עזרה כריכות שנאטמות בהדפסה

  • פותח הנושא y&m
  • פורסם בתאריך

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
@שלמות ראיתי את האשכול שלך כאן
ומאחר ויש לי ניסיון אבל אין לי הרשאות תגובה שם אני עונה כאן.

בכל עבודת דפוס יש פערים כתוצאה מההבדל בין הצבעים כפי שהם מתבטאים במסך המואר ובעל דרויות צבע רבות יותר לעומת ההדפסה שינה מוגבלת יותר. כדי לדלג על בעיה זו חובה מסך מכויל על פרופיל צבע שמגביל מראש את השימוש רק לפלטה הניתנת להדפסה.

וגם כאן עם מסך מכויל וכו' חשוב לדעת שבכל מקרה יהיה פער, ושלמינציה מכהה ולמינציה מט גם אוטמת. ולכן מכיוון ותמיד כריכות הם בציפוי למינציה חובה מראש לתכנן את הפער, להגביר את הקונטרסטיות. ולהבהיר את הכריכה מעט.

במיוחד אם מעצבים עם טקסטורות שמדמות מראה של עור וכד' לפעמים בהדפסה אם לא לוקחים בחשבון את הנ"ל אפשר ממש לאבד את הנימים ולקבל מראה אנמי וכמעט אחיד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה