גם לי זה קרה, ואני בסלקום וממש אתמול דיברתי איתם ואחרי ויכוח הבנתי שאכן מה שמופיע אצלם במערכת זה העיקר אפילו שלא קיבלתי שיחה, כמובן התקפתי שזה לא הגיוני שנטל ההוכחה הוא עלי, שהרי להוכיח שלא היה דבר הוא דבר בלתי אפשרי אבל התשובה היתה כמו שכתבו פה:
\ובפרט שהם טוענים ש"לפי מה שמופיע אצלינו נשלחה הודעה" לך תוכיח שזה לא תקלה אצלך שלא קיבלת אותה..
אז עברתי להתקפה, ואמרתי שבכלל לא זכור לי שהודיעו לי שהקטינו את כמות הדקות כשהארכתי את החבילה לשנה זו, ומכיון שכך הם צריכים להעלות לי את הכמות כפול 3 כמו שהיה שנה קודמת, והתשובה היתה " החוק מגבה אותנו גם אם היתה טעות של פקיד - הלא כולנו בני אדם וכו' ", התקוממתי שהרי זו ממש גנבה, ואז נשלפה ההצעה הראשונה נוותר לך על 50 % מהסכום אמרה הפקידה אחרי התייעצות, אמרתי אוקיי, אבל במקביל אני רוצה את ההקלטה של השיחה בה הארכתי את החבילה, ואז נשלף שפן חדש, תראה, אמרה לי הפקידה, זה צריך שמנהל יחזור אליך, ואם ככה אתה לא תוכל לקבל את ההחזר 50% שהצעתי לך, וחבל, וכאן הבנת שברגע שאתה מקבל 50 % עליך לוותר על כל טענותיך כנגד החברה (דמי השתקה), כמובן שסירבתי, ודרשתי בתוקף, שיחזור אליי מנהל.
ואכן כעבור דקות מספר פנה אליי מנהל ולאחר ששמע את השיחה שבה האריכו את תוקף החבילה הוא השמיע לי איך הפקיד בסיכום השיחה (כשהוא אומר "אתה מאשר שנבצע ......) דוחף כמעט בלחישה את מספר הדקות החדש, אבל לפנים משורת הדין, על אף ש'לפי המערכת' נשלחה אליי התראה 'וויתרו' לי על 100% מהחיוב הנוסף.
לא ברור לי אם האמוציות היו במקום, אבל יש בזה תחושת הקלה...