לימוד תפילת שמו"ע בכיתה ג'

shuki22

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
השנה במסגרת שיעור באורי תפילה כמורה מקצועית הוטל עלי התפקיד ללמד את התלמידות את סדר תפילת שמו"ע הכריעות ההשתחוויות וכו'....... איך אפשר לעשות זאת?
מחפשת רעיונות לאופי הלימוד, דפי עבודה וסיכום ועוד...........
:)
 

אושר

משתמש מקצוען
אותנו למדו כמו בני אדם. המורה עמדה איתנו לשמונה עשרה והסבירה לנו, כל יום קטע נוסף.
היום חייבים אמצעי המחשה...:eek:
אין איזו "בובה שימעל'ה" של שמונה עשרה?:D
 

חיהחנה

משתמש פעיל
שנה שעברה הייתה לנו מורה לב"ת שלימדה את החלק המעשי בצורה הטובה ביותר ולאחר התייעצות עם פוסק:
הבנות אמרו את תפילת שמונה עשרה כולן ביחד בהתחלה -3 2 ברכות ראשונות וזהו! כך במשך שבועיים! וכך כל פעם הוסיפה ברכה אחת/שתיים ועדיין הן התפללו בקול רם! רק בסוף שנה ממש כל בת התפללה יחידי ואת כל התפילה . נכחתי בשטח וזה היה הכי יעיל ! וכמובן כל זה בהקבלה לבאור התפילה בשיעור ב"ת.
 

חיהחנה

משתמש פעיל
שוב זה בהתייעצות עם רב הקהילה שלהם שהוא פוסק גדול! אין מקום לכל התגובות השליליות. כל אחת תעשה ע"פ שיקול דעתה או ע"פ מקום עבודתה וכו' (בכל אופן זו חברתי שכך נהגה , ואני צפיתי מהצד בתור מקצועית והתפעלתי מהתוצאות!)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  24  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה