מידע שימושי למישהו יש מיצובישי אאוטלנדר

יועצת נישואין

משתמש פעיל
מאוד מאוד אשמח לחוות דעת
נוחות - מזגן - דלק - תיקונים - אמינות
וכמובן איזה שנה
תודה מראש למסייעים
 

אברהם עימוד

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
נוחות - תלוי ביחס לאיזה רכב. בספסל השני והשלישי, דיי צפוף.
מזגן - דיי טוב. עד למתיחת הפנים של שנת 2018 אין מזגן לשורה שניה ושלישית.
דלק - לא חסכוני. בגלל הגיר הפלנטרי שלו. נהיגה לא מאוד רגועה, תיהיה דיי יקרה.
תיקונים/אמינות - אמינות מצויינת. כמעט לא רואה מוסך. לרוב החלפים שלו, יש אפשרות להשיג חלקים חילופיים איכותיים בעלות זולה. המעט שחייבים לקחת מקורי, יהיה דיי יקר. אבל ממש לא מצוי.

וכמו שכבר כתבו, הדגמים הישנים, בהחלט בעייתיים.
 

רבקי לוריא

משתמש פעיל
הפקות ואירועים
יש מישהו בשם כהן 0547880564 הוא יועץ לרכבים חדשים, אבא שלי נכה והוא עזר לו בטירוף עד לרכב המדויק, ובזכותו חוץ מהנחות בקניה קיבלנו את כל האיבזור האפשרי..
 

i7676414r

משתמש רשום
הקונפליקט שלי הוא נסיעות יומיות כ 150 ק"מ ביום לבד לכן יש לי פריוס 2008 כבר 6 שנים עשיתי עליו 250 אלף ק"מ ומצבו עדיין סביר על אף שהוא אוחז ב 440 אלף לבין צורך משפחתי של חופשים סופשי"ם וכדו' המצריכים רכב 7 מק' למי הפיתרון גם רכב חזק וגם חסכוני
 

TAKT

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
הקונפליקט שלי הוא נסיעות יומיות כ 150 ק"מ ביום לבד לכן יש לי פריוס 2008 כבר 6 שנים עשיתי עליו 250 אלף ק"מ ומצבו עדיין סביר על אף שהוא אוחז ב 440 אלף לבין צורך משפחתי של חופשים סופשי"ם וכדו' המצריכים רכב 7 מק' למי הפיתרון גם רכב חזק וגם חסכוני
פריוס +
 

i7676414r

משתמש רשום
פריוס + בק"מ נורמלי (מתחת ל200 אלף קמ) המחיר בממוצע מעל 70 אלף וגם זה לא ברכבים מ 2015 ומעלה
השאלה אם יש פיתרון יותר זול כגון רכב על גז או שפשוט זה יביא תוצאה יותר יקרה ופחות נוחה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  24  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה