יחי''ד 25 מ''ר עובר?

nori

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
עדיין נשמע לי מוזר מעט
האזור מבוקש
אכן לחסר באמבטיה יש משמעות גדולה בביקוש ביח"ד
א"א להחליף שם לאמבטיה אפילו של 1 מטר?

המטראז' הזה כלל לא חריג שם באזור ורוב היחידות בתפוסה

סליחה על שאני נשמעת מטיפה- אבל כדאי לחשוב על הצגת הדברים בצורה אחרת
יתכן שמשהו בהצגת הנתונים נשמע לא מפתה, אולי פחות מתמקד בחיובי
אולי שווה להעביר למתווך חלקלק ומיומן
וחלילה לא אומרת לשקר על דברים שלא קיימים....
רק מנסה להבין ולעזור
קדם כל היחידה כרגע מושכרת.
אבל אכן לטוח קדימה אני בהליך תכנוני של חלוקה אחרת ל3+3 של הדירה. במקום 5+ 2. (לא בגלל שהיחידה הקטנה לא מושכרת אלא כי הדירה הגדולה חיבת שיפוץ תשתיות מהמסד אז על הדרך עושים רה ארגון..)
את מכירה את הנפשות הפועלות.. הם לא באמת נבהלו מהתקופות שהיה ריק והיחידה שמשה אותם לצרכים אחרים.
אבל בהחלט אפשר ללמוד מזה על המציאות. אני בעצמי עניתי לטלפונים וראיתי מה חשוב לאנשים. בלי אשליות. על 25 מטר לא מעט אנשים יטרקו את הטלפון. לפני שתצליח להוציא מהם כתובת מייל כדי להראות כמה הוילון מקסים....
המציאות היום שלא ממהרים לרכוש דירה וזוגות גרים לאורך זמן ביחידות. ויש מודעות יותר גדולה לאיכות החיים בתוך היחידות האלה.
צריך לקחת בחשבון ש25 מטר באזור כזה זה שווי נכס של מאות אלפי שקלים + עלות הבניה שהולכת ומאמירה. אז ללכת על מהלך כזה כדי לגלות שעובדים קשה במציאת שוכרים חלופיים. ויש תקופות שעומדת ריקה. במילים אחרות יש השקעות קלות ומניבות יותר..... (יש לכם 25 מטרים מיותרים? תעברו לדירה קטנה יותר ובהפרש תקנו דירה נחמדה בעפולה. סתם נו. רק הכוון... שאם האופציה הזו לא בטוחה יכול להיות שיש אופציות אחרות)

ואם נמשיך לדבר על סורוצקין/ בעלזא והסביבה אז גיסתי טרום נישואיה בשנה שעברה הלכה לראות מעל 30 דירות עד שמצאה את האחת שלה. אז עם כל הכבוד לאזורי ביקוש הרשימות הן ארוכות והמבחר גדול. נכון שגם מנעד המחירים רחב. אבל מי רוצה להיות בעל היחידה שבסוף בחרו בו כי הוא היה זול מכולם.....
 
נערך לאחרונה ב:

yammi

משתמש צעיר
אנחנו גרנו ביחידה בירושלים מינוס 3 22 מטר והיה נחמד
היא יחסית היתה מעוצבת יפה
סליחה על השאלה,
לא הרגשתם עכברים?
לא היה עדיף לעבור לביתר לדירה גדולה במחיר הזה?
גרתי פעם במרכז גאולה בבנין יפה ומפואר, לא ויתרתי, קומה שניה דירה מרווחת, אבל בבנין למטה היו שתי קומות מינוס של חדרי שינה לזוגות, זו היתה הרמה. דירות פיציות ותמיד צחקתי בליבי לאלו שנדחפו שם כמו עכברים. שכנה אחת טיגנה שניצלים כולם נחנקו וכן הלאה.
לפי דעתי זו הולכת להיות המחאה הציבורית הבאה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה