כמי שלא פעם מצאה את עצמה חלק מהנוף ובכל מקרה הרבה פחות במסגרת, אהבתי מיד את ילדה נוף ושמחתי עד מאד לקחת בה חלק.
אם יש משהו כיף בעבודה הזאת של העיצוב, זה לעבוד עם לקוח שחושב בגדול, שחושב במטאפורות.
וקודם כל דורש שהעיצוב לא יהיה מדרש תמונה.
רותי היא זאת שבחרה לבטא את הרגישות העצומה של ילדי הנוף בצורת אריח הזכוכית השביר.
ולבטא דווקא דרכו את הצבעוניות והנוף שלהם.
היא זאת שקישרה בין האמנית אלי כל השאר זאת ס"ד.
מניפת הצבעים:
סקיצה לאמנית הזכוכית:
עבודה פיזית, היא תמיד בעלת מגבלות שונות ולפעמים דורשת בחירות חדשות, פלטת צבעים מותאמת לאפשרויות בזכוכית:
עקרונית, ניתן כמובן להפעיל מניפולציות ולשנות את הצבעים, אך העדפנו להיצמד לאורגינליות.
שלבים שונים ביצירת האמנית:
תוצאה סופית של האמנית:
תוצאה סופית הכריכה:
צילום כריכה: @פרלה וידיסלבסקי
רוצו לקרוא, שווה!
אם יש משהו כיף בעבודה הזאת של העיצוב, זה לעבוד עם לקוח שחושב בגדול, שחושב במטאפורות.
וקודם כל דורש שהעיצוב לא יהיה מדרש תמונה.
רותי היא זאת שבחרה לבטא את הרגישות העצומה של ילדי הנוף בצורת אריח הזכוכית השביר.
ולבטא דווקא דרכו את הצבעוניות והנוף שלהם.
היא זאת שקישרה בין האמנית אלי כל השאר זאת ס"ד.
מניפת הצבעים:
סקיצה לאמנית הזכוכית:
עבודה פיזית, היא תמיד בעלת מגבלות שונות ולפעמים דורשת בחירות חדשות, פלטת צבעים מותאמת לאפשרויות בזכוכית:
עקרונית, ניתן כמובן להפעיל מניפולציות ולשנות את הצבעים, אך העדפנו להיצמד לאורגינליות.
שלבים שונים ביצירת האמנית:
תוצאה סופית של האמנית:
תוצאה סופית הכריכה:
צילום כריכה: @פרלה וידיסלבסקי
רוצו לקרוא, שווה!
נערך לאחרונה ב: