דרוש מידע השרות של הדרן

אדירים

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מה עושים?
בטלפון של מוקד המכירות כמובן עונים תוך דקות,
אבל הבעיה שלנו היא שכבר קנינו :confused:

ועכשיו לשרות לקוחות מחכים כבר שבוע בתורות הארוכים עד שמתיאשים,
ניסינו בבוקר, בצהרים ובערב, בערך עשרים שלושים ממתינים להענות כל פעם
וכך כל פעם על כל שאלה קטנה זה סיוט מחדש

ובכלל, האם אין חוק כזה שחייב לענות לשרות תוך כמה דקות ואם לא לתת אפשרות לפחות של שרות שהם חוזרים אליך כשמגיע תורך? היה זכור לי שעבר חוק כזה פעם..

מה עושים?
יש חברות עם וויז כשר שיש שרות הגיוני?
 

שילוחון

משתמש פעיל
גם אני נכוויתי איתם

מחפש מישהו טוב עם המלצות.

מיד אני קונה
 

אדירים

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
גם שם כתוב אותו דבר .. הם כל הזמן עובדים על איסוף לקוחות
ואולי נציגה אחת יושבת לתת שם שרות
הפעם זה תרוץ של עומס בין הזמנים
לפני פסח זה ערב חג
מענין שמחנוכה עד עכשיו אנחנו מחכים בסבלנות או שלא..

מאוד מענין , אם יש עומס בערב חג או במוצאי חג אולי אפשר לתגבר את מוקד השרות?

אבל טוב שיש תרוצים
 

אדירים

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
טוב לדעת,
תודה
ננסה דרכו

אבל באמת אולי צריך לפרסם את זה לציבור שידע לפני שקונים
זה נשמע הכי טוב, הכי כשר והכי משתלם
ואז נופלים בפח..
ולא לכולם יש פרוג ונציגים דרכם..
 

וילך איש

משתמש מקצוען
מה עושים?
בטלפון של מוקד המכירות כמובן עונים תוך דקות,
אבל הבעיה שלנו היא שכבר קנינו :confused:

ועכשיו לשרות לקוחות מחכים כבר שבוע בתורות הארוכים עד שמתיאשים,
ניסינו בבוקר, בצהרים ובערב, בערך עשרים שלושים ממתינים להענות כל פעם
וכך כל פעם על כל שאלה קטנה זה סיוט מחדש

ובכלל, האם אין חוק כזה שחייב לענות לשרות תוך כמה דקות ואם לא לתת אפשרות לפחות של שרות שהם חוזרים אליך כשמגיע תורך? היה זכור לי שעבר חוק כזה פעם..

מה עושים?
יש חברות עם וויז כשר שיש שרות הגיוני?
גם אני נכוויתי
 

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
קצת מכליל ומשמיץ...
יש קבוצת וואצפ ייעודית ויש שם עזרה הדדית ברמה לא מצוייה!!!
ולמי שקנה מכשיר ווייז (כמוני) ואין לו וואטסאפ, מה יעשה? יבכה על מזלו הרע שנתקע בחו"ל עם מכשיר חדש שהחליט לנוח...
 

שמחת החיים

משתמש פעיל
הוא לא מטפל בבעיות,
הוא בסך הכל משיג להם לקוחות חדשים...
מחאה על ההשמצה - כשאין שירות הוא מטפל בבעיות, עכשיו זה בין הזמנים ומובן קצת העומס, ובכל מקרה יש אפליקציה בכל וייז של הדרן - תמיכה תכנית, והפניה שם מטופלת מהר.
 

בכיוון הנכון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
טוב, אז גם לי היה המון בעיות לאחרונה בוויז- אין קליטה, אין רשת, בבחירת מסלולים המכשיר היה קורס ועוד..
ניסיתי לתפוס את התמיכה ללא שום הצלחה.

בקיצור,
מה שעשיתי, בהמלצת חבר שמבין, וזה מה שאני ממליץ לעשות, זה פשוט פתר לי את כל הבעיות והוויז עובד חלק:

כנס להגדרות של המכשיר- ואז ל"ישומים" (או למנהל היישומים), אפליקציית וויז, אחסון,
ואז אתה בוחר נקה נתונים- ו... "מחק"!

זה בעצם מוחק את כל המידע ההזוי שוויז אוספת עליך כנהג, וזה תופז המון המון מקום במכשיר (אפילו עד כדי כל הזיכרון) וזה מה שמכביד ותוקע את המכשיר.

רק לשים לב- זה מוחק את כל הזיכרון של הנסיעות הקודמות, והגגדרות מה זה "בית" ומה זה "עבודה". אבל זה שווה את זה!!

עוד משהו- אחרי הטיפול הנ"ל הוויז הופך לאנגלית- אל תילחץ, כבה את הוויז ל10 דקות ותדליק מחדש- והכל מסתדר.

אצלי זה עבד מצוין.

בהצלחה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה