דיון וורד או גוגל דוקס

איפה אתם כותבים?


  • סה"כ מצביעים
    52

יוסף יצחק פ.

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
מתקינים את האפליקציה של גוגל דרייב על המחשב. ברגע שמותקן אפשר לעמוד על התיקייה הרצויה, לחיצה ימנית עם העכבר ויש אפשרות של סנכרון או גיבוי של התיקייה לגוגל דרייב. משם הסנכרון כבר קורה אוטומטית בכל פעם שקובץ משתנה לוקאלית.
וורד היא תוכנה עם הרבה הרבה הרבה יותר אפשרויות, לכן הבחירה הראשונית בעבודה יחידנית היא וורד.

אבל בקבצים שיתופיים שצריך שכמה אנשים יעבדו עליהם, השיתופיות של דוקס מקצרת תהליכים ברמה ממכרת.
במקום לשלוח את הקובץ, לקבל 'קובץ ערוך', לערוך עוד כמה שינויים, ואז לקבל מהעורך 'קובץ ערוך 2' עם עוד כמה תיקונים שהוא נזכר בהם, ואז לאחד את התיקונים, ולשלוח להגהה, ולקבל קובץ נוסף מוגה, ולשים לב ששלחת כל פעם את הקובץ הנכון - הכי פשוט להתנהל בקובץ דוקס אחד ולתת גישה לכולם. קל, פשוט ונוח.
או כשאתה צריך לשבת עם עוד מישהו מול הטקסט ולעבוד עליו ביחד, הרבה יותר נוח לעשות את זה מרחוק בדוקס, כשכל אחד רואה מה השני עושה. אין לזה תחליף.
(יש לי לקוח כזה, שבעבר היינו צריכים כל פעם להיפגש, לשבת מול מסך משותף ולריב על המקלדת, עד שגילינו את נפלאות הדוקס).


יתרון נוסף בדוקס זה שהשינויים מסתנכרנים אוטומטית, ותמיד אפשר לשחזר את כל הגרסאות הקודמות. כך לא קורה שקובץ נעלם ואיננו, או שאתה מסיים עבודה של כמה שעות ואז לוחץ בטעות לא לשמור כשאתה סוגר את הקובץ, ואז דופק את הראש בקיר הסמוך.
יש לי תיקייה מרוכזת לכתיבה במחשב (כ-20 GB, ואני מאמין שהיא תגדל), אם אני רוצה להתקין 'גוגל דרייב' במחשב זה אומר שאני צריך להעלות את התיקייה ל'גוגל דרייב' והיא תחסיר לי 20 GB מהנפח בדרייב?
ובנוסף אין לי הרבה מקום במחשב, ה'דרייב' זולל מקום באחסון של המחשב?
יש לי עניין לחסוך במקום/אחסון, אבל מצד שני לגבות קבצים - איך אפשר לשלב ביניהם?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  12  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה