלות המטורפת של הגימיק.
אולי תשתפי אותה במספרים?
מעניין מאוד לדעת.
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י שריטה;164706:
צודק,
אבל המדיות השונות מוצאות בזה הזדמנות לא רעה למקסם את עלויות שטחי הפרסום.
מדובר על אותו שטח, איזה אופציה יש למקסם כאן?
 

רמיS

משתמש צעיר
אני חושב שבאופן כללי זה יכול להיות מוצלח, אבל הביצוע במודעה הזו נכשל בגלל שהמודעה לא תחומה יש בה כמה פריטים מפוזרים.
אם המודעה הייתה תחומה על ידי מסגרת רקע ופריט אחד יוצא החוצה זה היה מוצלח
 

קול-התור

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אפשר לראות את ההבדל בין המעמדים בעיתנוים השונים, בשעה טובה כמו שאתם רואים כאן - איכשהו דחפו את הטקסט בשביל המודעה, בהמודיע לעומת זאת הטקסט גולש ממש יפה לפי המודעה - משא"כ ביתד ששם היו צריכים להוסיף מסגרת טקסט מיוחדת מתוך הכתבה כדי שיבינו את עניין החיבור..
חבל שאין תמונות להעלות..
 

TIP X

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לדעתי העיתונים עם כל רום מעלת כבודם צריכים לשים גבול לאיך שהם משטים בנו, הקוראים, כדי להרויח עוד כמה גרושים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  41  פעמים

לוח מודעות

למעלה