לא נותן ביקורת

רעמית

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
שלום וכוס קפה לכולם. זה הולך להיות קצר:
* קודם כל תפנימו: יש אנשים שאוהבים להתווכח, זה בשבילם אתגר אינטלקטואלי (אני למשל אוהבת) ואפילו כשזה מתחמם עד כדי צעקות זה עדין נחמד ומאתגר. זה הופך לטיפשי כשזה הופך לאישי או לחילופין כשה מתחיל לחזור על עצמו סתם (כשאתה חוזר על דעתך פעם שניה - צריך להיות בזה חידוש/חידוד שלא היה בפעם הקודמת ש"דיברת"). אגב, בין החברות היינו מקדישות שעות לויכוחים וזה היה כיף כיף. אז מי שלא אוהב ויכוחים שלא יכנס אליהם, ומי שאוהב שיכנס ויתחמם ויהנה ולא יפגע.
* אף אדם לא נהנה לקבל ביקורת בוטה, אף אחד.
* כל אחד אוהב לקבל ביקורת אם בתוך הביקורת אתה משאיר מקום גם לדעתו. כלומר תמיד כשנותנים ביקורת על הודעה של משהו, צריך להביא בחשבון שהוא חשב לפני שהעלה את התמונה/הדעה, ויש לתת מקום לדעתו, אם כי מותר לחלוק עליה בהחלט.
* תמיד תמיד צריך לזכור שאני לא יותר חכמ/ה פה מכולם (אני מפנימה) גם אם אני יותר שנים במקצוע.
* ויכוח שמסתיים בתיקו גם הוא ויכוח מצוין, יש מקום לכל הדעות, אפשר להעלות דעות הפוכות ושניהם צודקות. בפרט בתחום של אומנות- ככה נוצרים סגנונות. והוא לא היה מיותר כי היה בו חדוה של ויכוח ומיצוק של עמדות. (אין סכין מתחדדת אלא בירך חברתה)

תווכחו בהנאה, זה כיף! (ואם אין לכם עצבים אז תפרשו, מותר.):)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה