@שלמות ראיתי את האשכול שלך כאן
ומאחר ויש לי ניסיון אבל אין לי הרשאות תגובה שם אני עונה כאן.
בכל עבודת דפוס יש פערים כתוצאה מההבדל בין הצבעים כפי שהם מתבטאים במסך המואר ובעל דרויות צבע רבות יותר לעומת ההדפסה שינה מוגבלת יותר. כדי לדלג על בעיה זו חובה מסך מכויל על פרופיל צבע שמגביל מראש את השימוש רק לפלטה הניתנת להדפסה.
וגם כאן עם מסך מכויל וכו' חשוב לדעת שבכל מקרה יהיה פער, ושלמינציה מכהה ולמינציה מט גם אוטמת. ולכן מכיוון ותמיד כריכות הם בציפוי למינציה חובה מראש לתכנן את הפער, להגביר את הקונטרסטיות. ולהבהיר את הכריכה מעט.
במיוחד אם מעצבים עם טקסטורות שמדמות מראה של עור וכד' לפעמים בהדפסה אם לא לוקחים בחשבון את הנ"ל אפשר ממש לאבד את הנימים ולקבל מראה אנמי וכמעט אחיד.
ומאחר ויש לי ניסיון אבל אין לי הרשאות תגובה שם אני עונה כאן.
בכל עבודת דפוס יש פערים כתוצאה מההבדל בין הצבעים כפי שהם מתבטאים במסך המואר ובעל דרויות צבע רבות יותר לעומת ההדפסה שינה מוגבלת יותר. כדי לדלג על בעיה זו חובה מסך מכויל על פרופיל צבע שמגביל מראש את השימוש רק לפלטה הניתנת להדפסה.
וגם כאן עם מסך מכויל וכו' חשוב לדעת שבכל מקרה יהיה פער, ושלמינציה מכהה ולמינציה מט גם אוטמת. ולכן מכיוון ותמיד כריכות הם בציפוי למינציה חובה מראש לתכנן את הפער, להגביר את הקונטרסטיות. ולהבהיר את הכריכה מעט.
במיוחד אם מעצבים עם טקסטורות שמדמות מראה של עור וכד' לפעמים בהדפסה אם לא לוקחים בחשבון את הנ"ל אפשר ממש לאבד את הנימים ולקבל מראה אנמי וכמעט אחיד.