סיכום עד כה, למי שביקש (תיעוד מדוייק, לא מוגזם או משהו, מבטיח):
המספר הקודם שהיה שמור לי בפלאפון - לא עונים שם יותר.
המספר שמפורסם באתר הדסה - לא נכון. לא עונים שם.
שליחת בקשה לקביעת תור במייל - ללא תוצאות, מענה או יחס.
שליחת פקס מסודר עם בקשה מפורטת - ללא תוצאות.
נו, אז להתייאש? לא.
התקשרתי למודיעין של 'הדסה'. ביקשתי את המספר המעודכן.
בפעם הראשונה, ענה לי מישהו ואמר שמעביר (לאן?), העביר. ענה מישהו אחר, אמר שמעביר (לאן?), השיחה עברה שוב, הייתה המתנה ארוכה - אחרי 10 דק' השיחה נותקה. טראח.
בפעם השניה, העבירו אותי לאן שהעבירו, ענו אמרו רגע. בינתיים שמעתי פרסומות ברדיו. מתברר ששמו אותי על רמקול. אחרי 7.5 דקות השיחה נותקה. טראח.
בפעם השלישית, ניתן לי טלפון של המרפאת בהר הצופים.
התקשרתי להר הצופים, וביקשתי את המספר של עין כרם. "אין להם מספר ישיר. תתקשר ותקבע תור דרך קביעת התורים."
התקשרתי לקביעת התורים הכללית, המתנה קלילה ומענגת של 8 דקות, הסתיימה ב: קח מספר טלפון של המרפאה. שים 02 קודם.
אבל רגע, יש שם רק 5 ספרות!
זה המספר, אדוני.
לא זה לא.
טוב, בודק. אז בעצם זה המספר המעודכן.
אבל נתת לי רק 6 ספרות. זו טעות.
טוב, בודק.
בסוף קיבלתי מספר שמגיע למקום הנכון. בחרתי בשלוחה הנכונה, בינתיים ללא מענה.
וואלה, רק לי קורים הניסים האלו?