האמת היא שהקשר בין רמת הנהיגה לסיכוי לעבור בטסט, הוא לא קשר ישיר כל כך. גם מי שמאד מקצועי יכול להיכשל על שטויות, או על רגע של הסחת דעת, ולעומת זאת מישהו שהרמה שלו נמוכה, יכול לעבור, אם במקרה לא היה לו שום דבר מאתגר (וגם תלוי מאד על איזה טסטר נופלים).
לכן, בניגוד לדברים אחרים שאנחנו מרגישים שבכל אופן יש קשר בין ההשתדלות לתוצאה ו... כן אנחנו מאמינים שהכל מלמעלה אבל ... בכל אופן,
כאן זה באמת באמת מלמעלה (זאת אומרת תמיד זה באמת, אבל כאן רואים את זה),
אני יכול להעיד מנסיון שהגעתי לטסט ברמה לא מספקת בכלל, ובטסט הפנימי אמר לי המורה : "למה אתה ניגש לטסט ברמה כזו?" , אבל כל אופן ניגשתי ו... עברתי בראשון, וראיתי את זה בחוש שאצלי הכל היה פחות או יותר חלק בלי משהו מאתגר, שלא לדבר על חנייה שלא היה לי מושג איך עושים, וב"ה לא בחנו אותי על זה, ואילו זה שהיה אחרי נפל על כל מיני אתגרים, שמן הסתם גם אני לא הייתי עובר אותם.
בקיצור, כמה פרקי תהילים, וגם מצטרף למה שאמרו קודם, מקסימום לא עוברים... לא קורה כלום! ממילא זה לא בשליטה שלנו, מי שלא עובר בראשון זה לא אומר כלום על השני.
בהצלחה!
לכן, בניגוד לדברים אחרים שאנחנו מרגישים שבכל אופן יש קשר בין ההשתדלות לתוצאה ו... כן אנחנו מאמינים שהכל מלמעלה אבל ... בכל אופן,
כאן זה באמת באמת מלמעלה (זאת אומרת תמיד זה באמת, אבל כאן רואים את זה),
אני יכול להעיד מנסיון שהגעתי לטסט ברמה לא מספקת בכלל, ובטסט הפנימי אמר לי המורה : "למה אתה ניגש לטסט ברמה כזו?" , אבל כל אופן ניגשתי ו... עברתי בראשון, וראיתי את זה בחוש שאצלי הכל היה פחות או יותר חלק בלי משהו מאתגר, שלא לדבר על חנייה שלא היה לי מושג איך עושים, וב"ה לא בחנו אותי על זה, ואילו זה שהיה אחרי נפל על כל מיני אתגרים, שמן הסתם גם אני לא הייתי עובר אותם.
בקיצור, כמה פרקי תהילים, וגם מצטרף למה שאמרו קודם, מקסימום לא עוברים... לא קורה כלום! ממילא זה לא בשליטה שלנו, מי שלא עובר בראשון זה לא אומר כלום על השני.
בהצלחה!