דרוש מידע השקעה לביאת המשיח

השקעות R הון

מנהל פורום השקעות
מנהל
מנוי פרימיום
על השקעה כזאת עוד לא כתבו כאן

בעז"ה הלכות טומאה וטהרה יחזרו להיות חלק מהיום יום
וכל כלי הבית מקבלים טומאה, [טומאת מת, זב, זבה, יולדת, נדה, שרץ, מצורע, וכו']
חוץ מכלי אבנים.
וכאן ההשקעה הגדולה: לפתוח עסק ליצור כלי אבנים שהביקוש שלהם יעלה לאין שיעור

גם כלי גללים לא מקבלים טומאה, אבל יש לי תחושה מסוימת שלהם לא יהיה כזה ביקוש ער
ככל הנראה גם לכלי פלסטיק לא תהיה טומאה.
 

שומע בקול ה'

משתמש צעיר
א"כ אז למה להשקיע בכלי אבנים?
מהיכי תיתי שיקבלו טומאה אם אינם בכלל הכלים שנכתבו בתורה ולא גזרו עליהם מדרבנן?
ככל הנראה גם לכלי פלסטיק לא תהיה טומאה.
הרי אם היו בזמן חז"ל יתכן שהיו גוזרים עליהם מדרבנן כשם שגזרו על כלי זכוכית
וא"כ יתכן שיגזרו עליהם לכשיבא מלכא משיחא וישבו שופטניו כבראשונה בב"א.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
9הרי אם היו בזמן חז"ל יתכן שהיו גוזרים עליהם מדרבנן כשם שגזרו על כלי זכוכית
וא"כ יתכן שיגזרו עליהם לכשיבא מלכא משיחא וישבו שופטניו כבראשונה בב"א.
יתכן שיהיה חילוק בין כלי פלסטיק שקופים לכלי פלסטיק שאינם שקופים, וכפי שיטת רב אשי בגמ' שבת טז:

וגם לטעם הראשון שגזרו על כלי זכוכית בגלל שהם עשויים מן החול ככלי חרס (שם טו: ) - טעם זה אינו שייך בכלי פלסטיק
 

ישראל בני ברק

משתמש צעיר
בלת"ק, בשטח סביב ירושלים יש אזור שלם שהיה מוקף חומה בבית שני, והיום לא, אאל"ט אין בזה מציאות של חזרה לבעלים כי בתי הרי חומה אפשר לגאול אחרי שנה בלבד יעלה שם מיליונים,
1)לא ברור שיש דין של בתי ערי חומה במה שלא מוקף עכשיו.
2) אולי לא צריך את הדין של בתי ערי חומה, כי השטח נקנה פעמים רבות בכיבוש מלחמה.
3) אם כן צריך את הדין של בתי ערי חומה, אז אולי צריך לקנות מהבעלים עצמם בשביל שהקרקע תוחלט אחרי שנה.
4) קדושת ירושלים נשארה לדורות רק מה שקדשו בבית שני, וממילא תשאל השאלה מה קדשו סנהדרין והאם כל חומה שנבנתה על ידי מלך חשמונאי זה או אחר קודשה על ידם
5) והעיקר

וַיֹּ֣אמֶר אֵלָ֔ו רֻ֗ץ דַּבֵּ֛ר אֶל־הַנַּ֥עַר הַלָּ֖ז לֵאמֹ֑ר פְּרָזוֹת֙ תֵּשֵׁ֣ב יְרוּשָׁלִַ֔ם מֵרֹ֥ב אָדָ֛ם וּבְהֵמָ֖ה בְּתוֹכָֽהּ​

אז יכול להיות שגם בכל ההרים מסביב תהיה קדושת ירושלים, אז אולי תשקיעו בגילה.
 

שומע בקול ה'

משתמש צעיר
בהמות!!!!
כל הבהמות בימינו הן בעלות מום (עם חור באזן בשביל התג)
כל עם ישראל יצטרך קרבנות, ה' יודע מאיפה ניקח אותם....
שִׁפְעַת גְּמַלִּים תְּכַסֵּךְ בִּכְרֵי מִדְיָן וְעֵיפָה כֻּלָּם מִשְּׁבָא יָבֹאוּ זָהָב וּלְבוֹנָה יִשָּׂאוּ וּתְהִלֹּת יְהוָה יְבַשֵּׂרוּ.

כָּל צֹאן קֵדָר יִקָּבְצוּ לָךְ אֵילֵי נְבָיוֹת יְשָׁרְתוּנֶךְ יַעֲלוּ עַל רָצוֹן מִזְבְּחִי וּבֵית תִּפְאַרְתִּי אֲפָאֵר. (ישעיהו ס' ו'-ז').

במהרה בימינו אמן!
 

סטוכיומטריה

משתמש צעיר
אולי עדיף השקעה שתקרב את ביאת המשיח?
כמו למשל השקעה בעטרת כהנים וכדו'= עמותות שגואלות בתים בירושלים.
היתרונות:
1. מקרב את ביאת המשיח (עיין סוף ספר הכוזרי)
2. (עיין שפת אמת על דור שלא נבנה בית המקדש בימיו כאילו החריבו)
3. כנראה שיעלה מאד בבנין המקדש בב"א
 

מ.א.ק.

משתמש מקצוען
"ובאותו הזמן לא יהיה שם לא רעב ולא מלחמה, ולא קנאה ותחרות, שהטובה תהיה מושפעת הרבה, וכל המעדנים מצויין כעפר, ולא יהיה עסק כל העולם אלא לדעת את ה’ בלבד, ולפיכך יהיו ישראל חכמים גדולים ויודעים דברים הסתומים וישיגו דעת בוראם כפי כח האדם, שנאמר כי מלאה הארץ דעה את ה’ כמים לים מכסים." - רמב"ם פרק י”ב מהלכות מלכים
וא"כ נראה לי שחבל להשקיע בדברים גשמיים אלא בלימוד התורה (תורה איז די בעסטע סחורה)
 

avital690

משתמש צעיר
איש תחת גפנו ותחת תאנתו, לא יהיו דאגות פרנסה, יגדלו עוגות על העצים, יהיו הרבה עבדים, כל גבר שלובש ציצית יהיו לו 2800 עבדים, אז מה החשש מפרנסה, יהיו לך משרתים בלי סוף, מה שתבקש יתנו לך.
לכן לדעתי אין מה לחשוב מעכשיו על רווחים כלכליים לימות המשיח, כיון שאז כבר לא נצטרך את כל זה,
אז עדיף להשקיע את כל האנרגיות אם כבר בדברים רוחניים, או בדברים גשמיים אבל לימים של עכשיו בלבד
 

מ.א.ק.

משתמש מקצוען
אני לא יודע איך להעלות ציטוט של זה לכאן אבל זה נמצא בפרק מ"ז פסוק יג עד סוף הספר
{יג} כֹּ֤ה אָמַר֙ אֲדֹנָ֣י יְהוִ֔ה גֵּ֤ה גְבוּל֙ אֲשֶׁ֣ר תִּתְנַחֲל֣וּ אֶת-הָאָ֔רֶץ לִשְׁנֵ֥י עָשָׂ֖ר שִׁבְטֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל יוֹסֵ֖ף חֲבָלִֽים: {יד} וּנְחַלְתֶּ֤ם אוֹתָהּ֙ אִ֣ישׁ כְּאָחִ֔יו אֲשֶׁ֤ר נָשָׂ֙אתִי֙ אֶת-יָדִ֔י לְתִתָּ֖הּ לַאֲבֹֽתֵיכֶ֑ם וְנָ֨פְלָ֜ה הָאָ֧רֶץ הַזֹּ֛את לָכֶ֖ם בְּנַחֲלָֽה: {טו} וְזֶ֖ה גְּב֣וּל הָאָ֑רֶץ לִפְאַ֨ת צָפ֜וֹנָה מִן-הַיָּ֧ם הַגָּד֛וֹל הַדֶּ֥רֶךְ חֶתְלֹ֖ן לְב֥וֹא צְדָֽדָה: {טז} חֲמָ֤ת | בֵּר֙וֹתָה֙ סִבְרַ֔יִם אֲשֶׁר֙ בֵּין-גְּב֣וּל דַּמֶּ֔שֶׂק וּבֵ֖ין גְּב֣וּל חֲמָ֑ת חָצֵר֙ הַתִּיכ֔וֹן אֲשֶׁ֖ר אֶל-גְּב֥וּל חַוְרָֽן: {יז} וְהָיָ֨ה גְב֜וּל מִן-הַיָּ֗ם חֲצַ֤ר עֵינוֹן֙ גְּב֣וּל דַּמֶּ֔שֶׂק וְצָפ֥וֹן | צָפ֖וֹנָה וּגְב֣וּל חֲמָ֑ת וְאֵ֖ת פְּאַ֥ת צָפֽוֹן: {יח} וּפְאַ֣ת קָדִ֡ים מִבֵּ֣ין חַוְרָ֣ן וּמִבֵּין-דַּמֶּשֶׂק֩ וּמִבֵּ֨ין הַגִּלְעָ֜ד וּמִבֵּ֨ין אֶ֤רֶץ יִשְׂרָאֵל֙ הַיַּרְדֵּ֔ן מִגְּב֛וּל עַל-הַיָּ֥ם הַקַּדְמוֹנִ֖י תָּמֹ֑דּוּ וְאֵ֖ת פְּאַ֥ת קָדִֽימָה: {יט} וּפְאַת֙ נֶ֣גֶב תֵּימָ֔נָה מִתָּמָ֗ר עַד-מֵי֙ מְרִיב֣וֹת קָדֵ֔שׁ נַחֲלָ֖ה אֶל-הַיָּ֣ם הַגָּד֑וֹל וְאֵ֥ת פְּאַת-תֵּימָ֖נָה נֶֽגְבָּה: {כ} וּפְאַת-יָם֙ הַיָּ֣ם הַגָּד֔וֹל מִגְּב֕וּל עַד-נֹ֖כַח לְב֣וֹא חֲמָ֑ת זֹ֖את פְּאַת-יָֽם: {כא} וְחִלַּקְתֶּ֞ם אֶת-הָאָ֧רֶץ הַזֹּ֛את לָכֶ֖ם לְשִׁבְטֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל: {כב} וְהָיָ֗ה תַּפִּ֣לוּ אוֹתָהּ֮ בְּנַחֲלָה֒ לָכֶ֗ם וּלְהַגֵּרִים֙ הַגָּרִ֣ים בְּתוֹכְכֶ֔ם אֲשֶׁר-הוֹלִ֥דוּ בָנִ֖ים בְּתֽוֹכְכֶ֑ם וְהָי֣וּ לָכֶ֗ם כְּאֶזְרָח֙ בִּבְנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֔ל אִתְּכֶם֙ יִפְּל֣וּ בְנַחֲלָ֔ה בְּת֖וֹךְ שִׁבְטֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל: {כג} וְהָיָ֣ה בַשֵּׁ֔בֶט אֲשֶׁר-גָּ֥ר הַגֵּ֖ר אִתּ֑וֹ שָׁ֚ם תִּתְּנ֣וּ נַחֲלָת֔וֹ נְאֻ֖ם אֲדֹנָ֥י יְהוִֽה: (פ)
פרק-מח
{א}
וְאֵ֖לֶּה שְׁמ֣וֹת הַשְּׁבָטִ֑ים מִקְצֵ֣ה צָפ֡וֹנָה אֶל-יַ֣ד דֶּֽרֶךְ-חֶתְלֹ֣ן | לְֽבוֹא-חֲמָ֡ת חֲצַ֣ר עֵינָן֩ גְּב֨וּל דַּמֶּ֤שֶׂק צָפ֙וֹנָה֙ אֶל-יַ֣ד חֲמָ֔ת וְהָיוּ-ל֧וֹ פְאַת-קָדִ֛ים הַיָּ֖ם דָּ֥ן אֶחָֽד: {ב} וְעַ֣ל | גְּב֣וּל דָּ֗ן מִפְּאַ֥ת קָדִ֛ים עַד-פְּאַת-יָ֖מָּה אָשֵׁ֥ר אֶחָֽד: {ג} וְעַ֣ל | גְּב֣וּל אָשֵׁ֗ר מִפְּאַ֥ת קָדִ֛ימָה וְעַד-פְּאַת-יָ֖מָּה נַפְתָּלִ֥י אֶחָֽד: {ד} וְעַ֣ל | גְּב֣וּל נַפְתָּלִ֗י מִפְּאַ֥ת קָדִ֛מָה עַד-פְּאַת-יָ֖מָּה מְנַשֶּׁ֥ה אֶחָֽד: {ה} וְעַ֣ל | גְּב֣וּל מְנַשֶּׁ֗ה מִפְּאַ֥ת קָדִ֛מָה עַד-פְּאַת-יָ֖מָּה אֶפְרַ֥יִם אֶחָֽד: {ו} וְעַ֣ל | גְּב֣וּל אֶפְרַ֗יִם מִפְּאַ֥ת קָדִ֛ים וְעַד-פְּאַת-יָ֖מָּה רְאוּבֵ֥ן אֶחָֽד: {ז} וְעַ֣ל | גְּב֣וּל רְאוּבֵ֗ן מִפְּאַ֥ת קָדִ֛ים עַד-פְּאַת-יָ֖מָּה יְהוּדָ֥ה אֶחָֽד: {ח} וְעַל֙ גְּב֣וּל יְהוּדָ֔ה מִפְּאַ֥ת קָדִ֖ים עַד-פְּאַת-יָ֑מָּה תִּהְיֶ֣ה הַתְּרוּמָ֣ה אֲֽשֶׁר-תָּרִ֡ימוּ חֲמִשָּׁה֩ וְעֶשְׂרִ֨ים אֶ֜לֶף רֹ֗חַב וְאֹ֜רֶךְ כְּאַחַ֤ד הַחֲלָקִים֙ מִפְּאַ֤ת קָדִ֙ימָה֙ עַד-פְּאַת-יָ֔מָּה וְהָיָ֥ה הַמִּקְדָּ֖שׁ בְּתוֹכֽוֹ: {ט} הַתְּרוּמָ֕ה אֲשֶׁ֥ר תָּרִ֖ימוּ לַֽיהוָ֑ה אֹ֗רֶךְ חֲמִשָּׁ֤ה וְעֶשְׂרִים֙ אֶ֔לֶף וְרֹ֖חַב עֲשֶׂ֥רֶת אֲלָפִֽים: {י} וּ֠לְאֵ֜לֶּה תִּהְיֶ֣ה תְרֽוּמַת-הַקֹּדֶשׁ֮ לַכֹּֽהֲנִים֒ צָפ֜וֹנָה חֲמִשָּׁ֧ה וְעֶשְׂרִ֣ים אֶ֗לֶף וְיָ֙מָּה֙ רֹ֚חַב עֲשֶׂ֣רֶת אֲלָפִ֔ים וְקָדִ֗ימָה רֹ֚חַב עֲשֶׂ֣רֶת אֲלָפִ֔ים וְנֶ֕גְבָּה אֹ֕רֶךְ חֲמִשָּׁ֥ה וְעֶשְׂרִ֖ים אָ֑לֶף וְהָיָ֥ה מִקְדַּשׁ-יְהוָ֖ה בְּתוֹכֽוֹ: {יא} לַכֹּהֲנִ֤ים הַֽמְקֻדָּשׁ֙ מִבְּנֵ֣י צָד֔וֹק אֲשֶׁ֥ר שָׁמְר֖וּ מִשְׁמַרְתִּ֑י אֲשֶׁ֣ר לֹֽא-תָע֗וּ בִּתְעוֹת֙ בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֔ל כַּאֲשֶׁ֥ר תָּע֖וּ הַלְוִיִּֽם: {יב} וְהָיְתָ֨ה לָהֶ֧ם תְּרוּמִיָּ֛ה מִתְּרוּמַ֥ת הָאָ֖רֶץ קֹ֣דֶשׁ קָדָשִׁ֑ים אֶל-גְּב֖וּל הַלְוִיִּֽם: {יג} וְהַלְוִיִּ֗ם לְעֻמַּת֙ גְּב֣וּל הַכֹּהֲנִ֔ים חֲמִשָּׁ֨ה וְעֶשְׂרִ֥ים אֶ֙לֶף֙ אֹ֔רֶךְ וְרֹ֖חַב עֲשֶׂ֣רֶת אֲלָפִ֑ים כָּל-אֹ֗רֶךְ חֲמִשָּׁ֤ה וְעֶשְׂרִים֙ אֶ֔לֶף וְרֹ֖חַב עֲשֶׂ֥רֶת אֲלָפִֽים: {יד} וְלֹא-יִמְכְּר֣וּ מִמֶּ֗נּוּ וְלֹ֥א יָמֵ֛ר וְלֹ֥א (יעבור) יַעֲבִ֖יר רֵאשִׁ֣ית הָאָ֑רֶץ כִּי-קֹ֖דֶשׁ לַיהוָֽה: {טו} וַחֲמֵ֨שֶׁת אֲלָפִ֜ים הַנּוֹתָ֣ר בָּרֹ֗חַב עַל-פְּנֵ֨י חֲמִשָּׁ֤ה וְעֶשְׂרִים֙ אֶ֔לֶף חֹֽל-ה֣וּא לָעִ֔יר לְמוֹשָׁ֖ב וּלְמִגְרָ֑שׁ וְהָיְתָ֥ה הָעִ֖יר (בתוכה) בְּתוֹכֽוֹ: {טז} וְאֵלֶּה֮ מִדּוֹתֶיהָ֒ פְּאַ֣ת צָפ֗וֹן חֲמֵ֤שׁ מֵאוֹת֙ וְאַרְבַּ֣עַת אֲלָפִ֔ים וּפְאַת-נֶ֕גֶב חֲמֵ֥שׁ (חמש) מֵא֖וֹת וְאַרְבַּ֣עַת אֲלָפִ֑ים וּמִפְּאַ֣ת קָדִ֗ים חֲמֵ֤שׁ מֵאוֹת֙ וְאַרְבַּ֣עַת אֲלָפִ֔ים וּפְאַת-יָ֕מָּה חֲמֵ֥שׁ מֵא֖וֹת וְאַרְבַּ֥עַת אֲלָפִֽים: {יז} וְהָיָ֣ה מִגְרָשׁ֮ לָעִיר֒ צָפ֙וֹנָה֙ חֲמִשִּׁ֣ים וּמָאתַ֔יִם וְנֶ֖גְבָּה חֲמִשִּׁ֣ים וּמָאתָ֑יִם וְקָדִ֙ימָה֙ חֲמִשִּׁ֣ים וּמָאתַ֔יִם וְיָ֖מָּה חֲמִשִּׁ֥ים וּמָאתָֽיִם: {יח} וְהַנּוֹתָ֨ר בָּאֹ֜רֶךְ לְעֻמַּ֣ת | תְּרוּמַ֣ת הַקֹּ֗דֶשׁ עֲשֶׂ֨רֶת אֲלָפִ֤ים קָדִ֙ימָה֙ וַעֲשֶׂ֤רֶת אֲלָפִים֙ יָ֔מָּה וְהָיָ֕ה לְעֻמַּ֖ת תְּרוּמַ֣ת הַקֹּ֑דֶשׁ וְהָיְתָ֤ה (תבואתה) תְבֽוּאָתוֹ֙ לְלֶ֔חֶם לְעֹבְדֵ֖י הָעִֽיר: {יט} וְהָעֹבֵ֖ד הָעִ֑יר יַעַבְד֕וּהוּ מִכֹּ֖ל שִׁבְטֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל: {כ} כָּל-הַתְּרוּמָ֗ה חֲמִשָּׁ֤ה וְעֶשְׂרִים֙ אֶ֔לֶף בַּחֲמִשָּׁ֥ה וְעֶשְׂרִ֖ים אָ֑לֶף רְבִיעִ֗ית תָּרִ֙ימוּ֙ אֶת-תְּרוּמַ֣ת הַקֹּ֔דֶשׁ אֶל-אֲחֻזַּ֖ת הָעִֽיר: {כא} וְהַנּוֹתָ֣ר לַנָּשִׂ֣יא מִזֶּ֣ה | וּמִזֶּ֣ה | לִתְרֽוּמַת-הַקֹּ֣דֶשׁ וְלַאֲחֻזַּ֪ת הָעִ֟יר אֶל-פְּנֵ֣י חֲמִשָּׁה֩ וְעֶשְׂרִ֨ים אֶ֥לֶף | תְּרוּמָה֮ עַד-גְּב֣וּל קָדִימָה֒ וְיָ֗מָּה עַל-פְּ֠נֵי חֲמִשָּׁ֨ה וְעֶשְׂרִ֥ים אֶ֙לֶף֙ עַל-גְּב֣וּל יָ֔מָּה לְעֻמַּ֥ת חֲלָקִ֖ים לַנָּשִׂ֑יא וְהָֽיְתָה֙ תְּרוּמַ֣ת הַקֹּ֔דֶשׁ וּמִקְדַּ֥שׁ הַבַּ֖יִת (בתוכה) בְּתוֹכֽוֹ: {כב} וּמֵאֲחֻזַּ֤ת הַלְוִיִּם֙ וּמֵאֲחֻזַּ֣ת הָעִ֔יר בְּת֛וֹךְ אֲשֶׁ֥ר לַנָּשִׂ֖יא יִֽהְיֶ֑ה בֵּ֣ין | גְּב֣וּל יְהוּדָ֗ה וּבֵין֙ גְּב֣וּל בִּנְיָמִ֔ן לַנָּשִׂ֖יא יִהְיֶֽה: {כג} וְיֶ֖תֶר הַשְּׁבָטִ֑ים מִפְּאַ֥ת קָדִ֛ימָה עַד-פְּאַת-יָ֖מָּה בִּנְיָמִ֥ן אֶחָֽד: {כד} וְעַ֣ל | גְּב֣וּל בִּנְיָמִ֗ן מִפְּאַ֥ת קָדִ֛ימָה עַד-פְּאַת-יָ֖מָּה שִׁמְע֥וֹן אֶחָֽד: {כה} וְעַ֣ל | גְּב֣וּל שִׁמְע֗וֹן מִפְּאַ֥ת קָדִ֛ימָה עַד-פְּאַת-יָ֖מָּה יִשָׂשכָ֥ר אֶחָֽד: {כו} וְעַ֣ל | גְּב֣וּל יִשָׂשכָ֗ר מִפְּאַ֥ת קָדִ֛ימָה עַד-פְּאַת-יָ֖מָּה זְבוּלֻ֥ן אֶחָֽד: {כז} וְעַ֣ל | גְּב֣וּל זְבוּלֻ֗ן מִפְּאַ֥ת קָדִ֛מָה עַד-פְּאַת-יָ֖מָּה גָּ֥ד אֶחָֽד: {כח} וְעַל֙ גְּב֣וּל גָּ֔ד אֶל-פְּאַ֖ת נֶ֣גֶב תֵּימָ֑נָה וְהָיָ֨ה גְב֜וּל מִתָּמָ֗ר מֵ֚י מְרִיבַ֣ת קָדֵ֔שׁ נַחֲלָ֖ה עַל-הַיָּ֥ם הַגָּדֽוֹל: {כט} זֹ֥את הָאָ֛רֶץ אֲשֶׁר-תַּפִּ֥ילוּ מִֽנַּחֲלָ֖ה לְשִׁבְטֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל וְאֵ֙לֶּה֙ מַחְלְקוֹתָ֔ם נְאֻ֖ם אֲדֹנָ֥י יְהוִֽה: (ס) {ל} וְאֵ֖לֶּה תּוֹצְאֹ֣ת הָעִ֑יר מִפְּאַ֣ת צָפ֔וֹן חֲמֵ֥שׁ מֵא֛וֹת וְאַרְבַּ֥עַת אֲלָפִ֖ים מִדָּֽה: {לא} וְשַׁעֲרֵ֣י הָעִ֗יר עַל-שְׁמוֹת֙ שִׁבְטֵ֣י יִשְׂרָאֵ֔ל שְׁעָרִ֥ים שְׁלוֹשָׁ֖ה צָפ֑וֹנָה שַׁ֣עַר רְאוּבֵ֞ן אֶחָ֗ד שַׁ֤עַר יְהוּדָה֙ אֶחָ֔ד שַׁ֥עַר לֵוִ֖י אֶחָֽד: {לב} וְאֶל-פְּאַ֣ת קָדִ֗ימָה חֲמֵ֤שׁ מֵאוֹת֙ וְאַרְבַּ֣עַת אֲלָפִ֔ים וּשְׁעָרִ֖ים שְׁלֹשָׁ֑ה וְשַׁ֨עַר יוֹסֵ֜ף אֶחָ֗ד שַׁ֤עַר בִּנְיָמִן֙ אֶחָ֔ד שַׁ֥עַר דָּ֖ן אֶחָֽד: {לג} וּפְאַת-נֶ֗גְבָּה חֲמֵ֨שׁ מֵא֜וֹת וְאַרְבַּ֤עַת אֲלָפִים֙ מִדָּ֔ה וּשְׁעָרִ֖ים שְׁלֹשָׁ֑ה שַׁ֣עַר שִׁמְע֞וֹן אֶחָ֗ד שַׁ֤עַר יִשָּׂשכָר֙ אֶחָ֔ד שַׁ֥עַר זְבוּלֻ֖ן אֶחָֽד: {לד} פְּאַת-יָ֗מָּה חֲמֵ֤שׁ מֵאוֹת֙ וְאַרְבַּ֣עַת אֲלָפִ֔ים שַֽׁעֲרֵיהֶ֖ם שְׁלֹשָׁ֑ה שַׁ֣עַר גָּ֞ד אֶחָ֗ד שַׁ֤עַר אָשֵׁר֙ אֶחָ֔ד שַׁ֥עַר נַפְתָּלִ֖י אֶחָֽד: {לה} סָבִ֕יב שְׁמֹנָ֥ה עָשָׂ֖ר אָ֑לֶף וְשֵׁם-הָעִ֥יר מִיּ֖וֹם יְהוָ֥ה | שָֽׁמָּה: (פפפ)
 

הרב הגו-N

משתמש פעיל
אני מאמין באמונה שלמה בביאת המשיח ואף על פי שיתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא. אני מחפש השקעה טובה שתעלה מאות אחוזים ביום שיתקע שופרו של משיח
איזו השקעה תעלה לדעתכם? אני פתוח לשמוע כל רעיון. תנו בראש!

עריכת מנהל: להגיב ענייני בלבד!
עצה:
להתחיל מעיון במקורות על אופי החיים בעת ההיא במהרה בימינו
 

אמונה1

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אולי תפתח עסק לתפירת בגדי כהונה, מליוני כהנים יצטרכו פתאום בבת אחת
וכן תאסוף את האבנים היקרות לחושן... דמא בן נתינא הרוויח מהם הרבה...
 

המצפה לרחמיו

משתמש פעיל
אולי תפתח עסק לתפירת בגדי כהונה, מליוני כהנים יצטרכו פתאום בבת אחת
וכן תאסוף את האבנים היקרות לחושן... דמא בן נתינא הרוויח מהם הרבה...
כבר יש כזה מכון המקדש מוכרים ב5000 ש"ח לסט
(אלא שתכלת שם היא מורקס ואם אתה לא לובש ציצית עם מורקס זה יהיה קצת מוזר שכלפי בגדי כהונה זה כן נראה לך תכלת)
 
החלפת המידע בפרום הינה בין משקיעים חובבנים, ואינה מהווה תחליף ליעוץ מקצועי.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה