בטחוני חילופי אש בג'נין: כוחות הביטחון חיסלו פעיל מוכר בג'יהאד האיסלמי

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

חילופי אש בג'נין: כוחות הביטחון חיסלו פעיל מוכר בג'יהאד האיסלמי​

כוחות מיוחדים של צהל נכנסו למחנה הפליטים בג׳נין בצהרי היום וסוגרים על מבנה ובו מבוקש טרור • ימ"ס איו"ש יחידת המסתערבים של משמר הגבול מובילים את הפעולה • שעת הכניסה חריגה כדי ללכוד בהפתעה את יעד הפעולה
כוחות מיוחדים של צה"ל נכנסו למחנה הפליטים בג׳נין בצהרי היום וסוגרים על מבנה ובו מבוקש טרור. ימ"ס איו"ש יחידת המסתערבים של משמר הגבול מובילים את הפעולה. שעת כניסה חריגה בצהרי היום למחנה הפליטים בג׳נין כדי ללכוד בהפתעה את יעד הפעולה.

לפי דיווחים, ישנם מספר מחבלים פצועים – ומחבל אחד חוסל, ללא נפגעים למסתערבים. הפלסטינים הפעילו צופר אזעקה בג'נין. הפלסטינים מפרסמים שהמחבל שחוסל הוא, פארוק סלאמה.

ככל הנראה כאשר כוחות הביטחון הגיעו לעצור את המבוקש סאלמה, הוא לא הסכים למסור את נשקו או להיכנע. במקום החלו חילופי אש, במהלכם המבוקש נהרג. חילופי אש מטווח קרוב ממשיכים גם כעת, ובנוסף מתבצעים כיתור בית נוסף וחילופי אש בתוך המחנה.
קרדיט ומקור: https://www.jdn.co.il/flashes/1851210/
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

יומיים לפני חתונתו: בכיר בג'יהאד האסלאמי חוסל לאור יום​

כוחות צה"ל ומסתערבי מג"ב כיתרו מבנה בו שהה פארוק סלאמה, בכיר בג'יהאד האסלאמי, במרכז מחנה הפליטים ג'נין | במקום התנהלו חילופי ירי בין חמושים לכוחות הביטחון - שחיסלו את פארוק יומיים לפני שהיה אמור להינשא​

אבי גדלוביץ' | בטחוני3.11.2022 | 13:52

f0a5961320e322753294.jpg


הלוחמים בג'נין | צילום: דובר צה"ל
כוחות צה"ל ומסתערבים של משמר הגבול, פשטו בצהריים (חמישי) על מחנה הפליטים בג'נין, לצורך מעצרו של פארוק סלאמה, בכיר בג'יהאד האסלאמי, המבוקש בגין פעילות טרור. גורמים במערכת הביטחון אמרו כי סלאמה תכנן להוציא אל הפועל פיגוע.
לפי דיווחים פלסטינים הלוחמים, ביניהם כוחות מיוחדים, כיתרו מבנה שבו שהה סלאמה ובמקום התנהלו חילופי אש. סלאמה חוסל בירי לאחר שפתח באש לעבר הכוחות.

פארוק סלאמה, שהוגדר על ידי חלק מכלי התקשורת הפלסטינים כמפקד הזרוע הצבאית של הג'האד האסלאמי ביו"ש היה אמור להתחתן בשבת הקרובה. הוא חוסל בעת שהיה בקצבייה במחנה הפליטים יחד עם חבריו. בתיעוד שהופץ ברשת נראה סלאמה שוחט פרה זמן קצר לפני שחוסל.
בתוך כך, לאחר חיסולו של פארוק סלאמה, דיווחו הפלסטינים כי צה"ל מכתר בית נוסף במחנה. במהלך חילופי אש במקום נהרג פעיל טרור נוסף שפתח בירי לעבר הכוחות.
בחדרי חרדי
מקור: כל רגע

צפו:
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
3.11.2022 15:57
דורון קדוש: פעיל הג'יהאד האסלאמי שחוסל בג'נין - היה יעד המעצר של מסתערבי מג"ב וסיירת נח"ל, לאחר שהיה מעורב במספר פיגועי ירי במרחב ותכנן שורה של פיגועים נוספים. 4 מבוקשים נוספים נעצרו בפעולה.

(מתוך אתר כל רגע)
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

תיעוד דרמטי מג'נין: פורקים, פושטים על האטליז ומחסלים את סלאמה • צפו​

תיעוד דרמטי וחדש מלב מחנה הפליטים ג'נין, חושף כיצד כוחות הביטחון פשטו על האטליז בו שהה בכיר הג'יאהד האסלאמי פארוק סלאמה, ומחסלים אותו בתום קרב של שניות • סלאמה תועד שולף את אקדחו, אך לא מספיק להשתמש בו

WhatsApp-Image-2022-11-03-at-23.38.28-1024x737.jpeg


  • דוד גולדברג
  • ט׳ במרחשוון ה׳תשפ״ג (נובמבר 3, 2022)
  • פורסם: 23:41
  • עודכן: 23:41
  • אין תגובות
גל הטרור: הבוקר (חמישי) הופתעו מחבלי ארגון הג'יאהד האסלאמי, כאשר כוחות הביטחון הגיעו בהפתעה גמורה ללב מחנה הפליטים ג'נין וחיסלו מטווח אפס את אחד מבכירי ארגון הטרור באזור. מדובר היה בפארוק סלאמה שהייתה לו מעורבות באירוע בו נרצח נעם רז הי"ד. הערב פרסמו הפלסטינים תיעוד דרמטי מרגעי החיסול, באמצע הרחוב ולעיני עוברים ושבים.
בתיעוד שפורסם בכלי התקשורת הפלסטינים, שנשלף ממצלמות האבטחה ברחוב, נראים כוחות מיוחדים של צה"ל יוצאים מטנדר בלתי מזוהה ופושטים על אטליז בלב מחנה הפליטים. היעד היה סלאמה שרק רגעים לפני תועד שוחט פרה באופן ברברי. הקרב עצמו נמשך שניות בודדות, כאשר הכוחות מזנקים לעברו ומחסלים אותו. סלאמה שלף אקדח אך לא הספיק להשתמש בו.
כזכור, במבצע מעצרים משותף של כוחות צה"ל, שב"כ, ימ"ס איו"ש ומג"ב מוקדם יותר היום במחנה הפליטים ג'נין שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה, סוכל פארוק סלאמה, מחבל המשויך לארגון הטרור גא"פ, שהיה מעורב בפיגועי ירי לעבר כוחותינו וחשוד בתכנון פיגועים נוספים. המחבל שהיה מעורב באירוע בו נהרג לוחם הימ"מ, רב-נגד נעם רז ז"ל, חשוד בקשירת קשר לתשתית הטרור "גוב האריות" ובשיתוף פעולה עם פעילי התשתית במטרה להוציא לפועל פיגועים משמעותיים.
במהלך הפעילות שבוצעה בעקבות מידע מודעיני של שב"כ, פשטו הכוחות על מבנה בו נכח המחבל ובמקום התפתחו חילופי ירי. הוא נמלט מהמקום, והלוחמים פתחו אחריו במרדף במהלכו המחבל שלף אקדח לעברם. הלוחמים הגיבו בירי והוא נוטרל. כמו כן, הלוחמים ירו לעבר חמושים שירו לעברם, זוהו פגיעות. בנוסף, במהלך הפשיטה, עצרו הכוחות חמישה מבוקשים נוספים כשברשותם אקדח ונשק מסוג M-16. בנוסף, הוחרם האקדח שהמבוקש כיוון לעבר הלוחמים.

מקור: JDN

צפו: צילום פלסטיני
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה