דרוש מידע למי שזה מגיע, זה מגיע!

מצב
הנושא נעול.

ניהול 1

משתמש מקצוען
לפעמים אתה מרגיש שקיבלת שירות מתחת לכל ביקורת.
שדפקו אותך ברמה שאי אפשר להמציא את זה.

לפעמים נראה לך, שהחברה שמספקת שירות עושה הכל, אבל הכל, כדי שהלקוחות שלה יעזבו אותה.
ואתה באמת מנסה להבין מה גורם לבעל עסק לרצות להפסיד לקוחות.

כשעסק מתנהל בצורה שלומיאלית, ומגדיל לעשות: מהיום שירות רק באמצעות הדיגיטל!
וגם כשמשיגים סוף סוף נציג שירות, הוא מסביר לך שהם 'שיפרו את השירות' ומהיום ניתן לקבל מענה רק באמצעות הדיגיטל.
כשהם תוקעים אותך, וחוסמים לך את מכשיר הטלפון שהם מכרו לך, והם מספקים לך עליו הגנה,
אתה מבין שהם פשוט מעדיפים לסגור את הבאסטה.

כשהם טוענים שיש בעיה בתשלום,
וזה קורה פעם אחר פעם.
ומתברר בכל פעם מחדש, שה'בעיה' בתשלום זה בגלל שנציגת השירות לא יודעת איך מחייבים כרטיס אשראי בהו"ק,
אתה מבין שהם חייבים לעשות חישוב מסלול מחדש בכל הנוגע למתן השירות שלהם.

אני, כמובן מחפש עכשיו כל דרך לסיים איתם את ההתקשרות.
למרות שמידה מסויימת מדובר על חתונה קתולית, מקווה שנמצא את הדרך להתנתק.

מילה אחת אני רוצה לומר לחברה:
הדרן עלך והדרך עלן.
איתנשי מינך.

ומה אני רוצה ממכם, קוראים יקרים?
בעיקרון כלום. פרקתי את העצבים.
אבל, בקטנה, אם אתה מתכנן לרכוש מכשיר / מערכת הגנה, תברר טוב טוב אצל הלקוחות הקודמים. ואז תרכוש.
זה כלל שנכון בכל תחום. גם בתחום הזה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה