דרוש מידע חימום אינפרא אדום

יהודי אנ

משתמש פעיל
אני רוצה לדעת אם למשהוא יש חימום אינפרה אדום / לד ואם זה באמת שווה ומוצלח.
ראיתי פרסומים על זה ואני מתלבטת אם לקנות רדיאטור או שזה יותר מוצלח וגם מעניין אותי אם זה לא זולל חשמל ואצל מי כדאי לקנות.
בבקשה אני רוצה לדעת מידע אמיתי ולא מכאלה שמוכרים....
 

ככר השוק

משתמש מקצוען
יש לנו את ה"חימום הרוסי", לא יודעת איך זה נקרא, כנראה אינפרא אדום או משהו. מעולה, נעים. מבחינת חיסכון בחשמל זה דומה למזגן או קצת פחות
 

יהודי אנ

משתמש פעיל
אתם יודעים איפה אפשר להשיג הכי בזול, אני צריכה כמות ל4 חדרים
כתוב שם איזה חברה זה? אולי אפשר להזמין באינטרנט ביותר זול?
 

אוריגמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
יש את זה בבית החלמה טלזסטון, והם שמחים לנדב מידע בד"כ.
אפשר להתקשר אליהם ולשמוע מי שיווק להם
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  19  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה