• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

יוזמה מהפכנית שיכולה לשנות את חייהם של עשרות אלפי משפחות - דעתכם חשובה לנו

ראש לשועלים

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
הוגי הרעיון מבקשים לאגד את פעילות החינוך החרדי כולה תחת קורת גג אחת.
לרכז יחד את גני הילדים ומעונות היום, את בתי הספר ותלמודי התורה, את הסמינרים והישיבות.
לטענתם, איגוד כזה יכול להזרים סכומים עצומים לקופות המוסדות, ולאפשר להם לעמוד בהוצאות הרבות ולשלם משכורות כראוי.
בנוסף, היוזמה מדברת על מיסוד ענק של ענף החסד בארץ הקודש.
לדוגמה, חלוקה חודשית של תמיכות למשפחות מכל הקהילות והעדות לפי קריטריונים, לדוגמה, 850 שקל לכל אברך כולל, 1200 שקל ויותר לכל משפחה עם שבעה ילדים, סבסוד תשלומי ארנונה ושכר דירה באלפי שקלים לעומדים בתבחינים פשוטים, ועוד שורה של מבצעי סיוע מפליגים שלטענת המארגנים עוד נמצאים בקנה.
לדבריהם, המיזם נחוץ במיוחד בעת הזאת, כאשר המחירים בעולם כולו מרקיעים שחקים, ומנגד התרומות הרגילות של עשירי הארץ וחוץ לארץ אינן גדלות, ואף נמצאות בסכנת הידלדלות חמורה עקב המצב בשווקי ההון העולמיים, עד כדי חשש ל'סגירת ברזים' מצד אותם פילנתרופים.
מומחים לדבר איתם שוחחו המארגנים התפעלו מהרעיון, אך ציננו את ההתלהבות והסבירו שעלות המיזם מסתכמת בכמה מיליארדי שקלים, ואין שום דרך ריאלית לגייס סכום כזה, בשום קונסטלציה של מימון המונים או התרמת נגידי עם, בטח לא בימים טרופים וחסרי וודאות אלה.
הדרך היחידה, לדבריהם, להשיג את הכסף הדרוש, שיכול לכאורה להרים את מוסדות הציבור והמשפחות ברוכות הילדים על הרגליים, היא לנסות ולפנות לציבור עצמו, זה שבחלקו יהנה בסופו של דבר מהסיוע הנדיב, ולבקש ממנו ללכת למוקדים מיוחדים שייפתחו מחר ולדחוף מעטפה עם פתק לקופסה גדולה וכחולה שתעמוד שם לרשות הבאים.
אשמח לשמוע את דעתכם, האם נראה לכם שהציבור ייעתר להפצרה ובקשה מופלגת כזו?
 
נערך לאחרונה ב:

ראש לשועלים

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
יש קישור לתרומה?
עדיין לא. אבל, ואת זאת שכחתי לציין, כל אחד, איש או אישה בחור או נערה, יכול כמובן לבחור להוסיף על תרומותיו הרגילות כמאה אלף ש"ח בפריסת תשלומים לארבע שנים - בהערכה גסה - ולהישאר מחר בבית בשקט ובשלווה.
 
נערך לאחרונה ב:

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
מכירה מישהו שרצו לאחד הנהלות של מוסדות מתוך אידיאל של איחוד כוחות אבל בחוסר יכולת להגיע להחלטה בידי מי הניהול זה לא יצא לפועל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה