טרגדיה במודיעין עילית: חרדי נהרג לאחר שנפל מגובה רב

דודיק

משתמש רשום
טרגדיה במודיעין עילית: חרדי נהרג לאחר שנפל מגובה רב

בנצי לייזרוביץ |צילום: חדשות 24 י״ב בתשרי תשע״ה 06/10/201423:11
טרגדיה במודיעין עלית: אדם בשנות השלושים לחייו נפטר לאחר שנפל מגובה רב. ככל הנראה האיש מעד ממרפסת הקומה השלישית של בנין מגורים ברחוב שאגת אריה שבעיר מודיעין עילית, הוא פונה לבית החולים תל השומר שם נקבע מותו.
לאחר חקירה ראשונית, נאמר במשטרה כי "תושב מודיעין עילית נפל בזמן תיקון של מסתור כביסה בקומה השלישית, החקירה ממשיכה עד מתן תשובה סופית".

פאראמדיק מד"א, אורי גבריאל, וחובש בכיר במד"א, זבולון קטי, שהגיעו למקום בניידת טיפול נמרץ סיפרו כי "מדובר בבניין מגורים. שכנים במקום סיפרו שגבר נפל מגובה של 5 קומות (מהקומה השנייה לקומה מינוס 2) ונחת על גג מרפסת".
"בסיוע כונני מד"א חילצנו אותו מהגג בחילוץ מורכב. הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והתחלנו בפינוי מהיר לבית החולים. בדרך חלה התדרדרות במצבו וביצענו בו פעולות החייאה שנמשכו עד לבית החולים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו", אמרו השניים.
 

kinly

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ר' יוסף שנקר ז"ל בן הרה"ג צבי שנקר ר"י בית דוד
 

yechi

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
ה' ישמור. מיד אחר יום כיפור..
 

עפולה

משתמש מקצוען
מדובר במקרה טראגי של בחור מבוגר כבן 43.
ת. נ. צ. ב. ה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  55  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה