חו"ד כריכה לספר שאלות ותשובות

גיוון

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
דבר יוסף הדמייה.jpg
אשמח להערות....
 

גיוון

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מיוחד!
רואים הקפדה על כל קו.
והתוצר הסופי- יפיפה!
 

יענקי R

ספר יהלום - עימוד נוצץ ברמה אחרת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
עריכה תורנית
עריכה והפקת סרטים
וואו ענק!
אחת הכריכות!!!
 

צח מלול

עימוד מקצועי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
אליפות כהרגלך.
 

יונתן ליפשיץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
מדהים.
מאוד נהניתי השפה המותאמת לספר הלכתי.
האם זה נכון לומר שזה עיצוב שהוא עדיין עם אוריינטציה חסידית?
אני לא קובע אלא מתעניין כמי שפחות עסוק בעיצוב בזירה התורנית אך בהחלט שייך לעולם בית המדרש.
 

גיוון

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
מדהים.
מאוד נהניתי השפה המותאמת לספר הלכתי.
האם זה נכון לומר שזה עיצוב שהוא עדיין עם אוריינטציה חסידית?
אני לא קובע אלא מתעניין כמי שפחות עסוק בעיצוב בזירה התורנית אך בהחלט שייך לעולם בית המדרש.
תודה יונתן.. לדעתי רוב הספרים הכריכות שלהם זה בסגנון חסידי יש חסידי כבד ויש חסידי לייט...
זה שילוב בין חסידי כבד לליטאי (:rolleyes:) שמצד אחד יש עיטורים גדולים וכדו', אבל מצד שני שני יש אלמנטים בנאליים יותר כמו זה:
upload_2019-7-29_8-37-26.png

שאם זה היה חסידי כבד לגמרי זה היה המסתיים עם עוד קו של עיטורים, וגם את מקומו של המילוי המחוספס היה תופס מילוי של עיטורים.... כמו >כאן<:
 

יונתן ליפשיץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
תודה יונתן.. לדעתי רוב הספרים הכריכות שלהם זה בסגנון חסידי יש חסידי כבד ויש חסידי לייט...
זה שילוב בין חסידי כבד לליטאי (:rolleyes:) שמצד אחד יש עיטורים גדולים וכדו', אבל מצד שני שני יש אלמנטים בנאליים יותר כמו זה:
צפה בקובץ המצורף 516904
שאם זה היה חסידי כבד לגמרי זה היה המסתיים עם עוד קו של עיטורים, וגם את מקומו של המילוי המחוספס היה תופס מילוי של עיטורים.... כמו >כאן<:
תודה. החכמתני.
מסקרן אותי לדעתכם האם גם בעולם הגלופות תהיה בעתיד חזרה לקו המינימליסטי יותר.
הרי כחובשי ספסלי בית המדרש אנו יודעים שפעמים רבות כמה שהספר מעוטר פחות הוא "חשוב" יותר. יש משהו מלא חן בספרים של פעם. כמובן שהאמצעים הטכנולוגים השתפרו ובעקבות זה גם הכריכות נהיו מורכבות יותר. ואני מניח שגם דרישת הקהל מהמעצב היא שהמעצב יראה שהוא "עבד".
אך מצד שני בכל השפע הזה אולי תבוא מגמה של יצירת בולטות בדרכים אחרות שחוזרות קצת אחורה.
כאמור העבודה הנ"ל מיוחדת ונעשתה בכישרון גדול.
אני סתם רוצה לחקור את זה קצת ולשמוע את דעת המומחים בתחום.
 

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
ג"א מצטרף.
היו שנים בעבר (בכ"פים ובלמ"דים, למשל) שראינו בהם עיצוב בסגנון תורני-מודרני. בעשרות השנים האחרונות התרחש מעבר קיצוני לעיטורים קלאסיים - עד שסגנון תורני הפך למילה נרדפת לסגנון מעוטר-כבד, כשהדברים כל הזמן הולכים ומכבידים (לעתים בחן וביצירתיות, כמו היצירה הזו למשל).

מעניין אם יקום בעתיד הקרוב מעצב גדול - שבאומץ ובשאר רוח, יוביל קו אחר וחדשני בתחום.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה