קניתי שני אוזניות של פלנטרוניקס.
שניהם היו תקולים.
בתיאום עם שרות הלקוחות שלהם בוואטסאפ, שלחתי להם את זה בדואר רשום.
מאז, כבר חודשיים, אני מנסה ליצור איתם קשר ואין מענה.
בתקופת הסגר סינגרתי עליהם, אבל כבר יצאנו מהסגר לפני שבועיים, ועדיין אין מענה באף אחת מהשלוחות בטלפון שלהם.
מישהו מכיר דרך ליצור איתם קשר?
שניהם היו תקולים.
בתיאום עם שרות הלקוחות שלהם בוואטסאפ, שלחתי להם את זה בדואר רשום.
מאז, כבר חודשיים, אני מנסה ליצור איתם קשר ואין מענה.
בתקופת הסגר סינגרתי עליהם, אבל כבר יצאנו מהסגר לפני שבועיים, ועדיין אין מענה באף אחת מהשלוחות בטלפון שלהם.
מישהו מכיר דרך ליצור איתם קשר?