תנו לי ביקורת התחדשתי עם עדשה

רותי המניק

צלמת סופר מקצוענית (;
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי

מיכל חגירה

צלמת מקצועית!
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
לא רואה טעם לעבוד עם ה2.8 בסטודיו
למה להתאמץ?
אני גם ככה מצלמת לרוב על 5-6
נכון צודקת.
הייתי צריכה לציין שהשימוש שלי לסטודיו הוא רק לניובורן.
אז א' אני לא צריכה עדשה רחבה יותר למשפחות,
וב' כן נחוץ לי הצמצם הפתוח לניובורן...

כי אם אכן היא תתאים לי גם לסטודיו, העדשה תהיה לי שימושית גם לחוץ וגם לניובורן.

*ראיתי עכשיו שההבדל בין העדשות 70-200, במשקל, הוא כמעט כפול!
 

רותי המניק

צלמת סופר מקצוענית (;
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי

מיכל חגירה

צלמת מקצועית!
מנוי פרימיום
צילום מקצועי

bp1

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
שאלה של מבינה לא של תם בכלל.

התשובה היא, לא!
אם אני מורידה מהירות אני מסתכנת במריחה ובחוסר חדות
וFF אפשר חופשי להעלות איזו ל800-1000 בלי לדאוג
מעניין, כשלמדתי צילום למדנו לא לרדת מ160 במהירות
ואני מצלמת בדר"כ על סביבות 200 (אלא אם כן זה זמן מאוד מואר ואז מעלה)
החכמתי.
(אני על FF)
ואת מדהימה עם הסבלנות שלך לענות לכל אחת! למדתי ממך המון
 

חנש

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
ותכלס בשטח, יותר קל לשבת ולהתמקם עם העדשה ולייצב טוב את היד
מאשר לשבת לקום מליון פעם בדקה
מעניין אותי באיזה מרחק את מהמצולמים, בזום פתוח על 200?
ואיך אפשר לתקשר איתם?,
 

ראנד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
רותי איזה כיף!!
עדשה חלומית,
מאחלת לך המון תמונות חלומיות, ולקוחות עוד יותר חלומיים......
תמונות יפיפיות אחת אחת!
 

רותי המניק

צלמת סופר מקצוענית (;
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
מעניין, כשלמדתי צילום למדנו לא לרדת מ160 במהירות
ואני מצלמת בדר"כ על סביבות 200 (אלא אם כן זה זמן מאוד מואר ואז מעלה)
החכמתי.
(אני על FF)
ואת מדהימה עם הסבלנות שלך לענות לכל אחת! למדתי ממך המון
אני מלמדת לא לרדת מ250
וזה כשיש גופי קרופ

מה שאני כן זוכרת שיש איזה שהיא נוסחא
שהמהירות צריכה להיות כפול מאורך מוקד
כך שלצלם על 200 MM כן מומלץ להיות על מהירות 400
וזה בהחלט הגיוני כי הכובד של העדשה גם מהווה סיבה לרעידות

ותודה בכייף אם אני יכולה למה לא?!
 

רותי המניק

צלמת סופר מקצוענית (;
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
מעניין אותי באיזה מרחק את מהמצולמים, בזום פתוח על 200?
ואיך אפשר לתקשר איתם?,
לרוב לא מצלמת גוף שלם על 200
לרוב זה יהיה תקריבים
גוף מלא של 2 קטנים צולם על אזור ה150
מרחק לא יודעת להגיד

אבל דוקא יש בזה משהו מאד טוב
בסטודיו אני יושבת מרחק של 6 מטר בערך מהמצולמים
והילדים מרגישים יותר משוחררים אני לא נכנסת להם לטריטוריה

היתרון בעדשת זום זה הנוחות שעושים תקריב בלי לקום
 

חנש

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
אבל דוקא יש בזה משהו מאד טוב
בסטודיו אני יושבת מרחק של 6 מטר בערך מהמצולמים
והילדים מרגישים יותר משוחררים אני לא נכנסת להם לטריטוריה

היתרון בעדשת זום זה הנוחות שעושים תקריב בלי לקום

במחשבה שניה, 200 על ff זה הרבה פחות מקרופ.
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
העלתי אחרות מהסט
לפחות שיהיה מענין

כמובן שאם אני רוצה בוקה אני יצלם גם גוף מלא על לפחות 100+ ולא על 70
מצב' פרטים.
(האיזו בגלל הזריחה עוד היה די חשוך בחוץ)

צפה בקובץ המצורף 990878
צפה בקובץ המצורף 990885


צפה בקובץ המצורף 990879
צפה בקובץ המצורף 990887
תמונות יפות מאוד
לא הבנתי את ההתנצלות על האיזו...
ליד האיזו יש מספרים שנועדו כדי להפחיד אנשים.
בחירה של איזו וצמצם ומהירות תריס, היא בחירה אמנותית וטכנית.
אחד בוחר באיזו, אחר בוחר בפלאש נייד על כל צעד ושעל, והשלישי מעבד בפוטושופ.
אני מצלם תמונות באיזה איזו שבא לי.
מעולם לא קיבלתי תלונה אחת על גרעיניות בתמונות. מעולם.
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
שאלה של מבינה לא של תם בכלל.

התשובה היא, לא!
אם אני מורידה מהירות אני מסתכנת במריחה ובחוסר חדות
וFF אפשר חופשי להעלות איזו ל800-1000 בלי לדאוג
את משתמשת בעדשה מיוצבת, יש לך חופש תנועה גדול בהרבה.
 

הדודה מלכי

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
תתחדשי!
סט יפהפה.
אין על הבוקה שלה (ושל ה- 135.. אחת מהן היא הבאה שלי בל"נ בע"ה.)
ותאורות מהממות.

האיזו בגלל הזריחה עוד היה די חשוך בחוץ
רותי, איסו 400 זה ממש לא גבוה!
 

הדודה מלכי

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אני ממליצה לך לא לרדת ל2.8
כי היא מפספסת פה ושם.
באמת היו לה קצת בריחות על ה2.8

בגדול, בכל עדשה לא כדאי לצלם על צמצם ה-הכי נמוך (פתוח) שלה,
כי יש בריחות במצב הזה, ומשלמים קצת באיכות של התמונה בד"כ.

זה סוג אחיזה שמחזיקים את העדשה מלמטה
אישית, ממליצה תמיד (גם לתלמידות שלי) להחזיק יד שמאל מתחת לעדשה - זה טוב ליציבה
ומונע הרבה מהתזוזות הטבעיות שלנו.
ואני תמיד מחזיקה כך. גם נח.
 

מירי קאהן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
תודה רבה נהנתי מכל המידע שפירגנת, רק רציתי להבין סופית, בפול פרים בערך באיזה איזו מתחילה גרעיניות שמפריעה
 

מצלמה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
תודה רבה נהנתי מכל המידע שפירגנת, רק רציתי להבין סופית, בפול פרים בערך באיזה איזו מתחילה גרעיניות שמפריעה

לכאורה אין לזה תשובה החלטית,
זה תלוי גם בכמה אור יש לך מבחוץ - (פלאש, תאורת חלון, שמש, וכו')
 

Yahalom

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
תמונות מהממות, עדשה שכיף לעבוד איתה
האמת שאצלי במצבים מסוימים היתה לי כבדה מאד
אבל בד"כ בסדר
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה