כל מילה!יש פה כמה ניקים שטוענים שמאחר שהעבודה לוקחת X שעות, אי אפשר לגבות על זה משהו יקר. וגם הגיבו שזה לא אמור להיות השיקול של הגרפיקאי כמה הלקוח ירוויח מהמודעה.
רק רציתי להגיב שהפוך: זה 100% לא השיקול של הלקוח כמה זמן לוקח לי לעצב מודעה כלל וזה לגמרי כן השיקול של הגרפיקאי כמה תועלת העבודה שלהם תביא ללקוח. הרי הלקוח לא בעצם רוצה ממני מודעה! כן כן. הם מבקשים מודעה, אבל הם לא רוצים מודעה. הם רוצים את מה שהמודעה תביא להם.
ואם אני יכול להסביר להם ולשכנע אותם שמודעה טובה יכולה להביא להם מליון ש"ח, ואני מוכן להתחייב להכין להם מודעה כזאת שאכן תביא להם את המליון, למה שאני לא אגבה על זה 100,000 ש"ח? לא שווה להם להרוויח 900,000 בהתחייבות?
ומכאן אפשר להסביר את המחירים שגובים השחקנים הגדולים ביותר בשוק העולמי (לוגו ב-$200,000 וכו')
שיטת תמחור זו נקראת value pricing, ומאוד כדאי ללמוד ולהפנים את הדבר הזה כי יש בזה תורה שלמה.
בהצלחה!
עם זאת הייתי לוקחת על כזה דבר 300- 500 ש"ח