בקשת תפילה יולדת צעירה התמוטטה בביתה במצב אנוש - אסתר גלה בת שרה רייזל בד"ה

יוסי יוספי

משתמש מקצוען
כיכר השבת

הלם בקהילה: היולדת נפטרה בפתאומיות​

טרגדיה קשה בירושלים: במהלך הלילה נפטרה אישה צעירה בת 22 הנהמנית על המשפחות המיוחסות בקהילת דושניסקיא • לפני מספר שבועות היא התמוטטה ומצבה החמיר (דיין אמת)​

טרגדיה קשה בירושלים: במהלך הלילה (חמישי) הלכה לעולמה האישה הצעירה אסתר געלא בלוי ע"ה, אשת האברך ר' יואל נחמן בלוי, מאברכי חסידות דושינסקיא, והיא בת 22 בלבד בפטירתה.

המנוחה נולדה לאביה הרב רבי חיים וייס, בנו של הרב שמעון וייס מראשי וועד הכשרות של העדה החרדית, ובהגיעה לפרקה היא נישאה לבעלה, בנו של הרה"ח רבי אברהם בלוי, ממנהלי תלמוד תורה דושינסקיא בבית שמש.

לפני מספר שבועות, היא התמוטטה בפתאומיות, ולאחר פעולות מצילות חיים היא אושפזה בבית החולים, שם אף ילדו הרופאים את בנה.

לאחר הלידה, מצבה המשיך להיות קשה מאד, ובמהלך הלילה היא נפטרה למגינת לבם של בני משפחתה ומכריה בקהילת חסידי דושינסקיא.

הלווייתה תצא היום בשעה 11:00 מרחבת בית המדרש דושינסקיא, להר המנוחות שם היא תטמן.
 

יוסי יוספי

משתמש מקצוען

בחדרי חרדים

טרגדיה בקהילה: יולדת צעירה בת 22 נפטרה​

הלם בירושלים עם פטירתה הפתאומית של האישה הצעירה מרת אסתר געלא בלויא ע"ה מחסידות דושינסקיא שנפטרה בגיל 22 בעת שהייתה אמורה ללדת. היא פונתה לפני כשבועיים במצב אנוש לבית החולים שם חוברה למכשיר ה'אקמו' אך הלילה נפטר לבית עולמה
טרגדיה קשה ונוראה בקהילת חסידות דושינסקיא בירושלים: האישה הצעירה מרת ‏אסתר געלא בלויא ע"ה בת 22 מירושלים, התמוטטה לפני כשבועיים בפתע פתאום בבית הוריה ברחוב רש"י בירושלים, כוחות הצלה של מד"א שהוזעקו במהירות ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות.

היא פונתה לבית החולים 'שערי צדק' בבירה שם הצליחו הרופאים להציל את בנה היילוד, היא חוברה למכשיר ה'אקמו' ורבים נשאו תפילות לרפואתה של אסתר געלא בת שרה רייזל, אך הלילה למגינת כל לב היא השיבה את נשמתה ליוצרה.
המנוחה ע"ה בת הרב חיים יוסף דוד וייס בנו של הרב הגאון רבי שמעון וייס יו"ר וועד השחיטה של בד"ץ העדה החרדית אמה מרת שרה רייזל שתחי' בתו של הרב נתן יהודה שישא משגיח בישיבה קטנה של חסידות דושינסקיא.

התחנכה בבית החינוך 'בנות אסתר' דושינסקיא בירושלים, בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה האברך הרב יואל נחמן בלויא בנו של הרב אברהם בלויא מנהל ת"ת דושינסקיא בית שמש.

מדובר במקרה טראגי שני במשפחת וייס, לפני כמה שנים שיכל סבה הרב שמעון וייס את בתו מרת אסתר דוידוביץ ע"ה

מסע הלוויתה הבוקר (חמישי, נר רביעי של חנוכה) בשעה 11:00 מהיכל בית המדרש הגדול מהרי"ץ דושינסקיא ברחוב שמואל הנביא בירושלים להר המנוחות שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.
 

2020 ESTER

מאיירת דיגיטלית משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
וואייי
ה' ישמור איזה בשורה קשה!
שנשמע מעתה רק בשורות טובות!
 

יוסי יוספי

משתמש מקצוען
1638510822722.png
 

רינתי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מקפיצה, הפעם לצורך תמיכה באלמן הצעיר ובשני היתומים הרכים
אי אפשר להשאר אדישים אל מול תמונות 2 התינוקות הקטנים שהשאירה אחריה :cry:

 

רינתי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מקפיצה שוב
 
פרק קכא:
א) שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: ב) עֶזְרִי מֵעִם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: ג) אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: ד) הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: ה) ד' שֹׁמְרֶךָ ד' צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: ו) יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: ז) ד' יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: ח) ד' יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הִנֵּה בָּרְכוּ אֶת יְהוָה כָּל עַבְדֵי יְהוָה הָעֹמְדִים בְּבֵית יְהוָה בַּלֵּילוֹת:ב שְׂאוּ יְדֵכֶם קֹדֶשׁ וּבָרְכוּ אֶת יְהוָה:ג יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  44  פעמים

לוח מודעות

למעלה