התייעצות חיוב גבוה מאוד מחברת הסלולר? | לא קיבלתי התראה על ניצול מקסימלי של דק' השיחה וכדו'

מאמרים אחרונים

כיסופים
האלגוריה נכתבה בעזרת הרבה סיעתא דשמיא, בהשראת שירו של עדי רן 'נקודות של כיסופים', וכמובן - מבוססת על הקשר בין כל מעשה של יהודי לבין געגועי נשמתו
הצעה לסדר - פרק 10
פרק 10 "ניצן? אמא מדברת", ניצן באמצע לקרוא ספרון בלשים, חש דריכות בלתי מוסברת. "קרה משהו?" "כן", האנחה שלה מעצימה את החשש הפוקד אותו, "אבא...
מלכויות
משל להבנת עניין המלכויות בר"ה
אומן אומן ראש השנה - אוסף של מחשבות והגיגים
רציתי לספר לכם על הנסיעה לאומן. כולכם בוודאי שמעתם עד כמה יהודים מסרו את הנפש כדי לקיים את הציווי של רבי נחמן, להיות אצלו על ראש השנה. אנשים...

לייב - מיתוג פרסום ויח"צ

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עיצוב גרפי
למישהו יש נסיון עם חיוב גבוה ע"י חב' הסלולר, ללא כל ידיעה ממה נובע החיוב?

הצצתי בחיובים הקרובים בכ. האשראי, ואני מגלה סכום של כמה מאות שקלים על קו הנייד שהמנוי אליו לא עולה מעל ה-30 ש"ח,
הערכתי היא שעברתי את מס' הדק', אך לא קיבלתי לפני כן שום התראה וכדו'.

מה עליי לעשות?
 
נערך לאחרונה ב:

@Simcha

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
קודם כל לבדוק בגין מה החיוב ואז לבדוק אם הוא עומד בתנאי החבילה ובמידה ואכן חרגתם והתשלום מחויב בהתאם לחוזה עם חברת הסלולר לא נותר אלא לנסות להתקשר לחברת הסלולר ולהתחנן בנימוס ואיומים
 

לייב - מיתוג פרסום ויח"צ

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עיצוב גרפי
קודם כל לבדוק בגין מה החיוב ואז לבדוק אם הוא עומד בתנאי החבילה ובמידה ואכן חרגתם והתשלום מחויב בהתאם לחוזה עם חברת הסלולר לא נותר אלא לנסות להתקשר לחברת הסלולר ולהתחנן בנימוס ואיומים
הערכתי שהחיוב הוא בגין שימוש חריג בדק' שיחה.
אם זה אכן כך, החוק מחייב אותם לשלוח התראה, שמגיעים ל75%.
ובמקרה שלי הם פשוט לא עשו זאת.

באיזה חברה אתה נמצא?
פלאפון.
 

ששון 2

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
ממקרה דומה שקרה לי והתיעצתי עם אדם מוכר שמונח מאד מאד בתחום אין מה לעשות רק לנסות לבקש שיוותרו, ובפרט שהם טוענים ש"לפי מה שמופיע אצלינו נשלחה הודעה" לך תוכיח שזה לא תקלה אצלך שלא קיבלת אותה..
 

SMN

משתמש צעיר
אני היה לי אותו סיפור בפאלאפון חודש שעבר חייבו אותי ב132 ש"ח במקום 25 כי עברתי את ניצול הדקות
ופשוט עברתי חברה
 

5574

משתמש פעיל
אני גם הייתי בפלאפון וחודש אחד חיוב של חמש מאות שח במקום מאה- כמה מנויים
דיברנו איתם והם אמרו שעבר שנה והמחיר עלה
שאלנו למה לא עדכנו? והם התחמקו
עזבנו אותם בגלל זה והסברנו להם שבגלל זה עזבנו
אחרי שבועיים קיבלנו מכתב שהם מזכים אותנו על סך 300 שח
תנסו לדבר איתם
בהצלחההה
 
  • תודה
Reactions: S.D

מבורכת

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
תמיד כדאי לעשות קווים אצל סוכן אישי ואמין
הוא יזכיר לעבור חבילה טרם סיומה ... מנסיון
 
  • תודה
Reactions: S.D

עריכה ת

משתמש פעיל
גם לי זה קרה, ואני בסלקום וממש אתמול דיברתי איתם ואחרי ויכוח הבנתי שאכן מה שמופיע אצלם במערכת זה העיקר אפילו שלא קיבלתי שיחה, כמובן התקפתי שזה לא הגיוני שנטל ההוכחה הוא עלי, שהרי להוכיח שלא היה דבר הוא דבר בלתי אפשרי אבל התשובה היתה כמו שכתבו פה:
\ובפרט שהם טוענים ש"לפי מה שמופיע אצלינו נשלחה הודעה" לך תוכיח שזה לא תקלה אצלך שלא קיבלת אותה..
אז עברתי להתקפה, ואמרתי שבכלל לא זכור לי שהודיעו לי שהקטינו את כמות הדקות כשהארכתי את החבילה לשנה זו, ומכיון שכך הם צריכים להעלות לי את הכמות כפול 3 כמו שהיה שנה קודמת, והתשובה היתה " החוק מגבה אותנו גם אם היתה טעות של פקיד - הלא כולנו בני אדם וכו' ", התקוממתי שהרי זו ממש גנבה, ואז נשלפה ההצעה הראשונה נוותר לך על 50 % מהסכום אמרה הפקידה אחרי התייעצות, אמרתי אוקיי, אבל במקביל אני רוצה את ההקלטה של השיחה בה הארכתי את החבילה, ואז נשלף שפן חדש, תראה, אמרה לי הפקידה, זה צריך שמנהל יחזור אליך, ואם ככה אתה לא תוכל לקבל את ההחזר 50% שהצעתי לך, וחבל, וכאן הבנת שברגע שאתה מקבל 50 % עליך לוותר על כל טענותיך כנגד החברה (דמי השתקה), כמובן שסירבתי, ודרשתי בתוקף, שיחזור אליי מנהל.
ואכן כעבור דקות מספר פנה אליי מנהל ולאחר ששמע את השיחה שבה האריכו את תוקף החבילה הוא השמיע לי איך הפקיד בסיכום השיחה (כשהוא אומר "אתה מאשר שנבצע ......) דוחף כמעט בלחישה את מספר הדקות החדש, אבל לפנים משורת הדין, על אף ש'לפי המערכת' נשלחה אליי התראה 'וויתרו' לי על 100% מהחיוב הנוסף.
לא ברור לי אם האמוציות היו במקום, אבל יש בזה תחושת הקלה...
 

לוח אירועים

לוח נדל"ן | למכירה והשכרה

לוח מודעות | קניה מכירה

למעלה