התייעצות חיוב גבוה מאוד מחברת הסלולר? | לא קיבלתי התראה על ניצול מקסימלי של דק' השיחה וכדו'

לייב - מיתוג פרסום ויח"צ

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
למישהו יש נסיון עם חיוב גבוה ע"י חב' הסלולר, ללא כל ידיעה ממה נובע החיוב?

הצצתי בחיובים הקרובים בכ. האשראי, ואני מגלה סכום של כמה מאות שקלים על קו הנייד שהמנוי אליו לא עולה מעל ה-30 ש"ח,
הערכתי היא שעברתי את מס' הדק', אך לא קיבלתי לפני כן שום התראה וכדו'.

מה עליי לעשות?
 
נערך לאחרונה ב:

לייב - מיתוג פרסום ויח"צ

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
קודם כל לבדוק בגין מה החיוב ואז לבדוק אם הוא עומד בתנאי החבילה ובמידה ואכן חרגתם והתשלום מחויב בהתאם לחוזה עם חברת הסלולר לא נותר אלא לנסות להתקשר לחברת הסלולר ולהתחנן בנימוס ואיומים
הערכתי שהחיוב הוא בגין שימוש חריג בדק' שיחה.
אם זה אכן כך, החוק מחייב אותם לשלוח התראה, שמגיעים ל75%.
ובמקרה שלי הם פשוט לא עשו זאת.

באיזה חברה אתה נמצא?
פלאפון.
 

ששון 2

משתמש רשום
ממקרה דומה שקרה לי והתיעצתי עם אדם מוכר שמונח מאד מאד בתחום אין מה לעשות רק לנסות לבקש שיוותרו, ובפרט שהם טוענים ש"לפי מה שמופיע אצלינו נשלחה הודעה" לך תוכיח שזה לא תקלה אצלך שלא קיבלת אותה..
 

5574

משתמש פעיל
אני גם הייתי בפלאפון וחודש אחד חיוב של חמש מאות שח במקום מאה- כמה מנויים
דיברנו איתם והם אמרו שעבר שנה והמחיר עלה
שאלנו למה לא עדכנו? והם התחמקו
עזבנו אותם בגלל זה והסברנו להם שבגלל זה עזבנו
אחרי שבועיים קיבלנו מכתב שהם מזכים אותנו על סך 300 שח
תנסו לדבר איתם
בהצלחההה
 

אירועים קרובים

ראש פינה

הפרוגיסטים נותנים בראש

לוח דרושים

למעלה