דרוש מידע טיפים ומידע על טיסה עם תינוק

nati480

צוות הנהלה
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
כל מידע, זכות, טיפ ורעיון יתקבלו בברכה!
 

כהן גדול123

משתמש צעיר
כבר עבר הרבה שנים מאז שטסנו,
אבל אני זוכרת שבקשנו כזו עריסה (בסינט)
שעזר מאד להשכיב אותו.
 

הדסדס

משתמש מקצוען
טסתי הרבה. כשהיו קטנטנים ישנו, כשהיו יותר גדולים פחות. אף פעם לא היה נורא אבל טיסות לאירופה. יותר מזה לא הייתי שורדת לא עם עצמי ולא עם הילדים
 

אחת111

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
טסנו כמה פעמים, טיסות ישירות של 12 שעות וגם טיסות קונקשן של 4 ש' + שעה המתנה + 9 ש' עם תינוק קטן ובשאר עם ילד/ים קטנים לא פחות מאתגר ;) בכל אופן לנסוע עם תינוק קטן נראה לי הכי פחות מסובך ככל שיותר קטן הוא ישן יותר כשהוא מתעורר מחליפים לו טיטול/מאכילים והוא חוזר לישון אפשר להביא קצת משחקים מובייל קשקשנים בובות וכו' לשעות הערות רק כאלו שלא עושים רעש, גם ככה שמים עליכם עין שאתם עם תינוק;) כדאי להביא משטחי החתלה חד פעמיים, אם התינוק מעל גיל 4 חודשים אפשר לקנות גם בקבוקים חדפ, לארגן תיק החתלה עם כל מה שצריך ותיק קטן ממש עם חיתול אחד מגבונים וכו' שצריך לפעם אחת כדי לא לשבת עם כל החבילות במחלקת תיירים הצפופה כך אפשר לשים את תיק ההחתלה הגדול למעלה בתא מטען ולהוציא חפצים בעת הצורך, אחד הסיוטים זה שיש מלא חפצים על הברכיים ובכל קימה לשירותים/החתלה וכו' צריך לארגן לכל חפץ מקום, כדאי להיות כמה שיותר מאורגנים, אבל הכי חשוב להרפות ולבקש סייעתא דשמיא, וחשוב לדעת שגם אחרי הטיסה לתינוק קשה יותר להתמודד עם ג'טלג לקחת גם את זה בחשבון.... מקווה שלא מייאשת, כמובן שגם תלוי איך התינוק, בכל מקרה, שיהיה בהצלחה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  23  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה