יעוץ לארון ספרים שקוע בקיר

ידיד

משתמש פעיל
אני סוגר מרפסת לחדר, וכתוצאה מסגירת הדלת למרפסת, נשאר לי נישה בקיר הסלון ברוחב 2.20 וגובה 2.10 בעומק של 25 סנטימטר, מעל זה יש את המקום של התריס שאני כמובן מוציא.

יש לי שתי שאלות
1. אני רוצה למקם את הארון ספרים בתוך הנישה ולסגור מסביב עם עמודים דקורטיביים מעץ וגם מלמעלה, משהו בסגנון קלאסי ולא מודרני, אני אוהב חיטובים ולא קו ישר, האם זה ייצא לי יותר זול כי אני לא צריך את כל הבסיס של הארון, רק מדפים וחיפוי מסביב?

2. האם אפשר למקם מזגן בסגנון של סופר סלים, במקום של התריס, לסגור עם גבס וכך ליצור מראה נקי מלמטה עד למעלה? העומק שם הוא גם 25 בערך והגובה 35-40

והאם יש לכם המלצות לאנשי מקצוע בתחום גם לארון וגם למזגן?

תודה רבה!
 
נערך לאחרונה ב:

חילזון

משתמש מקצוען
זה לא יצא יותר זול כי בונים את הארון כולו שלם צריך גם מסגרת וגב. וזה צריך להיות מאד מאד מדויק לפי הנישה ככה שזה עבודה רבה יותר.
 

ידיד

משתמש פעיל
זה לא יצא יותר זול כי בונים את הארון כולו שלם צריך גם מסגרת וגב. וזה צריך להיות מאד מאד מדויק לפי הנישה ככה שזה עבודה רבה יותר
למה צריך מסגרת וגב, הקיר של הנישה היא המסגרת והגב, השאלה היא האם אפשר להצמיד לצדדים של הנישה מסביב רק את החלק החיצוני?
ראיתם פעם דבר כזה? זה אפשרי?
@חרש עץ
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה