שמעו סיפור.
חבר קיבל מהמעסיק שלו - כמידי חודש - כרטיס לתדלוק הרכב ע"ס 500 ש"ח, הכרטיס מונפק מטעם חברת "פז".
בפעם האחרונה שהוא ניגש לתדלק המכונה לא מזהה כל יתרה בכרטיס, ורושמת לו "יתרתך ע"ס 0.00 ש"ח".
הוא פנה לשירות הלקוחות, שם אמרו שאכן מוזר, וגם אצלם מופיעה יתרה של 170.00 ש"ח, שינסה בתחנה אחרת.
הלך חברי דנן לתחנת דלק אחרת, וראה זה פלא, גם שם "0.00 ש"ח".
פנה הלה שוב לשירות הלקוחות, שם הפתיעו עם תירוץ מקורי במיוחד:
לך למעסיק שלך, הכרטיס שייך לו. (והוא כבר יפנה אלינו, ואנחנו כבר נסתדר איתו... בקיצור, שיטת מצליח).
לשם הבהרה, על הכרטיס לא מופיעה כל הגבלה שלא מאפשרת העברה לאחר. כמובן, הוא מיועד לכך...
מסיבות שונות, לא נעים לו לפנות למעסיק, וכאן שאלתי:
1. האם יש לכם רעיון מה ניתן לעשות?
2. האם טענות החברה הם טענות חוקיות?
אפנה עם קישור לאשכול לחברת "פז", לכשתגיע תגובתם - אפרסמה בל"נ.
חבר קיבל מהמעסיק שלו - כמידי חודש - כרטיס לתדלוק הרכב ע"ס 500 ש"ח, הכרטיס מונפק מטעם חברת "פז".
בפעם האחרונה שהוא ניגש לתדלק המכונה לא מזהה כל יתרה בכרטיס, ורושמת לו "יתרתך ע"ס 0.00 ש"ח".
הוא פנה לשירות הלקוחות, שם אמרו שאכן מוזר, וגם אצלם מופיעה יתרה של 170.00 ש"ח, שינסה בתחנה אחרת.
הלך חברי דנן לתחנת דלק אחרת, וראה זה פלא, גם שם "0.00 ש"ח".
פנה הלה שוב לשירות הלקוחות, שם הפתיעו עם תירוץ מקורי במיוחד:
לך למעסיק שלך, הכרטיס שייך לו. (והוא כבר יפנה אלינו, ואנחנו כבר נסתדר איתו... בקיצור, שיטת מצליח).
לשם הבהרה, על הכרטיס לא מופיעה כל הגבלה שלא מאפשרת העברה לאחר. כמובן, הוא מיועד לכך...
מסיבות שונות, לא נעים לו לפנות למעסיק, וכאן שאלתי:
1. האם יש לכם רעיון מה ניתן לעשות?
2. האם טענות החברה הם טענות חוקיות?
אפנה עם קישור לאשכול לחברת "פז", לכשתגיע תגובתם - אפרסמה בל"נ.