ועכשיו להיפך - שיפור חווית הלקוח למאיירים

אבימי

מנהל קהילת איור
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
מה עצמו ורבו האשכולות שעסקו בתלונות על לקוחות, ובעיגון הזכויות שלנו כיוצרים.

עכשיו הזמן, נראה לי, לשפר את המצב באמת.
אולי, נלך למעסיקים שלנו, ונשאל אותם - איך היתה חווית העבודה שלהם איתנו?
מה הם חושבים על הצורה שאנחנו עובדים?
מה הציק להם?
מה אפשר לתקן ולשפר?

רק מה - צריך את עזרתכם - איך משיגים מעסיקים של מאיירים, שיתנו פידבק איכותי על העבודה עם מאיירים?
מי שיכול לתת עצה טובה מוזמן, המשוב הזה יכול להיות גורם משנה משחק לכמה מאיתנו.
אולי לפרסם אשכול בפורום גרפיקה?
מה אומרים\ות?

העניין בא לי, בעקבות חווית התקשרות די מטרידה שהיתה לי עם פרילאנס\ית בנושא מסוים, גיליתי שעצמאי יכול להיות מעצבן באופן זוועתי למדי.
ותפסה אותי מחשבה שאולי גם אני מתנהג ככה לפעמים, רק מהצד השני, ואתפוס ראשי בחלחלה אנה ואנה.

בהצלחה לנו.
 

מענדי בריל

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
קודם כל, זה רעיון חזק. רק שלא לגמרי הבנתי: הרעיון הוא לשמוע באופן כללי מה המעסיקים חשים כלפי ציבור המאיירים ומה מפריע להם, (בעיות גנריות, כמו שלמאיירים מפריע למשל איחור בתשלום, יחס מזלזל, תשלום נמוך מדי וכו') או שהרעיון הוא ליצור איזשהו דף משוב אישי שיעזור נקודתית ללקוח מול המאייר ולהפך?
 

אבימי

מנהל קהילת איור
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
קודם כל, זה רעיון חזק. רק שלא לגמרי הבנתי: הרעיון הוא לשמוע באופן כללי מה המעסיקים חשים כלפי ציבור המאיירים ומה מפריע להם, (בעיות גנריות, כמו שלמאיירים מפריע למשל איחור בתשלום, יחס מזלזל, תשלום נמוך מדי וכו') או שהרעיון הוא ליצור איזשהו דף משוב אישי שיעזור נקודתית ללקוח מול המאייר ולהפך?
בעיקר החלק הראשון בדבריך,
אבל גם השני רעיון מעניין.
 

שירהראל

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
כשנהיה מעסיקים ולא מועסקים אולי נוכל לענות על זה...;)
או שכל אחד יכול פשוט לכתוב על עצמו ועל חוויות ההתמודדות הפרטיות שלו עם לקוחות כדי שכולם יוכלו ללמוד מטעויות או להיפך, לקבל טיפים ועצות בנושא.:rolleyes:
 

אבימי

מנהל קהילת איור
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
כשנהיה מעסיקים ולא מועסקים אולי נוכל לענות על זה...;)
או שכל אחד יכול פשוט לכתוב על עצמו ועל חוויות ההתמודדות הפרטיות שלו עם לקוחות כדי שכולם יוכלו ללמוד מטעויות או להיפך, לקבל טיפים ועצות בנושא.:rolleyes:

אני מחפש עצה כדי להשיג את מירב הפידבקים ממעסיקים של מאיירים.
יש למישהו?
 

ג'קי ירחי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
אני יודע בוודאות שחלק מהם קוראים את הפורום אבל לא עושים את זה באופן גלוי.
 

יפית כוכב

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
רעיון יפה.

הרבה פעמים אנחנו עובדים בשיטת ה'עשו לי לקחו לי'
ומרגישים קדושים מעונים
יש בזה איזו הרגשה עילאית כזו. ר' מילר, כמו סיפוק מקצועי. אל תקח אותה מאיתנו :)
זה חלק מהמקצוע
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  19  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה