כללי טיפ : Puppet warp - כלי העיוות הבובתי החדש של אילוסטרייטור שנוסף בגרסת 2018

אריאל אלינסון

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
לכל אלו שלא הספיקו להתעדכן, אחד השינויים המעניינים שנוספו לאילוסטרייטור לאחרונה הוא כלי העיוות הבובתי. הכלי שמוכר כבר מפוטושופ (יועלה מדריך בנפרד) החל את דרכו דווקא בתוכנת אפטר-אפקטס, שם ניתן ליצור בעזרתו הנפשות בוידאו על ציר הזמן.

באמצעות הכלי החדש נועצים מעין נעצים באובייקט, ועל ידי הזזתם - מעוותים, משנים ומתאימים את האובייקט בקלות ובאופן אינטואיטיבי הרבה יותר מאשר בכלי העיוות האחרים בתוכנה.
puppet-jpg.295784

ניתן להגדיר עבור הכלי גם אזורי שליטה נרחבים יותר או פחות כדי להשפיע על השטח הרצוי בחלקי האובייקט הנבחר. חשוב לציין שיש לנעוץ 3 נעצים או יותר על מנת לקבל שליטה טובה על הכלי.

בגרסת 2018 של אילוסטרייטור החליטה אדובי לשנות את ממשק המשתמש, ובמקום הסרגל העליון ניתן להגדיר את הכלי שבשימוש בסרגל Properties. מדובר בדרך עבודה הנהוגה כבר בשימוש בתוכנות אחרות של אדובי. יתכן שמדובר בצעד נוסף של אדובי לשילוב סביבות העבודה של כל התוכנות כדי לאפשר שיטת עבודה אחידה וזורמת יותר במעבר בין תוכנות Creative Cloud. אם עדיין תהיו מעוניינים להשתמש בסרגל העליון כבעבר - שנו את סביבת העבודה ל-Essentials Classic.
essentials-jpg.295783


אחת הבעיות ששמתי לב אליהן היא שכלי העיוות החדש הוא הרסני. כלומר - כל עוד לא יצאתם מן הכלי, ניתן למחוק בו נקודות, העיוות יתבטל והאובייקט יחזור למקור. אבל... בחירה של כל כלי אחר וחזרה לכלי העיוות הבובתי אמנם תציג את הנעצים כבעבר, אך הפעם - מחיקה של נעץ אחד לא תחזיר את המצב לקדמותו.

מן הראוי לציין שבפוטושופ הכלי עובד באופן שאינו הרסני ומאפשר חרטה וחזרה למקור, אם השכבה המעוותת מוגדרת כאובייקט חכם.

בסרטון היוטיוב שיצרתי למטה תוכלו לראות הדגמה של הכלי.

כרגיל - ניתן להוריד את הוידאו כאן לחסומים. איכות הסרטון להורדה נמוכה ממגבלות
 

קבצים מצורפים

  • Body + intro + SM.mp4
    47.1 MB · צפיות: 88
  • Essentials.JPG
    Essentials.JPG
    KB 46.9 · צפיות: 312
  • Puppet.JPG
    Puppet.JPG
    KB 75.7 · צפיות: 302

meir rosh

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
וואוו, איזה מגניב!

תודה אריאל היקר!

זה יכול לחסוך המון זמן בעיוותים שהיו צריכים לעבוד עליהם שעות עם חץ לבן ונקודות
זה עוקף אפילו את האפקטים של Warp למינהם, מכיוון שכאן ניתן לעוות חלקים מסוימים בלבד בתוך קבוצה שלמה!
 

Studio Grafix

עיצוב גרפי ומיתוג עסקי למוסדות ועסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
תודה רבה!
זה באמת החידוש שאהבתי בעדכונים האחרונים של אילוסטריטור, תמיד חשבתי שהפקודה הזאת תיהיה מצוינת לא רק בפוטושופ, ואכן ב"ה זה קרה...
אגב, תודה רבה על החידוש לגבי סרגל הכלים העליון, ממש כמעט פתחתי אשכול בשביל לגלות לאן הוא נעלם.. חסכתם לי :)
 

פנחס אברהמי

אברהמי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
D I G I T A L
ממש מגניב
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  29  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה