כמה שאלות דחופות!!!

  • פותח הנושא M-P-2
  • פורסם בתאריך

M-P-2

משתמש חדש
עבור מבחן ראשוני למשרת גוניור--
1. מה אפשר לשאות על REST API?
2. איזה פונקציות בסיסיות בjava script אני אמורה לדעת?
3. כנ"ל ב C#

תודה רבה רבה !!!!
 

גזעי

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
1. שאלה כללית מידי, גם המושג RESP API הוא כללי מידי. אבל בגדול - איך היית מממשת התחברות, מה ההבדל בין PATCH לPUT (רעיונית) ושאלות על זו הדרך.
2. שוב, שאלה ממש כללית, ופונקציות זה פחות נורא לא לדעת, אפשר תמיד לממש לבד, אבל כדאי להכיר את הפונקציות של הprototype של Array, ואת הפונקציות Object השונות (Object.keys, Object.freeze וכו') ופונקציות על מחרוזות.
3. יש יותר מידי, אם לא למדת את זה, אז אין משהו מיוחד להתמקד בו, לוודא שאת לפחות יודעת בצורה חלקה אילו מבני נתונים יש ב-C#, ואיך להשתמש בהם, וכמובן פונקציות על מחרוזות.

ההנחה היא שאת למדת במשך כמה שנים, את צריכה לדעת טוב את מה שלמדת, אין משהו מסוים להתמקד עליו כי יכולים לשאול על הכל.
גם יתכן שישאלו שאלה לא מקצועית בכלל רק כדי לראות את צורת החשיבה שלך, משהו כמו "כמה ילדים בגיל 8 צריך בשביל לנקות את אצטדיון סיום הש"ס בפחות משעה?" (סתם דוגמה, אבל אפשר לבנות פה תיאוריה מהרבה כיוונים)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה