כללי לוגו בנק הפועלים המחודש

דגאיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
למדתי מזה דבר אחד 'לא לפחד, תקפוץ למים ותראה שתצליח'
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
חושבת שמשהו התפספס כאן.
עכשיו שנחשפתי לשפה והחשיבה הכוללת, ומבחינתי מספיק רק הסלוגן שמתחבר כ"כ יפה ללוגו, מתקבלת תמונה שונה לגמרי. עבדו שם קשה, ובעיני התוצאה מעולה.
גם השפה שהם בחרו, מאפשרת יצירה ומרחב כמעט אין סופיים.

פשטות, זו המילה - וזה כל מה שהם מנסים לשדר.
ומה יותר פשוט מהלוגו החדש שלהם?

זה מה שהם אומרים:
על מנת לבטא את השינוי גיבש בנק הפועלים זהות ויזואלית חדשה, אותה יוביל לוגו חדש. הסמל יהיה צורת יהלום בגוון אדום המשקף חשיבה דינמית ותנועה קדימה. במקביל שונו אותיות השם בנק הפועלים כדי ליצור - בשילוב עם הסמל החדש - לוגו שמסמל פשטות ובהירות. הלוגו החדש יופיע בשילוט הפנימי בסניף, באתר החדש, בפנקסי הצ'קים, בדו"חות ללקוחות, בכרטיסי הבנקט ובעלוני מדף המוצרים החדש. תוך כמה שבועות ישונה אף עיצוב כרטיסי האשראי של הבנק.

(הפרסום כאן לקוח מתוך הקמפיין למגזר הכללי)
פועלים.jpg
 

גולד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
כבר כתבתי למעלה שכדאי לראות את המיתוג המלא בשביל לתת ציון..
אז הנה עוד כמה חומרים שיעזרו לכם להחליט

בעיניי, זה כבר משהו אחר, פיתחו פה שפה שלימה.
צילום מסך 2018.01.16 ב.17.29.47.png
צילום מסך 2018.01.16 ב.17.29.55.png
logo_1630_864_gif.gif
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
בעיני, זה שינוי אסטרטגיה. הם היו מחוייבים לקוד של הובלה. הם היו במקום מצויין, זו היתה נישה מצויינת, ובשמה יכלו לעשות הרבה. עכשיו הם מחוייבים לקוד של הקשבה ללקוח, והנישה הזאת כבר די תפוסה. כבר לא כל כך בטוח שהם יתאמצו להיות ראשונים ומובילים. לא חבל?

ולעניין הצורניות: הריבוע האדום, שהוא הפשטה של יהלום, הוא הברקה. הפונט העברי... אהמממ. אין לי מושג מי עיצב אותו, אבל הוא צרם לי בעין.
בטוח לי שאתרגל אליו וזה יפסיק להציק לי, אבל למען ה', למה לא יכלו לעבד אותו קצת?!?!?! הניגוד החד בין הזויתיות שלו לחלקים המעוגלים לא עושה לי טוב.
 

גולד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עכשיו הם מחוייבים לקוד של הקשבה ללקוח, והנישה הזאת כבר די תפוסה. כבר לא כל כך בטוח שהם יתאמצו להיות ראשונים ומובילים.
היום חייבים להיות קשובים ללקוח (כן, בשונה מבעבר..), אם הם לא שם הם לא מובילים שום דבר.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
היום חייבים להיות קשובים ללקוח (כן, בשונה מבעבר..), אם הם לא שם הם לא מובילים שום דבר.
נכון, אבל הם הפכו את הסדר. במקום לכופף את ערך ההקשבה ללקוח להובלה וללהיות במקום הראשון, הם פשוט אמרו "אנחנו רק מקשיבים ללקוח".

תאר לעצמך אם הם היו ממשיכים בקו של המקום הראשון: הלקוח במקום הראשון, ראשונים בהקשבה ללקוחות, מובילים בחדשנות וקדמה - הם לא היו מפסידים. להפך.

עכשיו הם פינו את המקום הראשון. בואו נראה מי הבנק שיתפוס את המשבצת שהתפנתה בטפשות.
 

חיים בניסטי

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
אין לי מושג אם הגישה האסטרטגית של פועלים נכונה או לא, אבל הלוגו החדש שלהם כל כך יותר טוב!
המיתוג שלהם קיבל תמונה הרבה יותר ברורה ומודרנית עכשיו. במקום העפיפון הלא-סגור-על-עצמו הם עברו למעוין החלטי וברור, והפונט החדש? מספק להם אחלה טיסה במנהרת הזמן 40 שנה קדימה, משנות השמונים ל-2018.

בהחלט שווה את כאב הראש.
בהצלחה להם!
 

ברוך ב

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אהבתי שהשמיטו את המילה בנק,
פועלים אתכם בכל החלטה, - גאוני בעיני..
 

יעל זפרני

מיתוג ופרסום עסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי

מלכי וולף

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
אבל אל תשכחו שהם עדכנו את כל העיצוב
דוקא יפה מאד
 

קופירייט

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אם השאלה היא עד כמה פשוט מותר לנו לעצב,
והאם לוגו פשוט פשוט שכבר דומה לעבודה של ילד מתחיל בוורד גם עובר מסך
אז הדיון בלוגו הזה היה יותר רלוונטי
במקרה הזה, הלוגו של פועלים איננו לוגו ראשוני, אלא לוגו קיים, של חברה עם זהות חזקה שכל ילד מכיר, והאייקון שלה בסה״כ עבר תהליך הפשטה
במקרה הזה גם הלוגו הכי פשוט בעולם, כל זמן שיש קשר בבסיס העיצוב בינו לבין הלוגו המקורי אין בו שום בעיה, ולהיפך כמה שיותר פשוט יותר טוב.
מעבר לכך, כפי שכבר נכתב באחת התגובות למעלה, לחברה גדולה יש פריווילגיות שונות בעיצוב מחברה קטנה, אם הקיוסק הקטן בשכונה יעשה מיתוג זהה בפשטותו לפועלים הוא יתפס כחלש, לעומת זאת מותג גדול כבר גדול בפני עצמו והעיצוב זקוק בדווקא למינימליסטיות.
 

ShirliStudio

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לטעמי זה שדרוג גדול, ואהבתי אותו מאוד!
הסלוגן החדש (פועלים אתכם בכל החלטה) הוא אחד החזקים
והכרזות עם הצורות - ממש ממש עושות את העבודה. יפה וחדשני
 

אריאל וו

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
איכס. מכוער כמו הבנק. כל בנק בעצם זה מוסד מכוער. ובנוסף, בהתייחס ללוגו הראשון המופיע כאן בשרשור, הריבוע לא ממורכז עם הטקסט.
 

Guy148

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עכשיו אפשר יהיה לנחש איך יראה לוגו הכוכב של סלקום,והלוגו של פרוג
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  19  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה