כללי השראת פרסומות לוועדת צדקה

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום להתרמות - נושא לעוס מאוד. ולכן קשה מאוד לתפוס את תשומת לב הקהל ולהניע אותם לפעולה.
לדעתי עיקר הדגש צריך להיות על אסטרטגיה טובה וגם קצת קריאייטיב מבריק.
העיצוב עצמו הוא נושא שולי וזניח.
 

רבקי ה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אין השראות מיוחדות לפרסומות לקופות צדקה,
אני אישית גרפיקאית של קופת צדקה שנתיים,

מה שעושה את הפרסום זה העיצוב ובעיקר קרייטיב חזק קצר וקולע.
 

NG

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
את תרצו לבלוט
להביט על העיצוב הקיים ולברוח בדיוק לצד השני
לעבוד נקי חלק
עם סבלנות זה יתפוס הרבה יותר טוב מהקיימים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  36  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה