חייגן רימון על אינטרנט אלחוטי

יוגב ברדה

משתמש פעיל
עימוד ספרים
שאלה חשובה לי מאוד - באישורם של השכנים, אני גולש על הרשת האלחוטית שלהם במחשב הנייד. אני גם מנוי לרימון, ומזה חודשים רבים, לאחר שהתקנתי את חייגן רימון על המחשב הנייד (WIN7), לאחר החיבור אל השכנים (או אפילו בחיבור לבלוטות' דרך מכשיר נייד כזה או אחר) - אני מפעיל את הרימון, והרי לי אינטרנט מסונן.
עד לפני מספר ימים הכל עבד כשורה. רק שאז רציתי להתקין את חייגן הרימון על המחשב הנייח (XP), ומכיון שלא זכרתי את הסיסמה, נכנסתי דרך האתר ואיפסתי אותה. עדיין נוצרו בעיות, התקשרתי לחברה, איפסו לי לסיסמה פשוטה, התחברתי דרך הנייח והכל כשורה. אלא שאז, כשבאתי להתחבר דרך הנייד (עם הסיסמה החדשה), הוא מתחבר, הכל טוב ויפה, אבל... "אין גישה לאינטרנט", זאת בעוד שקודם לכן לא הייתה שום בעיה כזו, וכמו כן בנייח הכל עובד תקין.
מישהו יודע למה? איך? ניסיתי דרך החברה, וגם מהם לא קיבלתי משהו שסייע בזה...
מאוד מאוד אשמח לקבל עזרה שיש בה ממש בענין זה, כמובן שהזכות תעמוד לו וכו' וכו'.

בברכת שתהיו מלאים מצוות כרימון, כפשוטו וכמדרשו.
 

פרסומון

משתמש סופר מקצוען
השאלה אם מצידם אתה יכול להתקין את התוכנה על כמה מחשבים?
 

morwin

משתמש רשום
לפעמים צריך לחכות כמה זמן עד שזה ישתנה לך ל "גישה לאינטרנט"
אם זה לא עובד תנסה להסיר את הדרייבר של ה WIFI במנהל ההתקנים ואז תעשה "בדוק שינויי חומרה" וזה יתקין אותו שוב ואני מאמין שזה יעבוד זה סוג של איפוס
 

יוגב ברדה

משתמש פעיל
עימוד ספרים
תודה על התגובות. אני לא עובד על שני מחשבים ברימון באותו זמן.
כמו כן, שכחתי לציין, כשאני מנסה לגלוש, הודעת השגיאה המופיעה בדפדפן היא שסיסמת הגלישה שגויה... איך זה יכול להיות שהסיסמה שגויה אם בנייח זה אותה סיסמה וזה פועל?!
אולי כאן שורש הבעיה? ואולי זה המפתח?
מי שיחכימני - אודה לו.
 

עשרים ושתים

משתמש מקצוען
אתה לא יכול לחייג בשתי נקודות שונות עם אותו חשבון.... (אפילו שאתה לא גולש כרגע כל עוד יש סנכרון בחשבון, ספק האינטרנט לא יאפשר זאת)
הפתרון הוא לקנות מודם שהוא יחייג ואליו תחבר שני מחשבים ללא חיוג
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  45  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה