במקרא היו מופיעות
בששה עשר מקומות
בשמונה זרועות
ושבע ידים מורמות
במקום אחד מן השבעה
יד החליפה עם הזרוע
ועוד מקום אחד נוסף
והנה אלוף בראש הזרוע
נטויה
וְגָֽאַלְתִּי אֶתְכֶם בִּזְרוֹעַ
נְטוּיָה.
וּבְיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ
נְטוּיָה וּבְמֽוֹרָאִים גְּדֹלִים.
בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרֹעַ
נְטוּיָה.
בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרֹעַ
נְטוּיָה וּבְמֹרָא גָּדֹל.
בְּכֹחַ גָּדוֹל וּבִזְרוֹעַ
נְטוּיָה.
בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ
נְטוּיָה וּבְחֵמָה שְׁפוּכָה.
בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ
נְטוּיָה וּבְחֵמָה שְׁפוּכָה
בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ
נְטוּיָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ.
וְנִלְחַמְתִּי אֲנִי אִתְּכֶם בְּיָד
נְטוּיָה וּבִזְרוֹעַ חֲזָקָה.
וּבְיָד חֲזָקָה וּבְ
אֶזְרוֹעַ
נְטוּיָה וּבְמוֹרָא גָּדוֹל.
החלו הן להתרבות
והנה גרון ומשקרות
נטויות
נְטוּיוֹת גָּרוֹן וּמְשַׂקְּרוֹת.
התאחדו כולן יחד
כאיש אחד בלב אחד
ובשלשה היתה זכירה
אצל הקרח הנורא
גם ידותון בה ניצח
ואצל השופך שיח
ופעם נוספת במחשבה
נסתרת בתוך תיבה
כי במבטא אחרת צפה
שלישית ורביעית החליפה
נטוי - נהיו חזרה לאחד
כְּעֵין הַקֶּרַח הַנּוֹרָא
נָטוּי עַל רָאשֵׁיהֶם מִלְמָעְלָה.
לַמְנַצֵּחַ עַל יְדוּתוּן. כְּקִיר
נָטוּי גָּדֵר הַדְּחוּיָה.
תְּפִלָּה לְעָנִי כִי יַעֲטֹף וְלִפְנֵי ד' יִשְׁפֹּךְ שִׂיחוֹ. יָמַי כְּצֵל
נָטוּי וַאֲנִי כָּעֵשֶׂב אִיבָשׁ.
וַאֲנִי כִּמְעַט (
נטוי) נָטָיוּ רַגְלָי כְּאַיִן (שפכה) שֻׁפְּכוּ אֲשֻׁרָי.
והנה זו אשר הגיעה
בביטוי השפתיים
פעם אחרת הופיעה
בשינוי האופניים
גלגל ראשון החל חורק
על התשיעית החל מכביד
והשלישי המשיך שורק
בדרכו היה מתמיד
והנה ארזים ואהלים
היא בין גנות לנחלים
נטיו - חיריק בנ', דגש בט', שורוק בי'
כִּנְחָלִים
נִטָּיוּ כְּגַנֹּת עֲלֵי
נָהָר כַּֽאֲהָלִים נָטַע יְהֹוָה
כַּֽאֲרָזִים עֲלֵי מָֽיִם..
אז עשירית הוסרה
ואל תשיעית באה שריקה
והנה פעמיים נזכרה
בדברי א-ל בחוזקה
אצל שמים וכל צבאם
וגם בספר תהלות עם
אצל רעה ומזימה
שם היה לו מקומה
נטו - בלי י', שורוק בט'.
אֲנִי יָדַי
נָטוּ שָׁמַיִם וְכָל צְבָאָם צִוֵּיתִי.
כִּי
נָטוּ עָלֶיךָ רָעָה חָשְׁבוּ מְזִמָּה בַּל יוּכָלוּ.
אם תחשוק בסיס וכן
הנה לך רמז נרשם
פחות משישים מכאן
והיו הפוך משם
נט - פחות משישים
והיו הפוך - אותיות היו הפוכות = נטויה