והצעה לצילום וידאו לחתונה

msphoto

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
נכתב ע"י yosale;505080:


אתה טוב בהוצאת דברים מהקשרם. הא..?:)

אני כתבתי שזה בעיקר זה, אתה מוסיף עוד כמה נקודות שגם בהם אני מסכים לחלוטין. שנינו מסכימים שעריכה היא חלק מהותי ולא זניח וזה היה נושא הדיון.


אני סיימתי כאן.
 

צל99

משתמש פעיל
נכתב ע"י msphoto;504986:
מה אתה בא לומר? שאפשר לוותר על העריכה..?

אבל ברור שצלם טוב צריך לצלם באופן כזה שימזער את התיקונים אח''כ. בדיוק כמו שצלם סטילס לא מצלם אירועים בRAW.. (רובם, בכל אופן)

צלמי ארועים לא מצלמים ארועים בRAW רק משקולי קמצנות ועצלות.
אין שום סיבה אמיתית לצלם בJPEG.

אין כזה דבר חומר גלם מושלם שעריכה מזערית לא תשפר אותו משמעותית.
 

ASUS

משתמש צעיר
חברים אני לא אומר שעריכה זה לא חשוב, רק אני לא חושב שזה בגדר יהרג ובל יעבור, אנשים הופכים את זה לחלק בלתי נדלה מהחתונה, אני אומר לחתן שאין לו כסף כך סרט בלי עריכה, כדי לחסוך בעלות, ושמור על החומר גלם, כשיהיה לך כסף תעשה עריכה, חוץ מכך שעדיין אם צילום טוב ונכון וחכם, אפשר לקבל סרט שיהיה מעניין, כי גם אם אין מוזיקת רקע אפשר לאלתר שמע, למשל כשאתה מצלם את הכלה שאח שלה יעמוד ליד המצלמה מהצד ויגיד כמה מילים כדי שיהיה מה לשמוע, חוץ מכך שהאווירה האמיתית זה לשמוע מה היה באמת, לשמוע את הקולות של האמא והאחות מנסים להצחיק את הכלה כדי שתחייך למצלמה, לשמוע את הבדיחות קרש של הצלם אני חושב שזה גם חלק מהעריכה, וראיתי עורכים שבאמת בעריכה לא מוחקים את הסאונד האמיתי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה