למי שרוצה להרוויח כפול, אנחנו פה!!

מתנה ששווה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
היי

אנחנו מעוניינים להתרחב בתקופה הקרובה ולהכניס שחקנית חדשה לעסק.
נכון להיום אנחנו עובדים עם כמה בתי דפוס, באופן חלקי ובתקופה הקרובה לא רק שנעבוד לבד, אלא גם נעשה את זה כמו שצריך.

למי שלא מכיר, יש לחברת ריקו את המדפסת עם הצבע לבן ושקוף.
היא עולה יקר (כמה מאות אלפי שקלים) ומתוסבכת באפשרות החלפת הצבע.

אנחנו מעוניינים לשלם הרבה פחות ולעשות הרבה יותר.

בעז"ה אם ירצה השם אנחנו נשתדרג במדפסת oki Pro9541
עלויות החלקים שלה זולות הרבה יותר מהריקו, היא יכולה להגיע עד לכמעט 3,000 דפים ב6 מגירות, היא יכולה להדפיס בלבן ושקוף, והכי חשוב, תהליך ההחלפה בין הלבן והשקוף כל כך פשוט יותר מריקו, כששם זה שעה וחצי עבודה בערך, ובOKI זה משו כמו 3 דקות...


אז אתם יותר ממוזמנים לשלוח לנו הצעות מחיר למייל, נעשה דילים טובים לגרפיקאים ומפיקי דפוס, מחירים קבועים והדפסה איכותית ומהירה.

גודל הנייר המירבי במדפסת זו מגיע עד ל1.30 מטר על 33 ס"מ!!!! ככה שאפשר לעשות מה שבא לכם בגדלים הללו, בשיטה מהירה ועדכנית.

בעתיד הקרוב נשדרג גם לאלבומים דיגיטאליים נוסח סיבוק ודומיו, על נייר איכותי של 170 גרם, עם האופציה ללכה סלקטיבית!! ככה שגם תראו את התמונות, וגם תבריקו בהן!!

נעשה מחירים מיוחדים פר עבודה לצבעים לבן ושקוף לפי תוכנה מיוחדת שמחשבת לנו את המחיר. אנחנו מתכוונים להיות איכותיים, טובים וייחודיים עם הצבעים הללו, ולתת לכם את העבודה הכי טובה שתוכלו לראות ולתת לחבריכם ובני משפחותיכם!!

לכל מי שרוצה מחירון ספיישל לגרפיקאים ומפיקי דפוס כשהוא ייצא, מוזמן לשלוח לנו למייל שבחתימה, ולעשות איתנו הדפסות מעולות. מחיר מעולה מובטח. כשנקבל אותה נעשה בדיקה גם על נייר כימי אם זה מתאים לצבע השקוף, כה תוכלו לשדרג גם את הפנקסי קבלות שלכם.

האקסטרא במדפסת הזו הוא שאנחנו יכולים לעשות הדפסה גם על כל סוגי הבד הקיימים בכל צבע אפשרי, בין מט בין מבריק בסוג ההדפסה, עד גודל 32*45 ס"מ, ועל עוד שלל מוצרים שלא חשבתם עליהם וזה יייצא מעולה.

נשתמע!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  32  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה