התייעצות יש לכם עסק? איפה אתם מפרסמים?

תבררי על רשימות תפוצה(בדיוק אתמול פתחתי פה שאלה על זה)
אתם רוצים להרוס את הפוטנציאל העסקי שלכם?
תלכו על רשימת תפוצה, בבקשה.
לא פוסל את האופציה הזו לחלוטין, אבל כל כך קל להמאיס את העסק שלכם על לקוחות בעזרת מיילים חופרים, שעדיף לא לקחת את הסיכון.
אומר את זה בתור לקוח מנוסה מזה שנים :D
 

אסתטיקה

משתמש מקצוען
מנסיוני - ובוודאי שלא מתאים לכל עסק - אחד מערוצי הפרסום הטובים הוא תרומה נאה למכירות סיניות.
אם המוצר מצטלם יפה, מושך ומפנק, נוכחות בקטלוג של מכירה סינית אמינה, נותן חשיפה מצוינת למשך מספר שבועות.

מלבד, כמובן, הזכות של מצוות הצדקה -
תרומה של כמה מאות שקלים, מעניקה לארגון אלפים רבים! זו תחושת סיפוק עצומה!

אם יש לעסק הזדמנות שכזו, היא כדאית מכל בחינה.
(מוזמנים להציץ בקטלוג של 'עזר מציון' בעמוד 90, על ערכת המוצרים המפנקים של BARELA, ואולי גם תגרילו :))
 
מנסיוני - ובוודאי שלא מתאים לכל עסק - אחד מערוצי הפרסום הטובים הוא תרומה נאה למכירות סיניות.
אם המוצר מצטלם יפה, מושך ומפנק, נוכחות בקטלוג של מכירה סינית אמינה, נותן חשיפה מצוינת למשך מספר שבועות.

מלבד, כמובן, הזכות של מצוות הצדקה -
תרומה של כמה מאות שקלים, מעניקה לארגון אלפים רבים! זו תחושת סיפוק עצומה!

אם יש לעסק הזדמנות שכזו, היא כדאית מכל בחינה.
(מוזמנים להציץ בקטלוג של 'עזר מציון' בעמוד 90, על ערכת המוצרים המפנקים של BARELA, ואולי גם תגרילו :))
זה לא יכל להיות שקוף יותר.
תרומתי לאומה: הכנסת פרסומות - סמויות ושאינן - תסייע למיצוי הפוטנציאל העסקי שלכם, ללא ספק.
תשאלו את @אסתטיקה :rolleyes:
 
@רחלי 2
קידומי מכירות זו תווית אוטומטית במייל, שמחלקת את ההודעות שנכנסות לקטגוריה של פרסומות ורשימות תפוצה עסקיות.
בעיקרון אפשר להפנות כל מייל לקטגורית "קידומי מכירות" ע"י לחיצה על שלושת הנקודות למטה לפני שליחת המייל.
חוקית זה לא משנה כי כל קטגוריה שתשלחי אליה מייל ללקוח שלא נרשם, אפשר לסמן כספאם או לחסום, וזה רק לסדר בעין.
אופציה נוספת ומקובלת יותר היא שליחת מיילים לרשימות תפוצה ע"י פלטפורמות שמיועדות לעסקים, שמפנות את המייל לקטגוריית "קד"מ" אוטומטית.
 

חיה קפ.

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
בתור אחת שקצת חקרה את ענין הפרסום.אשתף מנסיוני
אני בעלת עסק יש לי להקה שאני עושה אתה הופעות והרקדות ,וגם מורה לפיתוח קול.
ואת הקורסים של הפיתוח קול אני מפרסמת במקומונים.
ואת ההרקדות בעלוני בתיה וכדו'.
צריך להבין מי זה הקהל יעד ולפרסם במקומות שהוא יגיע לזה.
 

מטודלה

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
קד"מ זה לא בהכרח לשונית במייל.
יש גם מוצרים או שירותים שהם קד"מים.
לדוג, בירידי המודיע-המבשר כל אחת מקבלת שקית מפוצצת בקדמי"ם:
דוגמית של מטרנה, כף של סימילאק, טיטולים של בייבי סיטר,
שקית של קפה טורקי, צמיד להורדה במשקל,
שובר הנחה של 5% בחנות מוצרי טבע שתקף עד להיום בצהריים,
שקית קטנה של במבה
אוי,
שכחתי
מפריד מנות של מטרנה
 
קד"מ זה לא בהכרח לשונית במייל.
יש גם מוצרים או שירותים שהם קד"מים.
לדוג, בירידי המודיע-המבשר כל אחת מקבלת שקית מפוצצת בקדמי"ם:
דוגמית של מטרנה, כף של סימילאק, טיטולים של בייבי סיטר,
שקית של קפה טורקי, צמיד להורדה במשקל,
שובר הנחה של 5% בחנות מוצרי טבע שתקף עד להיום בצהריים,
שקית קטנה של במבה
אוי,
שכחתי
מפריד מנות של מטרנה

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 

מצטרפת

משתמש מקצוען
היא טענה שזה לא עוזר, רק מה שכן, מתי שפרסמתי הגיעו לקוחות (לא הרבה) ומתי שלא הן "שכחו" ממני.
אז איך אני "נכנסת" להם לראש?
מפרסמים בתחילה לפחות 6 פעמים ברצף (יש עניין למינימום שש פעמים מבחינה פסיכולוגית שזה זמן חשיפה
שבנ"א מפנים ונכנס לו...)
חשוב מאד להשקיע בפרסומת שווה כי זה החלון ראווה של העסק-מיתוג וגרפיקה ברמה טובה ומושכת
ואח"כ אחרי שאת כבר ממותגת יותר, ניתן לפרסם פעם ב... רק לתזכורת
וכך כשמישהו צריך את המוצר זוכר שאת קיימת
מצד שני, הגיוני שיותר יבואו כשיש פרסומת כי לפעמים הפרסומת גורמת לבנ"א ל'הצטרך' מה שלא היה קונה
אם לא היה רואה את הפרסומת.
בהצלחה!!
ולדעתי, אם זה עסק מקומי, כן שווה להשקיע בפרסומת של מקומון, תלוי כמובן גם כמה המחיר, לאיזה קהל יעד
אם זה רק ממש באזור קרוב וכו', איפה המקומון מתפרסם, האם לתלות פרסומת בבניינים או שזה יוריד את הרמה של העסק וכו'
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  22  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה