יצירת חווית קנייה לצרכן - השפעת גורמים בסביבה הקמעונאית

פוס

משתמש מקצוען
D I G I T A L
למסקנה:

ניתוח של התמריצים השונים שתורמים לחווית הקניה הכוללת חושף יותר מ-50 גורמים: מהם אספקטים של הסביבה החיצונית כמו גודל, גובה, צבע הבנין, חלונות הראווה והכניסות, פנים החנות עם משתנים כמו מוזיקה, תאורה, תנועה, עיצוב החלל ותצוגה, אך גם אינטראקציות אנושיות (עם עובדים או לקוחות אחרים).

כל אחד מהגורמים מדיד (למשל – מוזיקה בעוצמה נמוכה לעומת גבוהה או בקצב מהיר לעומת איטי; תאורה בהירה לעומת כהה; מעברים צרים לעומת רחבים) ונמצא כמשפיע התנהגות הקונים בחנות, עם השפעות ישירות או בלתי ישירות על המכירות.

חוקרים התמקדו בהבנת התפקיד והאפקטים של תמריץ יחיד בעוד לא נעשו הרבה מאמצים להבין איך צרכנים חווים את הסביבה הכוללת. זה בעיקר כי קל יותר לחקור תמריץ אחד מאשר שילובים.

אנו סוברות כי על מחקרים עתידיים לעסוק בחקירת שילובי גורמים סביבתיים כי סביר להניח שיתקבלו תוצאות שונות מאלו שהוצגו במדידת כל אחד הגורמים בנפרד.

סמינריון מעניין. תהנו.
 

קבצים מצורפים

  • 713_1.pdf
    KB 196.6 · צפיות: 46

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נשמע מענין וצריך לקרוא אבל בוודאי אפשר לומר שהם לא יודעים ליצור חווית קריאה בעימוד הזה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  21  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה