תח"צ התח''צ בירושלים

rsmרשמ

משתמש צעיר
מי שחשב שהחלפת אגד באקסטרה תהיה הפיתרון המושלם להתעללות הפסיכופטית של פקחי אגד ולאיחורים הקבועים שלהם ולנהגים שלא כ''כ אכפת להם מה תהיה התוצאה של סגירת דלתות על נוסעים או עצירה פיתאומית ללא כל סיבה כשרובם של הנוסעים עומדים מחוסר מקום, טעה ובגדול.
גם אני הייתי מאלו ששמחו כשראו את אקסטרה מחליפה את אגד, אבל בתקופה האחרונה נוכחתי לראות שההגדרה הנכונה ביותר למצב היא ''המחליף פרה בחמור''.
אוטובוסים צפופים בצורה מבעיתה שגורמים לחלקנו פלשבק של אסון מירון, עצירה פיתאומית מ50 קמ''ש לאפס,
הבלמים המחרידים שמעיפים את כל מי שעומד, גרמו לי לפקפק בטיב החברה.
אבל מה שעברתי לפני שבוע היה מבחינתי הקש ששבר את גב הגמל.
זה היה בוקר קר במיוחד. מהסוג שגורם לך לרעוד כשאתה יוצא אליו. המתנתי לקו 56 מרת שלמה לירושלים בערך ב7:30 בתחנה שליד הרב שך. האוטובוס הגיע לאחר המתנה מורטת עצבים לתחנה, כמובן צפוף.
כמסורת שירשו מאגד, האוטובוס עצר כמה מטרים נחמדים אחרי התחנה ונאלצתי לגמוא את הדרך בריצה.
רציתי לעלות מהדלת השניה (אוטובוס מפרקי),אבל זה היה בגדר בילתי אפשרי. אז רצתי לדלת הראשונה אבל הנהג סימן לי שאפשר לעלות רק מאחורה. רצתי לדלת השלשית אבל הוא נסגר לי בפרצוף. רצתי לרביעית אלא שזה היה במצב גרוע יותר מזו השניה.ראיתי את הדלת השלישית נפתחת ונסגרת רגע אחרי. לא הספקתי לעלות.
רצתי שוב לראשונה אבל הנהג שוב סימן רק מאחור. שוב רצתי והרגשתי בקרקס שנכפה עלי, אבל האוטובוס התחיל לנסוע מול פרצופי הנדהם.
כנראה שהחלפנו פרה בחמור.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
פעם היו אוטובוסים עם מלא מקומות ישיבה.. כהיום עקב ההתחשבות (המרובה לטעמי) במוגבלים, הורידו מלא מלא מושבים +הוסיפו מלא דלתות.
אם היה יותר מקומות ישיבה, זה היה עוזר?

ב. עקב רצון החברה להרויח ככל הניתן , משבצים לנהגים מסלולי נסיעה שהם חייבים לעמוד ביעד ובזמנים. ולכן לנהג לכאורה אין סבלנות כי במקרה הטוב הוא יפסיד את ההפסקה, ובמקרה הגרוע הוא יתחיל מאוחר את המסלול.
ולכן הנהג סוגר דלתות על אנשים, נוסע מהר?
 

rsmרשמ

משתמש צעיר
והנ''ל הוא עוד בלי הפקקים המטורפים.
ורק תדמיינו איך היה כש2 פקחים עולים לאוטובוס-מדחסה, ועוברים את כל האוטובוס. נמרחים היא ההגדרה התמציתית ביותר.
 

rsmרשמ

משתמש צעיר
ב. עקב רצון החברה להרויח ככל הניתן , משבצים לנהגים מסלולי נסיעה שהם חייבים לעמוד ביעד ובזמנים. ולכן לנהג לכאורה אין סבלנות כי במקרה הטוב הוא יפסיד את ההפסקה, ובמקרה הגרוע הוא יתחיל מאוחר את המסלול.
ולכן הנהג סוגר דלתות על אנשים, נוסע מהר?
זה לא מצדיק את הנהג שעושה מעיקר תפל ומתפל עיקר
 

אופקים 1

משתמש פעיל
גם אני הייתי מאלו ששמחו כשראו את אקסטרה מחליפה את אגד, אבל בתקופה האחרונה נוכחתי לראות שההגדרה הנכונה ביותר למצב היא ''המחליף פרה בחמור''.
לא התחלפה הפרה בחמור
לא אקסטרה ולא אגד הם המפעיל.
המפעיל הוא משרד התחבורה, או בשמו הרשמי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית.
המפעיל הזה שוכר קבלני משנה ונותן להם משימות על גבול הבלתי אפשרי, מנסה להוציא מהם את המחירים הכי זולים וגם מצפה מהם להרים וגבעות אבל לא ממש טורח לפקח ולוודא שהם עושים זאת.

מכיון שבמכרז זוכה בעיקר מי שנותן הצעה זולה יותר התוצאה היא שמחליפים חמור בחמור גרם.

אם התקלה הייתה רק באשכול אחד, אפשר היה לתלות את הבעיה במפעיל החדש, כאשר התקלה היא קבועה ומתמשכת נכון יותר לתלות זאת במזמין העבודה.
 

תמרוז

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
והנ''ל הוא עוד בלי הפקקים המטורפים.
ורק תדמיינו איך היה כש2 פקחים עולים לאוטובוס-מדחסה, ועוברים את כל האוטובוס. נמרחים היא ההגדרה התמציתית ביותר.
בד"כ הפקחים של אקסטרה לא עוברים את כל האוטובוס.
 

rsmרשמ

משתמש צעיר
לא התחלפה הפרה בחמור
לא אקסטרה ולא אגד הם המפעיל.
המפעיל הוא משרד התחבורה, או בשמו הרשמי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית.
המפעיל הזה שוכר קבלני משנה ונותן להם משימות על גבול הבלתי אפשרי, מנסה להוציא מהם את המחירים הכי זולים וגם מצפה מהם להרים וגבעות אבל לא ממש טורח לפקח ולוודא שהם עושים זאת.

מכיון שבמכרז זוכה בעיקר מי שנותן הצעה זולה יותר התוצאה היא שמחליפים חמור בחמור גרם.

אם התקלה הייתה רק באשכול אחד, אפשר היה לתלות את הבעיה במפעיל החדש, כאשר התקלה היא קבועה ומתמשכת נכון יותר לתלות זאת במזמין העבודה.
אם קשה להם לעמוד במשימה הירואית שלא יתיימרו שהם יכולים.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
פשוט להתלונן במשרד התחבורה
בב"ב יש קווים שהמצב בהם השתפר כאשר הוגשו תלונות רבות למשרד התחבורה
 

אופקים 1

משתמש פעיל
אם קשה להם לעמוד במשימה הירואית שלא יתיימרו שהם יכולים.
אפשר לומר את אותו המשפט על כל קבלן שעושה עבודה גרועה

למה שלא יתיימרו?
כמו כל אדם, הם רוצים להתפרנס בכבוד
כל עוד משרד התחבורה משלם, וגם לא מסוגל להחליף את הקבלנים באחרים, אין סיבה שהמצב הזה לא ימשך.
 

חנהנה

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
אני מהסוג שמתקשר ל*8787 כדי להתלונן על כל אוטובוס שאולי לא יצא/ איחר/ לא עצר וכו' ומבירור שעשיתי מול אחד הנציגים הוא אמר לי שמשרד התחבורה בודק מדי פעם כמה תלונות יש נגד חברה/ נהג/ קו מסוים ופועל לפי זה

ז"א שככל שנתלונן יותר ישתנה יותר ויותר מהר (בתקוה שאותו נציג צודק...)

ועוד משהו יש משהו (חדש?) שב *8787 מעבירים אותך מול חדר הבקרה והם יכולים לבדוק מול הנהג עצמו של הקו האם הוא יצא עצר וכו'
פשוט תבקשו תמיד לעבור לחדר הבקרה
אני בכמה מקרים כאלה פתאום ראיתי את האוטובוס שלא יצא, פתאום הוא הגיע...
ואחרון חביב
אני לא נותנת אחריות על חדר הבקרה שאמרתי ואני לא נציגה של משרד התחבורה
רק עוד אחת שכבר נמאס לה להתלונן
נראה לי אני אשלים עם המצב
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען
בסופרבוס האוטובוסים יותר צרים מבאקסטרה.

ולגבי אקסטרה,
לאף לא הפריע הצלצולים החיצוניים - כשהוא מתחיל לנסוע?
זה נשמע פעמון של כנסייה.
 

זמר

משתמש פעיל
ברור שצריך רק"ל וזה מה שעושים
וחד משמעית היה צריך שאקסטרה יחליפו את אגד
 

rsmרשמ

משתמש צעיר
בסופרבוס האוטובוסים יותר צרים מבאקסטרה.

ולגבי אקסטרה,
לאף לא הפריע הצלצולים החיצוניים - כשהוא מתחיל לנסוע?
זה נשמע פעמון של כנסייה.
הצילצולים האלו אכן מטרידים אבל זה רק אצל האוטובוסים החשמלים.
 

rsmרשמ

משתמש צעיר
אני מהסוג שמתקשר ל*8787 כדי להתלונן על כל אוטובוס שאולי לא יצא/ איחר/ לא עצר וכו' ומבירור שעשיתי מול אחד הנציגים הוא אמר לי שמשרד התחבורה בודק מדי פעם כמה תלונות יש נגד חברה/ נהג/ קו מסוים ופועל לפי זה

ז"א שככל שנתלונן יותר ישתנה יותר ויותר מהר (בתקוה שאותו נציג צודק...)

ועוד משהו יש משהו (חדש?) שב *8787 מעבירים אותך מול חדר הבקרה והם יכולים לבדוק מול הנהג עצמו של הקו האם הוא יצא עצר וכו'
פשוט תבקשו תמיד לעבור לחדר הבקרה
אני בכמה מקרים כאלה פתאום ראיתי את האוטובוס שלא יצא, פתאום הוא הגיע...
ואחרון חביב
אני לא נותנת אחריות על חדר הבקרה שאמרתי ואני לא נציגה של משרד התחבורה
רק עוד אחת שכבר נמאס לה להתלונן
נראה לי אני אשלים עם המצב
צריך לבנות אפליקציה טלפונית שישלח להם אוטומטית מאות תלונות.
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אני מהסוג שמתקשר ל*8787 כדי להתלונן על כל אוטובוס שאולי לא יצא/ איחר/ לא עצר וכו' ומבירור שעשיתי מול אחד הנציגים הוא אמר לי שמשרד התחבורה בודק מדי פעם כמה תלונות יש נגד חברה/ נהג/ קו מסוים ופועל לפי זה

ז"א שככל שנתלונן יותר ישתנה יותר ויותר מהר (בתקוה שאותו נציג צודק...)

ועוד משהו יש משהו (חדש?) שב *8787 מעבירים אותך מול חדר הבקרה והם יכולים לבדוק מול הנהג עצמו של הקו האם הוא יצא עצר וכו'
פשוט תבקשו תמיד לעבור לחדר הבקרה
אני בכמה מקרים כאלה פתאום ראיתי את האוטובוס שלא יצא, פתאום הוא הגיע...
ואחרון חביב
אני לא נותנת אחריות על חדר הבקרה שאמרתי ואני לא נציגה של משרד התחבורה
רק עוד אחת שכבר נמאס לה להתלונן
נראה לי אני אשלים עם המצב
יום ראשון התפרסמה כתבה בJDN והיה כתוב בה את הדבר המדהים ביותר
גל הרשקוביץ’, יועץ ביקורת וגבייה בחברת ‘אגד’: “כמות הדו”חות שמחולקים ע”י הפקחים של חברת ‘אגד’ משקפים 2.8 דוחות לפקח בכל יום. הפקח מחלק דוחות רק ל- 1.5% מכמות הנוסעים שהוא בודק. הפקחים שלנו בודקים כ- 800 אלף נוסעים בחודש, מתוכם מחולקים 15 אלף קנסות ומתקבלות כ- 200 תלונות בלבד על התנהלות הפקחים. אם ההתנהלות של הפקחים באוטובוסים הייתה לא ראויה באופן גורף, היינו מקבלים מבול של תלונות.
תראו מה זה !
אנשים אין להם כוח להתלונן והאחראים מפרשים שהפקחים והנהגים נוהגים בסדר ! :mad::eek::oops:
אז תמשיכו להתלונן גם עם זה מעייף ולא נוח כדי שהאלו שם למעלה יראו שלא הכל בסדר כמו שהם חושבים !!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמה

א תְּהִלָּה לְדָוִד אֲרוֹמִמְךָ אֱלוֹהַי הַמֶּלֶךְ וַאֲבָרֲכָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ב בְּכָל יוֹם אֲבָרֲכֶךָּ וַאֲהַלְלָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ג גָּדוֹל יְהוָה וּמְהֻלָּל מְאֹד וְלִגְדֻלָּתוֹ אֵין חֵקֶר:ד דּוֹר לְדוֹר יְשַׁבַּח מַעֲשֶׂיךָ וּגְבוּרֹתֶיךָ יַגִּידוּ:ה הֲדַר כְּבוֹד הוֹדֶךָ וְדִבְרֵי נִפְלְאוֹתֶיךָ אָשִׂיחָה:ו וֶעֱזוּז נוֹרְאֹתֶיךָ יֹאמֵרוּ (וגדולתיך) וּגְדוּלָּתְךָ אֲסַפְּרֶנָּה:ז זֵכֶר רַב טוּבְךָ יַבִּיעוּ וְצִדְקָתְךָ יְרַנֵּנוּ:ח חַנּוּן וְרַחוּם יְהוָה אֶרֶךְ אַפַּיִם וּגְדָל חָסֶד:ט טוֹב יְהוָה לַכֹּל וְרַחֲמָיו עַל כָּל מַעֲשָׂיו:י יוֹדוּךָ יְהוָה כָּל מַעֲשֶׂיךָ וַחֲסִידֶיךָ יְבָרֲכוּכָה:יא כְּבוֹד מַלְכוּתְךָ יֹאמֵרוּ וּגְבוּרָתְךָ יְדַבֵּרוּ:יב לְהוֹדִיעַ לִבְנֵי הָאָדָם גְּבוּרֹתָיו וּכְבוֹד הֲדַר מַלְכוּתוֹ:יג מַלְכוּתְךָ מַלְכוּת כָּל עֹלָמִים וּמֶמְשֶׁלְתְּךָ בְּכָל דּוֹר וָדוֹר:יד סוֹמֵךְ יְהוָה לְכָל הַנֹּפְלִים וְזוֹקֵף לְכָל הַכְּפוּפִים:טו עֵינֵי כֹל אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּ וְאַתָּה נוֹתֵן לָהֶם אֶת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:טז פּוֹתֵחַ אֶת יָדֶךָ וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן:יז צַדִּיק יְהוָה בְּכָל דְּרָכָיו וְחָסִיד בְּכָל מַעֲשָׂיו:יח קָרוֹב יְהוָה לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת:יט רְצוֹן יְרֵאָיו יַעֲשֶׂה וְאֶת שַׁוְעָתָם יִשְׁמַע וְיוֹשִׁיעֵם:כ שׁוֹמֵר יְהוָה אֶת כָּל אֹהֲבָיו וְאֵת כָּל הָרְשָׁעִים יַשְׁמִיד:כא תְּהִלַּת יְהוָה יְדַבֶּר פִּי וִיבָרֵךְ כָּל בָּשָׂר שֵׁם קָדְשׁוֹ לְעוֹלָם וָעֶד:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה