דרוש מידע כל הזמן האינטרנט מתנתק לי - כבר כמה חודשים

YASMIN

משתמש פעיל
הי,

יש לי נטסטיק עם סים של פרטנר , כל הזמן הוא מתנתק , לפעמים עושה סימן שיש אינטרנט אבל לא מצליחה לפתוח כלום כותב שלא ניתן לגשת לאתר.. לא נמצא הדף ועוד.

מה עושים?
יש לי תוכנה של נתיב על המחשב.. אולי זה קשור? הם טוענים בכל תוקף שלא קשור כי זה רק תוכנה על המחשב . ועובדה שבעבודה אני עם אותו מחשב ומתחברת לאינטרנט שבעבודה והכל טוב.

מה עושים???????
 

גיטי ש

משתמש רשום
אולי זה קשור לסטיק...
יש סטיקים ממש גרועים
של boon שמעתי שהוא טוב..
ואם אותו סטיק זה עובד לך טוב בעבודה?
 

YASMIN

משתמש פעיל
כן יש לי פלאפון של פרטנר ויש קליטה מצויין
 

קו ירוק

משווק אינטרנט כשר (כל הארץ)
מנוי פרימיום
לא תמיד חברה שטובה בשיחות פלאפון מהווה אינדקציה לגבי אינטרנט - אינטרנט דורש הרבה יותר כח/ עובד על תדרים אחרים בדרך כלל...
יש הרבה מה לברר כשזה לא עובד ... תתפלאו לשמוע = הרבה פעמים אדם מגיע ואני רואה שהוא הכניס את הסים הפוך.. מי חשב לפתור כזו בעיה :sneaky: בכל אופן אשמח לסייע בכל הענינים הללו בשמחה. פרטים ליצירת קשר למטה כאן.
 

YASMIN

משתמש פעיל
איך מגדירים?
זה הבעיה שרושם לי כשאני עושה "פתור בעיות".
 

קבצים מצורפים

  • בעיה.JPG
    בעיה.JPG
    KB 67.5 · צפיות: 20

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  35  פעמים

לוח מודעות

למעלה