בס"ד
לא אסתיר את האמת, אני לא כל כך רוצה להגיב לפרסום הזה, כיוון שאני מבין שיש כאלה שכן נהנו מזה, יש כאלה שדוגלים בשיטה הזאת, יש כאלה שיטענו שאין כאן שום דבר לא מובן... אבל זה כואב לי, ולכן אני כותב.
---
אם תפתחו את העיתון השבועי תשימו לב כי אפיקים הלכו עם אסטרטגיה חדשה "אסטרטגיה נוגחת", כאשר הם אכן עשו שימוש נכון בויזואל, והם אכן הלכו אל המטרה, אבל בדרך הם קצת דרכו על כמה אנשים.
ישנה אמרה ידועה מפי אחד המשפיעים הגדולים האומרת "ישנם אנשים שכדי לעלות הם עולים במדרגות, וישנם שעושים אנשים למדרגות". האמרה חודרת ואמיתית לקמפיין ההזוי שעלה "בקרדיט: אפיקים".
---
אם אני הייתי מוציא מודעה כזאת היו מקבלים את זה כ"גועל נפש מרוכז בריכוז גבוה" ולכן בחרתי את הכותרת הזאת, יש דרישה לאמת בפרסום, אבל צריך לקחת בחשבון...
אם אתה רוצה לדרוך, תרשום "מאפיית הצבי נלחצת". מאפיית אנג'ל נלחצת... למה ללכת הפוך על הפוך כשכל אחד מבין מה המטרה...
איי... יבוא הלמדן ויגיד תשמע באפיקים לקחו בחשבון את הענין... וחשבו והחליטו... בובקע'ס !!!
זה מגעיל לראות את זה. מספיק לשמוע ממירי זורגר את אמרי השפר שבפיה, בכדי להשתכנע מהמוצר, מאפיית הצבי לא נלחצת.
ומילא אם הם היו הולכים על ברמן, ואנג'ל, מאפיות ענקיות, ידועות, ולא פרטיות. למה ללכת על עסקים פרטיים???
מה הייתם אומרים אם מחר מגיע אתר לגרפיקאים חרדיים המתחרה לפרוג (אמנם זה לא בדיוק כך הכוונה כאן לא לפגוע במתחרה, אל במוטיב מעין זה. אבל השימוש בנושא פוגע) ומפרסם "האתר פרוד נלחץ"...
מה היו אפיקים עצמם עושים אם משהו היה מפרסם "משרד הפרסום אפידים מודה כי חברת המזון אסח היא לא החברה הטובה ביותר אלא עלית" ???
---
אם משרד קטן היה מפרסם כזה פרסום עוד הייתי מקבל את זה. אוקיי רצו ללכת קצת קריאייטיבי למדי, אבל כאשר משרד שמכבד את עצמו מפרסם כאלו פרסומים... סליחה...
ובאמת חבל שבפרסום השלישי הם לא כתבו יש שמן "זיטא" של חברת "...." ויש... שמן זית... נו...
מוטי נאה.
פרסומאי קטן, שלא הבין גדולים.
.
לא אסתיר את האמת, אני לא כל כך רוצה להגיב לפרסום הזה, כיוון שאני מבין שיש כאלה שכן נהנו מזה, יש כאלה שדוגלים בשיטה הזאת, יש כאלה שיטענו שאין כאן שום דבר לא מובן... אבל זה כואב לי, ולכן אני כותב.
---
אם תפתחו את העיתון השבועי תשימו לב כי אפיקים הלכו עם אסטרטגיה חדשה "אסטרטגיה נוגחת", כאשר הם אכן עשו שימוש נכון בויזואל, והם אכן הלכו אל המטרה, אבל בדרך הם קצת דרכו על כמה אנשים.
ישנה אמרה ידועה מפי אחד המשפיעים הגדולים האומרת "ישנם אנשים שכדי לעלות הם עולים במדרגות, וישנם שעושים אנשים למדרגות". האמרה חודרת ואמיתית לקמפיין ההזוי שעלה "בקרדיט: אפיקים".
---
אם אני הייתי מוציא מודעה כזאת היו מקבלים את זה כ"גועל נפש מרוכז בריכוז גבוה" ולכן בחרתי את הכותרת הזאת, יש דרישה לאמת בפרסום, אבל צריך לקחת בחשבון...
אם אתה רוצה לדרוך, תרשום "מאפיית הצבי נלחצת". מאפיית אנג'ל נלחצת... למה ללכת הפוך על הפוך כשכל אחד מבין מה המטרה...
איי... יבוא הלמדן ויגיד תשמע באפיקים לקחו בחשבון את הענין... וחשבו והחליטו... בובקע'ס !!!
זה מגעיל לראות את זה. מספיק לשמוע ממירי זורגר את אמרי השפר שבפיה, בכדי להשתכנע מהמוצר, מאפיית הצבי לא נלחצת.
ומילא אם הם היו הולכים על ברמן, ואנג'ל, מאפיות ענקיות, ידועות, ולא פרטיות. למה ללכת על עסקים פרטיים???
מה הייתם אומרים אם מחר מגיע אתר לגרפיקאים חרדיים המתחרה לפרוג (אמנם זה לא בדיוק כך הכוונה כאן לא לפגוע במתחרה, אל במוטיב מעין זה. אבל השימוש בנושא פוגע) ומפרסם "האתר פרוד נלחץ"...
מה היו אפיקים עצמם עושים אם משהו היה מפרסם "משרד הפרסום אפידים מודה כי חברת המזון אסח היא לא החברה הטובה ביותר אלא עלית" ???
---
אם משרד קטן היה מפרסם כזה פרסום עוד הייתי מקבל את זה. אוקיי רצו ללכת קצת קריאייטיבי למדי, אבל כאשר משרד שמכבד את עצמו מפרסם כאלו פרסומים... סליחה...
ובאמת חבל שבפרסום השלישי הם לא כתבו יש שמן "זיטא" של חברת "...." ויש... שמן זית... נו...
מוטי נאה.
פרסומאי קטן, שלא הבין גדולים.
.