Natan Galant
כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
פורסם הבוקר באמצעי התקשורת:
---
מפוסט שפרסם יחיאל פומרנץ:
העתק ממכתב ששלחה אמא להנהלת סיטיפס (העבירה אליי עותק).
לכבוד
הנהלת חברת סיטיפס
ירושלים
שלום רב,
הנדון: התנהלות חסרת התחשבות ומזיקה של פקחי הרכבת הקלה
א.נ.
היום סביב השעה 06:45 בבוקר עלו פקחים לקרון הרכבת הקלה שנסעה מכיוון פסגת זאב להר הרצל.
בתי, בת 12.5 שעושה שימוש יום-יומי ברכבת עלתה והעבירה את הכרטיס, אך כנראה שלא העבירה אותו כראוי והוא לא תוקף.
בהגיע הפקחים הציגה בפניהם את הכרטיס ומשנוכחה לדעת כי אירעה תקלה בעת העברתו התנצלה בפניהם וביקשה להעבירו.
כמובן, שלא הייתה לה תעודה מזהה (בגיל כה צעיר) והיא התבקשה להעביר תעודת זהות שלי.
מכיוון שאין לי טלפון חכם והייתי בדרכי לעבודה לא יכלתי לשלוח צילום של תעודת הזהות – מה שגרם לפקחים להורידה מהקרון ולהזמין לה ניידת משטרה.
כן... ניידת משטרה לילדה בת 12.5!!!
בתחנת שמעון הצדיק ניתן לה דו"ח בנוכחות ניידת משטרה ומשקיבלה אותו לידיה עזבו הפקחים והשוטרים.
ביתי הייתה נסערת ולחוצה וישבה על הספסל במשך קרוב לחצי שעה כשהיא בוכייה ומנסה להתאושש מהמפגש עם השוטרים.
אני פונה אליכם כעת כאם לילדה בת 12.5 ומבקשים מכם – מנהלי סיטיפס לחשוב לרגע קט מה היה עובר בראשכם אילו הייתה זו בתכם.
האם עולה על דעתכם לנהוג כך בילדים כה צעירים? האם סביר בעיניכם שלאחר הטיפול במקרה הייתם משאירים ילדה בוכה ומבוהלת כך לבדה?
הקנס הכספי הוא הנושא הפעוט במקרה הזה. האמינו לי!
אני מבקשת לקבל הסבר מניח את הדעת להתנהלות גסה זו ויותר מכך – מבקשת את התערבות הנהלת סיטיפס בתדרוך של כלל הצוותים כדי למנוע אירועים מעין אלה מבני נוער אחרים – גם אם שגו / פעלו שלא כשורה.
אני מאחלת לכולנו שלא ניכנס לסיטואציות מעין אלה לעולם.
בברכה,
אמא של תהילה
---
מפוסט שפרסם יחיאל פומרנץ:
העתק ממכתב ששלחה אמא להנהלת סיטיפס (העבירה אליי עותק).
לכבוד
הנהלת חברת סיטיפס
ירושלים
שלום רב,
הנדון: התנהלות חסרת התחשבות ומזיקה של פקחי הרכבת הקלה
א.נ.
היום סביב השעה 06:45 בבוקר עלו פקחים לקרון הרכבת הקלה שנסעה מכיוון פסגת זאב להר הרצל.
בתי, בת 12.5 שעושה שימוש יום-יומי ברכבת עלתה והעבירה את הכרטיס, אך כנראה שלא העבירה אותו כראוי והוא לא תוקף.
בהגיע הפקחים הציגה בפניהם את הכרטיס ומשנוכחה לדעת כי אירעה תקלה בעת העברתו התנצלה בפניהם וביקשה להעבירו.
כמובן, שלא הייתה לה תעודה מזהה (בגיל כה צעיר) והיא התבקשה להעביר תעודת זהות שלי.
מכיוון שאין לי טלפון חכם והייתי בדרכי לעבודה לא יכלתי לשלוח צילום של תעודת הזהות – מה שגרם לפקחים להורידה מהקרון ולהזמין לה ניידת משטרה.
כן... ניידת משטרה לילדה בת 12.5!!!
בתחנת שמעון הצדיק ניתן לה דו"ח בנוכחות ניידת משטרה ומשקיבלה אותו לידיה עזבו הפקחים והשוטרים.
ביתי הייתה נסערת ולחוצה וישבה על הספסל במשך קרוב לחצי שעה כשהיא בוכייה ומנסה להתאושש מהמפגש עם השוטרים.
אני פונה אליכם כעת כאם לילדה בת 12.5 ומבקשים מכם – מנהלי סיטיפס לחשוב לרגע קט מה היה עובר בראשכם אילו הייתה זו בתכם.
האם עולה על דעתכם לנהוג כך בילדים כה צעירים? האם סביר בעיניכם שלאחר הטיפול במקרה הייתם משאירים ילדה בוכה ומבוהלת כך לבדה?
הקנס הכספי הוא הנושא הפעוט במקרה הזה. האמינו לי!
אני מבקשת לקבל הסבר מניח את הדעת להתנהלות גסה זו ויותר מכך – מבקשת את התערבות הנהלת סיטיפס בתדרוך של כלל הצוותים כדי למנוע אירועים מעין אלה מבני נוער אחרים – גם אם שגו / פעלו שלא כשורה.
אני מאחלת לכולנו שלא ניכנס לסיטואציות מעין אלה לעולם.
בברכה,
אמא של תהילה