דרוש מידע ויקטוזה- אשמח לשמוע מבעלי נסיון

תיק כבד

משתמש צעיר
התחלתי לקחת זריקות ויקטוזה (להרזיה) בתחילת שבוע, אני בקושי מרגישה השפעה, ציפיתי להרבה יותר. אשמח לשמוע מבעלות ניסיון, האם כשמעלים את המינון זה הרבה יותר אפקטיבי? לא מבקשת לשמוע דעות של בעד ונגד. אני כבר אחרי ההחלטה.
 

isvx

משתמש חדש
ברור שהגדלת המינון תעזור. אני ירדתי כמעט 40 קילו רק מויקטוזה בשילוב עם הליכה וכמובן שינוי תזונה רציני שבא בהשפעת התרופה. אני מניח שהתחלת ב 0.6 שזה מינון ראשוני וכמובן שיש להעלות ל1.2 ואפילו ל 1.8 במידת הצורך. ואם עדיין לא משפיע לעבור לסקסנדה שהוא אותו חומר פעיל עם אפשרות למינון גבוה יותר של עד 3 בכל הזרקה. מנסיון שלי לאחר כשנה הגוף מתרגל גם למינונים גבוהים וצריך משמעת חזקה בכדי לשמור. לחלופין אפשרי לעבור לאוזמפיק או וויגובי או אפילו לכדור רבלסוס אותו אני מתחיל לנסות כעת שלהם השפעה טובה יותר. כמובן כל הכתוב מניסיון אישי ואינו תחליף לחובת התייעצות עם רופא. בהצלחה.
 

3 קוקיות

משתמש חדש
תודה.
כיווןשלא הסתדרתי עם ההזרקות של הסקסנדה (3 מ"ג )
הרופא המליץלי להחליף לריבלסוס.
האם המינון שלו לא נמוך יותר ולכן משפיע פחות??
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  28  פעמים

לוח מודעות

למעלה