עזרה חרדת טסטים

  • פותח הנושא SHB
  • פורסם בתאריך

well

משתמש פעיל
האמת היא שהקשר בין רמת הנהיגה לסיכוי לעבור בטסט, הוא לא קשר ישיר כל כך. גם מי שמאד מקצועי יכול להיכשל על שטויות, או על רגע של הסחת דעת, ולעומת זאת מישהו שהרמה שלו נמוכה, יכול לעבור, אם במקרה לא היה לו שום דבר מאתגר (וגם תלוי מאד על איזה טסטר נופלים).
לכן, בניגוד לדברים אחרים שאנחנו מרגישים שבכל אופן יש קשר בין ההשתדלות לתוצאה ו... כן אנחנו מאמינים שהכל מלמעלה אבל ... בכל אופן,
כאן זה באמת באמת מלמעלה (זאת אומרת תמיד זה באמת, אבל כאן רואים את זה),
אני יכול להעיד מנסיון שהגעתי לטסט ברמה לא מספקת בכלל, ובטסט הפנימי אמר לי המורה : "למה אתה ניגש לטסט ברמה כזו?" , אבל כל אופן ניגשתי ו... עברתי בראשון, וראיתי את זה בחוש שאצלי הכל היה פחות או יותר חלק בלי משהו מאתגר, שלא לדבר על חנייה שלא היה לי מושג איך עושים, וב"ה לא בחנו אותי על זה, ואילו זה שהיה אחרי נפל על כל מיני אתגרים, שמן הסתם גם אני לא הייתי עובר אותם.
בקיצור, כמה פרקי תהילים, וגם מצטרף למה שאמרו קודם, מקסימום לא עוברים... לא קורה כלום! ממילא זה לא בשליטה שלנו, מי שלא עובר בראשון זה לא אומר כלום על השני.
בהצלחה!
 
  • תודה
Reactions: SHB

אילה שולמן

משתמש פעיל
אני חושבת שמלפני שבועיים התחילו שיטת בחינה חדשה שבנוסף לבוחן יש תוכנת מחשב שבודקת אותך וכמו"כ מצלמות מסביב לרכב, ובגדול התוכנה היא הקובעת אם הצלחת או לא, זה יכול להקל את הענין ויכול להחמיר, הכל ענין של הסתכלות, בהצלחה רבה
 
  • תודה
Reactions: SHB

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
לא מסכים איתך לגמרי..
קורה שטסטר קם בבוקר על צד שמאל וכל פיפס שאתה עושה בטסט ואתה לא נוהג כמו נהג שודים ותיק עם ניסיון אז הוא מפיל אותך...
מה הענין שלו להפיל?
לא נדרשת נהיגה שודד,
נדרש רק לשים לב על התמרורים, לא להתפרץ, לנסוע לא בפראות, ולתת לטסטר תחושה שאתה נוהג בביטחון.

עברתי בטסט שלישי.
בשני הטסטים הראשונים נהגתי כמו נהגת במרוץ מכוניות במחשב.
הטסטר פסל והתעצבנתי שהוא קם בבוקר על צד שמאל.

ואז הגעתי לטסט השלישי,
בשיעור עשיתי כל טעות אפשרית מרוב לחץ. נהגתי במהירות וקיבלתי הערות על כל ת"ק פרסה..
הייתי בטוחה שלא אעבור. מאין יבוא עזרי.
ואז התחיל הטסט. התפללתי חזק, ואמרתי לעצמי: תרגעי.
חצי שעה תהי ילדה טובה. תתני זכות קדימה, תחזרי לימין, אל תמהרי מרוב לחץ..
נהגתי בסבלנות, ועברתי ב"ה.
 
  • תודה
Reactions: SHB

ג'וני ווקר

משתמש רשום
גם אני שמעתי.
ושמעתי גם כל מיני סיפורים שגרמו לי לחרדות.
ואז עשיתי טסט עם עוד אחת.
וגם היא נסעה חלק בלי בעיה,
ואמרתי לעצמי שרק אחת מאיתנו תעבור, כי הרי טסטרים מעבירים רק אחד.
אבל שתינו עברנו כי שתינו הצלחנו.
אז כל הסיפורים הללו, אולי יפים לספר,
אבל המציאות היא שהם רק זורים בהלה ולא נכונים.
טסטר זה מקצוע,
כל אלו שלא עברו באשמתם, אוהבים להאשים את הטסטרים בחוסר הגינות,
רק כדי שלא הם יצאו הדפוקים.
אלא הטסטר עשה בכוונה.
אז תצאו מזה.
הטסטר לא מכיר אתכם ואין לו ענין להכשיל.
הוא בוחן, ואם הוא מרגיש רגיעה, הוא מעביר.
ואם לא, הוא יפסול.
זה הכל.
כי יום לפני הטסטר פסל שניים...
 

123770

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
לאחר כשלון במספר טסטים שהרסו לי את היום פשוט למדתי להתנתק רגשית מהכשלון. עשיתי השתדלות מכל הבחינות והחלטתי שהתוצאה לא קשורה אלי. בכשלונות הבאים כבר הייתי הרבה יותר רגועה ופחות מבואסת (לצערי עדיין אין הפי אנד לסיפור ).
הרפורמה בטסטים אמורה להתחיל ב15/7. זה משמעותי כי במקום לחכות 4-5 חודשים לטסט הבא, אמורים לחכות רק שבועיים בין טסט לטסט. לו יהי.
 

נהג חדש

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
מה הענין שלו להפיל?
לא נדרשת נהיגה שודד,
נדרש רק לשים לב על התמרורים, לא להתפרץ, לנסוע לא בפראות, ולתת לטסטר תחושה שאתה נוהג בביטחון.

עברתי בטסט שלישי.
בשני הטסטים הראשונים נהגתי כמו נהגת במרוץ מכוניות במחשב.
הטסטר פסל והתעצבנתי שהוא קם בבוקר על צד שמאל.

ואז הגעתי לטסט השלישי,
בשיעור עשיתי כל טעות אפשרית מרוב לחץ. נהגתי במהירות וקיבלתי הערות על כל ת"ק פרסה..
הייתי בטוחה שלא אעבור. מאין יבוא עזרי.
ואז התחיל הטסט. התפללתי חזק, ואמרתי לעצמי: תרגעי.
חצי שעה תהי ילדה טובה. תתני זכות קדימה, תחזרי לימין, אל תמהרי מרוב לחץ..
נהגתי בסבלנות, ועברתי ב"ה.
מהסיפור שלך אני למד שזה לפי מצה רוח כי את עצמך אמרת שעשית טעויות ועברת..
ועל מה שאמרת שצריך להראות בטחון עצמי קשה מאוד לנהג טרי שיראה בטחון עצמי אתה גם טרי על הכביש וגם במבחן וגם בלחץ וגם צריך להיות מרוכז ... זה מאוד קשה.
 
  • תודה
Reactions: SHB

imac100

משתמש מקצוען
@מלפפון יש לי שאלה
סתם כץ עבד כל כך קשה לשנות את שיטת הטסטים?
אם אין שום בעיה והטסטרים מעבירים את מי שיודע לנהוג ומי שלא לא.
אז מה הבעיה? למה היו צריכים לשנות משהו?
 
  • תודה
Reactions: SHB

חנצי

משתמש פעיל
בדרך כלל אני לא כותבת אם כתבו לפני את מה שאני רוצה לכתוב אבל עכשיו לא. ולכן:
דבר ראשון להגיע ברגיעה המקסימלית. (ולא, לא לקחת רסקיו, כי כמה אמרו לי כבר שבטסט הן הרגישו מרחפות, ושלא הן נוהגות... לתשומת לב.) לי עזר פשוט מלחשוב המון שה' מנהל את העולם, וכל מה שיקרה בטסט, וגם אם אני לא עוברת, זה הוא שהחליט וזה הכי טוב בשבילי.

ועוד משהו, לפני הטסט אמרה לי מישהי שהיא תמללה את כל מה שהיא עשתה (דהיינו: "צריך להשתלב.. אני מסתכלת במראות.. אני נותנת לו לעבור... פנוי... עברתי. וכד'). שמעתי, צחקתי, אבל זה מה שעזר לי בטסט! תמללתי את עצמי, כמובן לא בצורה חופרת ומעצבנת מידי, אבל הוא בלם אותי, והעיר לי, ובגלל שהסברתי את עצמי לדעתי הוא העביר.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
לא כזה נורא. הערה על כל 1000 ק"מ.
ידעתי שמישהו יעיר,
אבל לא יכולתי להתאפק.
@מלפפון יש לי שאלה
סתם כץ עבד כל כך קשה לשנות את שיטת הטסטים?
אם אין שום בעיה והטסטרים מעבירים את מי שיודע לנהוג ומי שלא לא.
אז מה הבעיה? למה היו צריכים לשנות משהו?
הוא העביר את שיטת הטסטרים, או קיצר את זמן הטסטים, שינה תאוריה, מלווה, וכו?
 

BEST STUDIO

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
הכל מלמעלה כמו בכל דבר ותכלס אין שום פטנט לעבור. המטרה זה לייצר ביטחון אצל הטסטר ולא יהיה דרוך לפסול.
אלה שנכנסים לרכב בסערה ומתחילים ׳לחפש׳ את הידית של הבלם יד וההילוכים בלחץ, מלחיצים את הטסטר שיבדוק בשבע עיניים.

אני עשיתי טעות חמורה בטסט, אבל זה היה בכזה ביטחון שהוא אפילו לא שם לב...
 

imac100

משתמש מקצוען
ידעתי שמישהו יעיר,
אבל לא יכולתי להתאפק.

הוא העביר את שיטת הטסטרים, או קיצר את זמן הטסטים, שינה תאוריה, מלווה, וכו?


לא שמעתי על שינויים במלווה, תאוריה ועוד

שינה מהיסוד את כל הדרך שבא מנוהל הטסט.
החלק של הטסטר הוא קטן מאד.
אין לו שליטה בכלל אל איך מנוהל הטסט (דרך, חנייה וכדו) זה הכל ממוחשב.
כל הטסט מצולם.
והוא גם לא מעביר פוסל את התלמיד החלק שלו מאד חלקי בזה.

וכן גם קיצרו את זמן ההמתנה.
 
נערך לאחרונה ב:

גילול

משתמש מקצוען
, וע"פ רוב לא פוסלים על נסיעה איטית, ההיפך כן!

נאלצת לערער על הקביעה שלך מנסיון אישי,
בטסט אחד נכשלתי על נסיעה מהירה מדי
ובטסט אחר על נסיעה איטית מדי....

הטסטר אינו יכול להכשיל אם לא נכשלים. נקודה.
.

שמחה בשבילך שלא נתקלת בבוחנים רעים ומכשילים.
יש הרבה אפור באמצע, שאם הבוחנים היו נחמדים הם היו יכולים להעביר בקלות
אבל הם מעדיפים להחמיר ולהכשיל על כל פיפס שלא קשור לרמת הנהיגה.
(ונתקלתי עם יותר מדי הרבה בוחנים...)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  24  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה