אכן.הנקודה היא שעד היום מי שבד"כ נסע מרחקים קצרים בירושלים שים מעל 6 ש"ח לנסיעה כי ממוצע הנסיעה בעיר ארוך יותר. הרפורמה מביאה שוויון לזה. רק כמובן אם תתוסף מדרגת מחיר לעד 5 ק"מ.
לא זה לא הגיוני שאנשים דלי אמצעים שנוסעים מרחקים קצרים ישלמו בקביעות יותר ממקביליהם בעיר אחרת שנוסעים באותו טווח מרחק רק בגלל שהם גרים בעיר גדולה שאחרים נוסעים בה נסיעות ארוכות מאד שמשפיעות על הממוצע הכללי של אורך הנסיעה.אכן.
1. אך יותר הגיוני להשוות את כל התעריפים באותה העיר מאשר להעלות את התעריף בעיר אחרת לצורך השוואת התעריפים בכל הארץ.
2. מי אמר שהנסיעות הקצרות בעיר הם לא המיעוט (הקיים לשכונות מלאים זוועות.!)
בבקשה תכתבו את הדברים החשובים האלו כאןלא זה לא הגיוני שאנשים דלי אמצעים שנוסעים מרחקים קצרים ישלמו בקביעות יותר ממקביליהם בעיר אחרת שנוסעים באותו טווח מרחק רק בגלל שהם גרים בעיר גדולה שאחרים נוסעים בה נסיעות ארוכות מאד שמשפיעות על הממוצע הכללי של אורך הנסיעה.
הרבה יותר הגיוני שכל אדם ישלם ע"פ אורך הדרך שלו, ולכן המעבר לתמחור ע"פ מרחקים הרבה יותר נכון, רק שיוסיפו מדרגת מחיר מוזל יותר לנסיעות בטווח קצר. (וממילא זה יכסה את הערים הקטנות, יחד עם הענקת שוויון לדרי הערים הגדולות שנוסעים לטווח קצר)
זה לא משנה אם הנסיעות הקצרות הן המיעוט או הרוב, כל אדם ישלם בהתאם לטווח הנסיעה שלו.
תאורתית זה יכול להיות נכון.לא זה לא הגיוני שאנשים דלי אמצעים שנוסעים מרחקים קצרים ישלמו בקביעות יותר ממקביליהם בעיר אחרת שנוסעים באותו טווח מרחק רק בגלל שהם גרים בעיר גדולה שאחרים נוסעים בה נסיעות ארוכות מאד שמשפיעות על הממוצע הכללי של אורך הנסיעה.
הרבה יותר הגיוני שכל אדם ישלם ע"פ אורך הדרך שלו, ולכן המעבר לתמחור ע"פ מרחקים הרבה יותר נכון, רק שיוסיפו מדרגת מחיר מוזל יותר לנסיעות בטווח קצר. (וממילא זה יכסה את הערים הקטנות, יחד עם הענקת שוויון לדרי הערים הגדולות שנוסעים לטווח קצר)
זה לא משנה אם הנסיעות הקצרות הן המיעוט או הרוב, כל אדם ישלם בהתאם לטווח הנסיעה שלו.
ההיגיון הוא הגיון בריא רק שחסרה לו כמו שפירטו כאן מספר פעמים באשכול עוד מדרגה של נסיעות קצרות מ15 ק"מ. מה שלכאורה יניח את דעתם של נוסעי הערים הקטנות.תאורתית זה יכול להיות נכון.
דברי נכתבו בעקבות כך שהתשלום אינו פר ק"מ ואינו יכול לכלול מדידה של באיזה תחנה אתה\הוא יורד.
ולכך קובעים מחיר אחיד לפי הממוצע בכל אותו האשכול.
אך מה ההיגיון לקבוע מחיר אחיד לכל הארץ כשבמודיעין למשל לא ניתן כלל לנסוע את מס' הק"מ הקיימים בירושלים??
אני יסביר את דברי.ההיגיון הוא הגיון בריא רק שחסרה לו כמו שפירטו כאן מספר פעמים באשכול עוד מדרגה של נסיעות קצרות מ15 ק"מ. מה שלכאורה יניח את דעתם של נוסעי הערים הקטנות.
האורך נמדד במרחק אווירי.יש בעיה ברעיון הזה לדוגמא- המרחק בו עלית לאוטובוס יכול להיות ארוך יותר עם בתחנה השניה האוטובוס העלה הרבה נוסעים והמונה עלה או האוטובוס עושה סבובים מידי במקום לחתוך האנשים ישלמו על הסיבוב?
(אולי הם בנו על זה שלא יהיה לנו זמן בערב פסח...)הטיוטה פתוחה להערות רק עד עוד 3 ימים!!
מי שרוצה לנסות לתקן, עכשיו הזמן!!!
הטיוטה פתוחה להערות רק עד עוד 3 ימים!!
מי שרוצה לנסות לתקן, עכשיו הזמן!!!
בינתיים התקבלו 56 הערות.
שעות אחרונות, כעת
איזה חוק צריך לעבור אישור הכנסתזה צריך לעבור אישור של וועדת הכלכלה הכנסת חוזרת מפגרה רק ב 8 במאי ורק אז יוכל להתקיים דיון
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
קורס משולב בינה מלאכותית
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק ד
א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי: