התייעצות למומחי המשכנתאות כאן

נדוניה כהלכה

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
לכבוד מומחי המשכנתאות הנכבדים כאן, ה' עליהם יחיו



רציתי לשאול אם מישהו יודע האם והיכן ניתן היום לקבל הלוואות עומדות לתקופה ארוכה ש 8-10 שנים, אם כהלוואת ''בלון'', או כמשכנתא הפוכה (אבל שלא יהיה מוגבל דוקא מגיל 60), או בכל מסלול אחר.

ואם אי אפשר בלון מלא לתקופה כזו, אולי אפשר בלון חלקי – דהיינו תשלומים נמוכים מאוד ככל הניתן ב8-10 השנים הראשונות.

ובכל האופציות הנ''ל, מהי הרבית הנמוכה ביותר שאפשר להשיג אם נבוא לבנק באופן קבוצתי - כ30 איש בשלב הראשון עם תוכנית לכ30 איש נוספים בכל שנה. והאם יש הבדל לענין זה אם כל אחד יקח 180K או 250K .



תודה רבה!
 

אמת .

משתמש פעיל
בפורום דירות ונכסים יש תת פורום - ייעוץ משכנתאות
שם נמצאים כל המבינים והמומחים במשכנתאות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

אשליה אופטית • אתגר 48

לוח מודעות

למעלה