עזרה.
ביצעתי הזמנה באינטרנט בס"כ 649 ש"ח בתאריך X ובמעקב הופיע תאריך משוער לאספקה בערך 10 ימים מהרכישה .
בפועל ההזמנה לא סופקה .
מיום ההזמנה באינטרנת ניסיתי להשיג אותם דרך מספר אצעי תקשורת שמצאתי באתר שלהם-שירות לקוחות של האתר עצמו השארתי יותר מ10 פניות.
מייל לסניף אליו ביצעתי איסוף עצמי.
טלפון לשירות לקוחות שבפועל הוא רק שירות למידע אלקטרוני שמקריא מה מצב משלוח . המצב היה לא מעודכן כי המעקב היה תקועה על התאריך המשוער ובעצם המועד עבר ממזמן.
בקיצור יצרו איתי קשר לראשונה 27 ימים לאחר ההזמנה (בהתחשבות בחדים שהיו וימי עסקים אפשר לומר שיצרו איתי קשר 22 יום לאחר ההזמנה ) ובשביל מה? בשביל לומר לי שאין מוצרים במלאי
בקיצור גם לאחר שיצרו איתי קש הכל מסורבל שמתקשר סגן מהנל סניף ובמקביל נציגת שירות שלא מתואמת עם מה שדיברתי עם הנציג ואז סגנית מנהל אחרת שגם היא מדברת איתי ומתעקשת לסכם שיחה בזמן שאני אומרת לה שחוחחתי עם נציג אחר.
עכשיו ככל שהזמן עובר מגיעים המוצרים למלאי ואלו שלא הם רוצים לתת לי מוצרים יקרים יותר שדומים למה שהזמנתי רק עם הנחה של 150 שח ויותר איכותי וכדומא.
אני אישית רציתי לקבל פיצוי והבנתי שמגיע לי שלישי מההזמנה לדרוש מהם, האם זה נכון?
ושנית הם יש כאן עניין לטביע והאם בכלל כדי?
ועוד דבר מה באמת כדי פה, להתעקש על מוצריםחלופיים במירים מוזלים והנחות ומשלוח הביתה חינם (במקום לסניף שבהתחלה ביצעתי בהזמנה המקורית שהייתה אמורה לעלות משלוח עד הבית 90 שח), או לקחת את זה למקום אחר ?
ביצעתי הזמנה באינטרנט בס"כ 649 ש"ח בתאריך X ובמעקב הופיע תאריך משוער לאספקה בערך 10 ימים מהרכישה .
בפועל ההזמנה לא סופקה .
מיום ההזמנה באינטרנת ניסיתי להשיג אותם דרך מספר אצעי תקשורת שמצאתי באתר שלהם-שירות לקוחות של האתר עצמו השארתי יותר מ10 פניות.
מייל לסניף אליו ביצעתי איסוף עצמי.
טלפון לשירות לקוחות שבפועל הוא רק שירות למידע אלקטרוני שמקריא מה מצב משלוח . המצב היה לא מעודכן כי המעקב היה תקועה על התאריך המשוער ובעצם המועד עבר ממזמן.
בקיצור יצרו איתי קשר לראשונה 27 ימים לאחר ההזמנה (בהתחשבות בחדים שהיו וימי עסקים אפשר לומר שיצרו איתי קשר 22 יום לאחר ההזמנה ) ובשביל מה? בשביל לומר לי שאין מוצרים במלאי
בקיצור גם לאחר שיצרו איתי קש הכל מסורבל שמתקשר סגן מהנל סניף ובמקביל נציגת שירות שלא מתואמת עם מה שדיברתי עם הנציג ואז סגנית מנהל אחרת שגם היא מדברת איתי ומתעקשת לסכם שיחה בזמן שאני אומרת לה שחוחחתי עם נציג אחר.
עכשיו ככל שהזמן עובר מגיעים המוצרים למלאי ואלו שלא הם רוצים לתת לי מוצרים יקרים יותר שדומים למה שהזמנתי רק עם הנחה של 150 שח ויותר איכותי וכדומא.
אני אישית רציתי לקבל פיצוי והבנתי שמגיע לי שלישי מההזמנה לדרוש מהם, האם זה נכון?
ושנית הם יש כאן עניין לטביע והאם בכלל כדי?
ועוד דבר מה באמת כדי פה, להתעקש על מוצריםחלופיים במירים מוזלים והנחות ומשלוח הביתה חינם (במקום לסניף שבהתחלה ביצעתי בהזמנה המקורית שהייתה אמורה לעלות משלוח עד הבית 90 שח), או לקחת את זה למקום אחר ?