חוות דעתכם לסלוגן

טיפ טופ

משתמש צעיר
שלום לכולם,
התבקשנו לעצב מודעה גרפית עבור קופת הצדקה ההולכת וקמה בימים אלו בעיר הקודש צפת, מהר מאוד מצאנו את עצמנו בעצם מוליכים קמפיין פרסום של הקופה הנולדת. זהו, קפצנו למים עמוקים,עם הרבה מוטיבציה ומעט ניסיון, מקווה שנוכל להסתייע בידי חברי הפורום בעצות טובות , באמת אלמלא זה היה עבור משפחות עניות של ממש בעיר צפת, עם חבורת אנשי מעש שהחליטו להרים את הקופה מה שלא יהיה וכמעט ללא של לא היינו טורחים ומטריחים גם אתכם...נשמח לקבל חוות דעתך על הסלוגן הבא:
"קופת צפת - תורמים.מושיעים.נושעים"
את הסלוגן בחרו דווקא העסקנים.
דווקא המסר שהם רצו להעביר לא קשור בכלל לסלוגן שהם בחרו, רגע לפני שסוגרים על הסלוגן נשמח לשמוע מה דעתכם..
המון תודה
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לדעתי האישית -
הנושא הזה של תרום והיוושע - כבר די מיצה את עצמו
ובכל אופן זה לא משהו יחודי להם, כולם משתמשים/השתמשו ברעיון הזה

ואם זה לא המסר אז מה הקטע? איך אנשים ינחשו את המסר "האמיתי"?
 

שוקולד לבן

משתמש צעיר
הפקות ואירועים
סלוגן מעולה ברמת מסר - משום שזו הדרך היחידה לשרוד בסביבה התחרותית גדושת הישועות.
תצטרכו להביא בקמפיין 'סיבות טובות להאמין' להבטחה.
דהיינו: הבטחות 1. ממוקדות - לא סתם ישועה כללית, משהו מהותי שנוגע עמוק (לדוגמה ברכה בפרנסה) 2. עדיף הבטחה ייחודית - כי אחרת למה שיתרמו לכם ולא לועד אחר? 3. מרבנים 'גדולים' (ולא אנחנו שח"ו נקבע מי גדול ומי לא, רק שצריכים לתת לקהל היעד לשמוע מה שהוא רוצה)

מעולה גם ברמת הניסוח.

תצליחו!
 

טיפ טופ

משתמש צעיר
נכתב ע"י ariels;525305:
לדעתי האישית -
הנושא הזה של תרום והיוושע - כבר די מיצה את עצמו
ובכל אופן זה לא משהו יחודי להם, כולם משתמשים/השתמשו ברעיון הזה

ואם זה לא המסר אז מה הקטע? איך אנשים ינחשו את המסר "האמיתי"?
להלן הדברים שנכתבו בפורום השכן פרסום ויח"צ אודות נדושות הנשוא "תרמתי-נושעתי":

" ישועות - מה שמוכיח את עצמו שוב ושוב ושוב, וכמה שאנשים יגידו שזה מוזיל את הערך - במבחן המציאות זה עושה את העבודה."
כולי תקווה שאנשים "ינחשו" את המסר האמיתי על ידי קמפיין טוב וממוקד.


 

טיפ טופ

משתמש צעיר
נכתב ע"י שוקולד לבן;525308:
סלוגן מעולה ברמת מסר - משום שזו הדרך היחידה לשרוד בסביבה התחרותית גדושת הישועות.
תצטרכו להביא בקמפיין 'סיבות טובות להאמין' להבטחה.
דהיינו: הבטחות 1. ממוקדות - לא סתם ישועה כללית, משהו מהותי שנוגע עמוק (לדוגמה ברכה בפרנסה) 2. עדיף הבטחה ייחודית - כי אחרת למה שיתרמו לכם ולא לועד אחר? 3. מרבנים 'גדולים' (ולא אנחנו שח"ו נקבע מי גדול ומי לא, רק שצריכים לתת לקהל היעד לשמוע מה שהוא רוצה)

מעולה גם ברמת הניסוח.

תצליחו!
תודה רבה על העזרה הממוקדת, נשתמש בזה !
עצה : כרגע פנינו כלפי תושבי העיר בביסוס ההכרה והתודעה בקרב הציבור שבכלל אנחנו קיימים.
האם כשציבור היעד שלי הוא תושבי צפת העניים ברובם ובכלל באופן כללי גם כשנצא החוצה, האם כדאי לי לשבת על הנושא של הבטחות בזכות האר"י הקדוש ושאר הצדיקים הטמונים בעיר או מכיוון שמדובר באנשי צפת זה לא יעשה עליהם רושם ועדיף הבטחות ממוקדות כשם שהצעת כשל פרנסה וכיו"צ ???
עד כמה כדאי לי למתג את הקופה כקופתם של עיר הצדיקים כרגע או שעדיף לחכות עם זה לקמפיין הארצי ???
תודה ושוב תודה
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
אנשים לא ינחשו, אם לא תגלי להם.
הכוונה שלי בפורום השכן היתה למסר שכזה: תורמים ורואים ישועות. הסיבה להאמין להבטחה הזו של הישועות היא בזכות שזו הקופה ש... וכאן יבוא המיתוג העיקרי של הקופה שלך.
זה הכל. שימי לב שזה מה שכולם עושים.
המוצלחים יותר גם מחזקים את ההקשר בין המסרים ע"י רעיונות שונים, כמו הקופה של גדולי ישראל שמבטיחה שהם יתפללו על כל תורם, הקופה שמסייעת לחולים מבטיחה ישועה בכיוון של "לא תהיה בביתכם כל מחלה וכו'". כמובן שיש מתוחכמים יותר ויש פחות, אבל זה הכיוון הכללי.
 

טיפ טופ

משתמש צעיר
נכתב ע"י ckuh;525420:
אנשים לא ינחשו, אם לא תגלי להם.
הכוונה שלי בפורום השכן היתה למסר שכזה: תורמים ורואים ישועות. הסיבה להאמין להבטחה הזו של הישועות היא בזכות שזו הקופה ש... וכאן יבוא המיתוג העיקרי של הקופה שלך.
זה הכל. שימי לב שזה מה שכולם עושים.
המוצלחים יותר גם מחזקים את ההקשר בין המסרים ע"י רעיונות שונים, כמו הקופה של גדולי ישראל שמבטיחה שהם יתפללו על כל תורם, הקופה שמסייעת לחולים מבטיחה ישועה בכיוון של "לא תהיה בביתכם כל מחלה וכו'". כמובן שיש מתוחכמים יותר ויש פחות, אבל זה הכיוון הכללי.
1) אם יש לקופה כמה מסרים עיקריים שהם רוצים להעביר, האם זה יהיה אפקטיבי שבכל קמפיין נתמקד במסר עיקרי אחר ?
בתור התחלה הם רוצים את אמון הציבור שהם קופה של חסד ללא פוליטקה (נצרך מאוד בהתאם לאופי המציאות כרגע בעיר) האם זה אפקיטבי לצאת בקמפיין כזה בפורים ובפסח להתמקד במסר אחר או שצריך לשמור על אחידות המסרים לפחות בתקופה הראשונה ?
2) עד כמה הסלוגן והמיתוג חייבים להיות חופפים ?
3) האם בגלל שאנו בצפת כדאי לבסס את ההבטחות על כוחם של הצדיקים הטמונים בעיר או שבגלל שמדובר בתושבי העיר החיים בסמוך מאוד לקברי הצדיקים זה לא יעשה עליהם רושם בבחינת אין נביא בעירו ? כרגע הקמפיין הוא פנימי בלבד לתושבי העיר ולא יוצאים עדיין החוצה.
תשובותיכם עוזרות וממקדות - יישר כוח
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
1. מיתוג הקופה חייב להכיל מסר אחד בלבד. יותר מזה ייצור בלבול ותחושה שאתם בעצמכם לא יודעים מה אתם, אז מנסים בכל כיוון. המסר חייב להיות אחיד לכל אורך הפרסומים בכלל, אלא אם כן - הקופה תשתנה (ראי להלן הערה).
2. אם את מתכוונת במילה לסלוגן - למשפט שמופיע בד"כ ליד לוגו העסק - הוא משפט המיתוג. ברור שהוא צריך להיות חופף. אם את מתכוונת לכותרת הקמפיין - זהו בעצם משפט הקונספט שנבנה ע"ג המיתוג, וצריך להיות קשור אליו (הבטחה פרסומית - למשל ישועות והסיבה להאמין - מיתוג הקופה).
3. זו שאלה ספציפית מאוד ואי אפשר לענות עליה במסגרת כזו. חסרים יותר מידי הרבה נתונים כדי לדעת.

הערה: המיתוג של הקופה חייב לבוא עם תחילת הקמפיין, לא משנה אם הוא מקומי או ארצי. זה דבר שדורש מחשבה רבה ובעיקר התבססות על נתוני הקופה, נתוני השוק, אפיון קהל היעד ועוד, תוך התחשבות בתנאים הסביבתיים ובפוליטיקות הקיימות. ברגע שתחליטו על מיתוג לא תוכלו לשנות אותו בלי לפגוע באמון של הציבור (עד היום אמרתם שזו קופה של כולם, פתאום אתם מספרים שזו תרומה לעניי עיר שטמונים בה צדיקים - מה קרה? התחלתם לקבל שוחד או לעשות פרוטקציות?). ולכן הוא ילווה אתכם לכל אורך הדרך.
לפעמים, בתנאים מסויימים, אפשר להכניס ערך מוסף לאחר ביסוס הקמפיין והצלחת המיתוג. לא ארחיב בנקודה זו כעת מאחר וזה לא רלוונטי לעכשיו, ומחשש עוד יותר גדול - שאין לי מספיק נתונים כדי להבהיר את עצמי בצורה ברורה בדוגמה הנוכחית.

בהצלחה.
 

חיים2

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
לדעתי בכל תחום כדאי לקחת עסק זהה מצליח ולראות איך הוא הצליח (בדרך הטבע) ולתת משהוא שאין לו.

במקרה הזה ניקח את קופת העיר ב"ב וננתח אותה.
לא נראה לי שיש משהוא שחולק עלי שזה הקופה שמהווה דוגמא לחיקוי,
היא מיתגה את עצמה כקופה אמינה שכל העובדים שם הם ללא תמורה וזאת הקופה של ר' חיים קניבסקי, אח"כ היא מחלקת ישועות כל תקופה עם הישועה שלה, וכל אדם הזקוק לישועה נותן לה כי זה צדקה אמיתית ובזכות הצדקה תבוא הישועה.

לדאבונינו בדור שלנו הוא דור שזקוק לישועות, זה הדרך לדקדק לאנשים בכיס, אבל קודם לזה חייב שלקופה תיהיה שם טוב.
 

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
הסלוגאן הזה מתחבר לי ל"הבטחתם נושעתם"
אמרתי פרק שירה 40 יום ונושעתי...

כדאי משהו קצת יותר יצירתי

אולי תלכו על הרעיון של מחצית השקל?

מחצית

שתי האותיות האחרונות= מת
שתי האותיות הלפני אחרונות = חי
ובאמצע ה צ - צדקה מצילה ממוות
 

שוקולד לבן

משתמש צעיר
הפקות ואירועים
א. יצירתיות היא מוצר חשוב בפרסום, אבל קודם כל המסר צריך ל'מכור' - לגרום לאנשים לרצות להתחבר אליו.
ב. מחצית השקל יכול לשמש כרעיון בסיס למודעת פורים. אבל סלוגן חייב להיות קבוע, עמיד וארוך טווח.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה