מה שברור שאפיקים יכולים לטפוח על השכם ולתפוח עם החלות שלהם על ההצלחה שלהם.
לטעמי, ההצלחה של משרד פרסום בפרסומת, דפוקה ככל שתהיה, היא שאנשים ידברו, ישוחחו, ידונו, ישימו לב מה שאומר שהם שמו עין, בקיצור - זה אומר שהמשרד הצליח לפרסם.
(זוכרים את מאיר השתגה בגהה? כמה מוזר ככה דובר) (בשורוק)
לטעמי, ההצלחה של משרד פרסום בפרסומת, דפוקה ככל שתהיה, היא שאנשים ידברו, ישוחחו, ידונו, ישימו לב מה שאומר שהם שמו עין, בקיצור - זה אומר שהמשרד הצליח לפרסם.
(זוכרים את מאיר השתגה בגהה? כמה מוזר ככה דובר) (בשורוק)