השקעות זקוקה לחכמת ההמונים חסכון ישן בביטוח חיים מגוון

3103Leah

משתמש רשום
לאבי שיחי' כבן 60 יש חסכון המוגדר כביטוח חיים (מגוון) הוא משלם על זה דמי ניהול 2% ומפקיד כל חודש סביבות ה500 ש"ח כבר שנים ארוכות. הצבירה יש שם כ93 אל"ש. התוכנית נמצאת בהראל הלכה. התוכנית לכאורה לא שווה בכלל, ניסתי להוזיל לו עליות והציעו לי מינימום 0.9 השאלה שלי מה לדעתכם ניתן לעשות עם זה במינימום עלויות מס. בהנחה שהכסף ישמש אותו בשנים הקרובות לחתונות ילדים. או אם יש לכם רעיון לא להשתמש בכסף בשנים הקרובות ולנסות להפנות אותו להפיק רווחי יותר כך (מנייתי) , ויוכל להשתמש בכסף בהמשך כקצבת פנסיה (ושוב במינימום עלויות מס)


מצב רוח רבעוני אחרון.
תודה מראש לכל העונים
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20230724-103704_Word.jpg
    Screenshot_20230724-103704_Word.jpg
    KB 544 · צפיות: 25

השקעות R הון

מנהל פורום השקעות
מנהל
מנוי פרימיום
והציעו לי מינימום 0.9
אל תסכימו
תניידו.
אפשר לפנות למייל שלי בעניין אני מרוויח מעט אבל עיקר הרווח שלכם
rhon @ rhon.co.il
בהנחה שהכסף ישמש אותו בשנים הקרובות לחתונות ילדים. או אם יש לכם רעיון לא להשתמש בכסף בשנים הקרובות ולנסות להפנות אותו להפיק רווחי יותר כך (מנייתי) , ויוכל להשתמש בכסף בהמשך כקצבת פנסיה (ושוב במינימום עלויות מס)
לא מובן.
אתם צריכים להיות להחליט מה יעוד הכסף
כדי שיוכלו לענות
 
החלפת המידע בפרום הינה בין משקיעים חובבנים, ואינה מהווה תחליף ליעוץ מקצועי.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  34  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה